Santander Avaliações 385

O TrustScore é 1.5 de um total de 5

1,5

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Jeg søkte om et billån på under 180.000 kr, jeg har fast inntekt, ingen annen gjeld eller betalings anmerkninger. Jeg har billånet mitt i santander fra før av, og lånet jeg søkte om hadde blitt den... Ver mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Verre kundeservice skal du lete lenge etter. Ingen virker interessert i å faktisk hjelpe deg, og tonen fra flere ansatte er direkte uprofesjonell og frekk. Jeg har vært i kontakt med 5 forskjellig... Ver mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Jeg har brukt bukstavelig talt 2,5t for å få bekreftelse på lån som egentlig allerede er bekreftet hos kunde. Det har jeg ikke fått enda. Jeg har ringt og snakket me 5 forskjellige saksbehandlere og c... Ver mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Ble svindlet, også er de så firkanta at de anser det som avtalebrudd og dermed sender meg faktura på 312.000kr. De krever at jeg anmelder for å slette fakturaen sånn at jeg kan betale månedlig som før... Ver mais

Detalhes da empresa


Informações de contato

1,5

Muito Ruim

O TrustScore é 1.5 de um total de 5

385 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes, portanto as avaliações podem não ser representativas

Não respondeu a avaliações negativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Helt grei bank for så vidt, men....

Helt grei bank for så vidt , men de må virkelig få flere på kundeservice og telefonen! Fikk beskjed om 30 min vente tid, det er lenge men tenkte jaja må snakke med de. Har no ventet over 1 t og har fremdeles ikke komt gjennom. Alt for dårlig. Får beskjed hele tiden om å gå på chat eller sende epost , men då må de kunne fikse alt over der tenker jeg. Det jeg trenger hjelp med har de tidligere sagt at de ikke kan hjelpe med over epost og chat. Alt for dårlig av Santander å forvente at folk skal vente i telefonen så lenge. Har tidligere prøvd ring tilbake funksjonen hvor du beholder plassen i køen men det var aldri noen som ringte meg tilbake.

2 de maio de 2023
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Jeg tok kontakt med Santander vedr en…

Jeg tok kontakt med Santander vedr en sak for å få opplysninger, Jeg blir satt over til en senior, og når jeg prøver å fortelle hendelsen så avbryter hun meg og bare legger på røret. Jeg var rolig og ydmyk og forsto ikke dette noe annet enn ren uhøflighet og misbruk av sin autoritet kanskje. Men må si kundeservicen er virkelig dårlig.

24 de abril de 2023
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Meget fornøyd

Jeg bruker vis platina kort og er meget fornøyd med dette korte, vi har også en firmabil finansiert gjennom santander og får meget god service og helt grei renter. Det eneste jeg lurer litt på et pay back på korte.

24 de março de 2023
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Søkte om sparekonto

Søkte om sparekonto. De har 3.35 % på innskudd nå og det er bra, men nå to uker etter har jeg ikke fått kontonr og info. Prøvde å logge meg inn, men det gikk ikke. Ingen konto. Prøvde å ringe dem. 30 min estimert ventetid. Glad jeg ikke har flere hundre tusen kroner hos dem.

26 de fevereiro de 2023
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Hva er egentlig den egentlige renta??

Skjønner ingenting. Jeg opprettet Høyrentekonto Plus fordi det var god rente på 3,35. Da jeg logget inn etter opprettelse, viste kontoen derimot en rente på 3,29. Avsluttet derfor kontoen 5 minutter etter at jeg hadde opprettet den!!

13 de janeiro de 2023
Avaliação não solicitada
Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Bra bank i forhold til en del andre…

Bra bank i forhold til en del andre banker i Norge bra renter på sparekono (uten binding). Så lenge de har bra renter på sparing har jeg pengene mine der. Vil ikke nøle med å flytte sparepengene hvis rentene blir dårlige. Ok gebyrfri kredittkort som jeg bare bruker på internett og brukes lite. Har bare ringt kundeservice 1 gang og det gikk bra så til mitt bruk en Ok bank.

3 de agosto de 2022
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Ikke bruk kreditt kort fra Santander

Ikke bruk kreditt kort fra Santander. De blokkere transaksjoner få så å la det gå gjennom i etterkant. Tilslutt så har du betalt to ganger. De hjelper selvfølgelig ikke når du ringer.

7 de dezembro de 2022
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

QUICK TO TAKE SLOW TO RETURN

I am owed over $2000.00 for an overpayment that occurred over 3 years ago after a payoff. Emails to their “unclaimed property” department go unanswered. Calls to customer service are equally unproductive…..they just recite that processing can take 24 weeks! Why? I’m certain it doesn’t take them 24 weeks to repo a car after a few missing payments. Why wasn’t this money sent to my state unclaimed property after 4 years. These people and their practices really need to be investigated. I am so frustrated!

5 de outubro de 2022
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Ubrukelig kundeservice

Ringte kundeservice fikk eliminert ventetid 11 min.Ventet tiden uten å komme igjennom og la på siden du skulle beholde din kø plass.Blei ikke oppringt.Gikk så på min side Chat fikk ikke hjelp der heller bare en Email jeg kunne sende melding til, de gjorde jeg men fikk melding i retur at de ikke var godkjent mailadresse.
Gikk så inn på Trustpilot for å se om andre har skrevet noe, der er de mange med samme problemet.
AT SANTANDER IKKE GJØR NOE MED PROBLEMET ER UTROLIG. Begynner å lure om de er trygt å sette inn penger der.

11 de novembro de 2022
Avaliação não solicitada
Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Ring oss, vi ringer ikke deg

Jeg tror det må være tidenes verste kundeservice? De ringer ikke deg uansett hva det gjelder, men sender deg sms om at du må ringe uten å fortelle hvorfor. Så blir du tvunget til å stå i telefonkø og må taste en haug med tall og høre på heismusikk, bare for å finne ut at de ville selge deg en forsikring du ikke trenger. Seriøst, det er det frekkeste 😂

20 de outubro de 2022
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Umulig å få hjelp på kundeservice!!!!

Umulig å få hjelp på kundeservice!!!!

Jeg er på jorden rundt reise i 2-3 år og bruker Santander Visa kredittkort. Det har funka bra helt til jeg nå har behov for hjelp på kundeservice.

1. Jeg logger meg inn på appen og prøver chattetjenesten som er lett tilgjengelig. Men feltet hvor jeg skal skrive min henvendelse ligger nederst på appen og er skjult bak ramma så det er umulig å skrive noe som helst. Umulig å klikke seg inn i tekstfeltet.

2. Jeg ringer kundeservice fra utlandet på en linje som koster 7,-/min. Først må jeg høre på en masse tøv fra en automatisk tjeneste i ca 3 minutter før jeg endelig kan klikke meg frem til rett avdeling. Der er det lang ventetid, 20 minutter får jeg opplyst av den automatiske tjenesten. Det betyr at det koster meg 161,- før jeg får svar. Dere tilbyr ikke oppring for at vi skal slippe å vente i tlf. Jeg kunne fint venta en time for å slippe å stå i kø på en dyr linje.

3. Jeg ga opp å vente i telefonkøen så benyttet kontaktskjema på nettsiden som linkes fra appen. Der får jeg beskjed om at det tar inntil 2-3 dager før jeg mottar svar. Videre skriver dere i bekreftelsen at dersom det haster er det bare å ringe kundeservice!!?Herlig!!!

4. Nå har det gått 3 virkedager og så kom helgen og da har dere stengt kundesenteret. For vi trenger jo ikke hjelp i helgene.
Ironisk, hvis jeg søker nytt kort eller lån da er telefontiden utvidet, 8-21 hverdager og 9-16 på lørdager.

5. Så går jeg inn på nettsiden via internett og ikke app. Der er det mulig å skrive på chatten. Dette er selvfølgelig en robottjeneste og den skjønner rett og slett ikke mitt problem, uansett hvordan jeg formulerer meg. Så her måtte jeg gi opp.

Jeg skriver denne omtalen på dag 5. Jeg har et alvorlig problem med tjenesten og får ikke hjelp.
- Du skjønner ikke hvor bra produkt du har valgt før du trenger hjelp.

Frustrert…

5 de outubro de 2022
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Bare å holde seg unna!

Grusom kundeservice, null kommunikasjon og ustabile regninger. Hver gang jeg har vært i kontakt med kundeservice har de kun vært agressive og frekke. Hver måned når regningen kommer er den alltid forskjellig. Har ingenting å si hva du blir lovet når du åpner kontoen ved et kjøp. Det stemmer aldri... Hvis man mot formodning ikke klarer å betale en måned har det ingenting å si om man sier ifra eller ei. Man blir uansett ringt ned til alle døgnets tider. Synes det er skuffende at de to største elektronikk butikkene i Norge samarbeider med et så forferdelig firma hadde gitt 0 stjerner om det hadde vært mulig

12 de agosto de 2022
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Pådriver til dårlig økonomi

Kjøpte kjøl & frys via Power - tilbud var rentefritt 12 mnd via santander - AVSLAG ! Men ! Å kjøpe på faktura med 14 dagers betalingsfrist DET var greit…. Så…. Santander skal være seriøse men mener jeg ikke klarer 14k rentefritt på 12 mnd DOG 14 k på 14 dager har de ingen betenkeligheter med ?
Sånne aktører burde vært svartelista fra å tilby finansiering i det store hele.
Jeg klarte mine 14 K på 14 dager jeg men alle klarer nok ikke det og da er inkassoene ganske nære forestående….

14 de junho de 2022
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

SØPPELFIRMA!

SØPPELFIRMA!

Jeg og min kjæreste er i 20 årene.
Vi skulle søke om lån (Begge 2 er gjeldsfrie)
Får innvilget, bilen vi skal kjøpe blir solgt til noen andre, så vi søker et annet lån og får avslag på avslag..
Vi ringer for å spørre hva som skjer, og blir fortalt atvi har veldig lav kredittscore pga at lånesøknadene fikk avslag og må vente 3 mnd med å søke igjen. HVORFOR KAN DE IKKE SI IFRA OