Santander Avaliações 385

O TrustScore é 1.5 de um total de 5

1,5

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Jeg søkte om et billån på under 180.000 kr, jeg har fast inntekt, ingen annen gjeld eller betalings anmerkninger. Jeg har billånet mitt i santander fra før av, og lånet jeg søkte om hadde blitt den... Ver mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Verre kundeservice skal du lete lenge etter. Ingen virker interessert i å faktisk hjelpe deg, og tonen fra flere ansatte er direkte uprofesjonell og frekk. Jeg har vært i kontakt med 5 forskjellig... Ver mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Jeg har brukt bukstavelig talt 2,5t for å få bekreftelse på lån som egentlig allerede er bekreftet hos kunde. Det har jeg ikke fått enda. Jeg har ringt og snakket me 5 forskjellige saksbehandlere og c... Ver mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Ble svindlet, også er de så firkanta at de anser det som avtalebrudd og dermed sender meg faktura på 312.000kr. De krever at jeg anmelder for å slette fakturaen sånn at jeg kan betale månedlig som før... Ver mais

Detalhes da empresa


Informações de contato

1,5

Muito Ruim

O TrustScore é 1.5 de um total de 5

385 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes, portanto as avaliações podem não ser representativas

Não respondeu a avaliações negativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Avoid at all cost!

Avoid at all cost!

Marketing team deceives customers, then loses in "court" (finansklagenemda), promises to follow up the verdict, but then ignores part of the verdict to avoid paying back a few hundred NOK.

17 de maio de 2022
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

SVINDEL !!!!!!!!!!!!

SVINDEL !!!!!!!!!!!!. BETALER IKKE CASHBACK PÅ KR 149,84 FRA EURODEL.NO SOM EURODEL FORLENGST OG TIDRIKTIG HAR INNBETALT. KJØPET FORETATT 26/11-2021. I DAG ER DET 22/1-2022. HITTIL BRUKT MER ENN FEM TIMER PÅ Å SKRIVE KLAGER PÅ E-POST. TOTAL GI FAEN MENTALITET. HVIS JEG HADDE SKYLDT SANTANDER BANK KR 149,84 SÅ TENKER JEG AT PIPA HADDE HATT EN HELT ANNEN LÅT. HVOR VANSKELIG KAN DET VÆRE Å GJØRE OPP FOR SEG. SVINDEL !!!!!!!!!!!!.

22 de janeiro de 2022
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Elendig kundebehandling!!

Har vært kunde hos Santander i 7 år. Fikk først 25000kr i kreditt i form av kredittkort. Siden den gang, så har økonomien min bare gått oppover, og bedret seg. Jeg har søkt 5 ganger for å få en liten økning, og får bare nei. Og dette til tross for at jeg aldri har hatt mislighold, jeg har 140000kr på sparekonto hos Santander. Betaler før forfall hvermåned, slik at jeg er i null. Har hatt lån der, som jeg betalte ned over dobbelt så fort, på 30000kr. Har fått et tilbud på lån på 50000kr, som jeg ikke benyttet meg av. Men å få en økning på 15000kr, det er helt umulig, merkelig nok. Nå skjønner jeg at de vil ha kunder som ikke klarer å betale seg ut i null hver måned, for da blir det lite renter å hente. Utrolig skuffende å vite at man er en egentlig mønsterkunde, og føle at man blir tråkket på. Spesielt når andre banker tilbyr bedre betingelser fra første stund. Jeg eier egen bolig, som er nesten halveis nedbetalt. Så min konklusjon basert på egne erfaringer: Santander har et godt system. Men er gjerrige, og elendige på service. Så vit at det er mange andre banker som tilbyr mye bedre service, og vilkår.

6 de janeiro de 2022
Avaliação não solicitada
Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Customer service caries defensive…

Customer service caries defensive energy from one customer to another, I'm assuming. I got an offer which I don't care for anymore, because I've been given false information on the phone considering kredittsjekk and been talked down to by simply being curious, so I'm not surprised if other customers lost their marbles as reviews below suggest. Most definitely, customer service doesn't have overall decent working conditions provided by the employer.

10 de novembro de 2021
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Vært god kunde i mange år,sagt opp…

Vært god kunde i mange år,sagt opp kontoen/kreditt kortet.Mens jeg venter på avslutningen klarer de faktiskt å sende regning på 2kr og 6 øre.Smålig etter mitt syn,for kommer aldri til å bruke de igjen.Ikke anbefaling fra mitt ståsted.

6 de outubro de 2021
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Solgte en ATV til en som måtte ha…

Solgte en ATV til en som måtte ha finansiering på denne. I dag er det 1 uke siden jeg solgte denne ATV uten å ha fått utbetalt beløpet. Jeg har ringt flere ganger, sist så skulle en kvinne sette dette som en hastesak og ringe meg tilbake - dessverre bare tomme lovnader.

Neste gang jeg skal selge , og noen må ha finansiering via santander så fraråder jeg dette.

Hold det dere lover kundene deres, helt forferdelig kundeservice. Styr unna

Jonny Sørensen.

2 de maio de 2021
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Useriøse

Dårlig kommunikasjon, dårlig kundeservice som sier forskjellig ting hver gang man ringer dem, bruker flere uker på utbetaling til selger, som gjør det vanskelig med sure selgere som lurer på hvor pengene dems er

14 de abril de 2021
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Dårlig kundservice som ljuger mig rakt…

Dårlig kundservice som ljuger mig rakt in i örat om skickade fakturor som jag ser att jag aldrig fått. Scam bank som lurar folk med räntefritt och sedan skickar dom ingen katura på flera månader tills den räntefria perioden är slut.

2 de fevereiro de 2021
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Fortsatt fakturaer etter tilbakebetaling

Jeg avsluttet min kredittkort avtale for flere måneder siden. Og betalt tilbake. Likevel får jeg fortsatt stadig fakturaer for små beløp når kortet ikke har vært i bruk en gang. Gitt beskjed på deres sider likevel skjer det igjen. Blir for dumt og oppleves som terror når man tror man er ferdig og stadig få små beløp som jeg «skylder». saken min står som under avslutning fortsatt 3 måneder etter og får heller ikke svar på mine henvendelser. Styr unna hvis du ikke ønsker å ha kreditt hengende over deg til tross for at du for lengst har tilbakebetalt og bedt de slette deg som kunde i gjeldsregisteret. Blir snart sak til Forbrukerrådet, møkk lei.

1 de novembro de 2020
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

The company is just a complete scam!

The company is just a complete scam!! I canceled my Gap insurance 1 year after I purchased a vehicle, and went with another company who had better rates. Santander received a credit statement and had to write me a check or issue a statement credit, but they just stole $500 from me, making me pay interest on them for another 3 years. When my car was paid off, they sent me a $27 check for unused Gap. All my attempts to prove that it was canceled in 2017 failed, they even ignored a letter from my Gap company confirming the cancelation.

18 de setembro de 2020
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Vi drev et bilutleiefirma som gikk…

Vi drev et bilutleiefirma som gikk konkurs når Covid-19 kom. Noen av bilene vi hadde ble finansiert gjennom Santander og DNB. Så når vi gikk konkurs ble alle bilene hentet av Auksjonen.no. DNB har hele tiden sagt at de venter med krav mot oss til alle bilene er solgt, slik at vi ser hva som står igjen på hver bil når alt er gjort opp med Auksjonen osv. Vi har prøvd å ha dialog med Santander for å samme løsning der. Men da har vi pratet til døve ører. For Santander har en annen praksis hvor de sender alt fortløpende til inkasso. Dette gjør de selv mobilene hos Auksjoner ikke er solgt. Dette medfører at det blir veldig uoversiktlig og vanskelig å forholde seg til de. De svarer heller ikke på mailer hvor vi legger med kvittering av innbetalinger...da har sendt saken til inkasso på det som allerede er betalt!?! Hold dere LANGT unna Santander! De opptrer meget uprofesjonelt og de har null kontroll!! Det er heldigvis andre finans institusjoner som behandler mennesker med respekt og like verd, for det kan de ikke hos Santander.

10 de setembro de 2020
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

CS is utterly an absolute shame for this company

Its a shame to say Santander is a bank but yet has what I believe only “one” person working in their entire customer service dept. Otherwise I would not be waiting on the line for now almost a good 26mins.

When it comes to overcharging customers with interests and surcharges that is done automatically. Mind you made my last contact and closing off my account.

😏

3 de junho de 2020
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Elendig

Elendig
Jeg kjøpte et feil produkt og leverte tilbake tok evigheter med å registrere kreditnota. Ble sagt at jeg skulle bli kontaktet når de har fått ordnet opp slik at jeg kunne søke på delbetaling på det andre produktet jeg hadde kjøpt. Men ble ikke kontaktet. Når jeg tok kontakt igjen selv etter noen dager så så de plutselig at man ikke kan delbetale når man velger faktura på 14 dager det fikk jeg ikke beskjed om tidligere jeg spurte om de kunne forandre på det men ñei da det kunne de ikke og vis jeg ikke betalte hele fakturaen med en gang ville det bli purregebyr osv. Så styr unna

16 de fevereiro de 2020
Avaliação não solicitada

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

As empresas podem solicitar avaliações enviando convites automáticos. Se classificadas como "verificada", significa que as experiências são verdadeiras.

Saiba mais sobre outros tipos de avaliações.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais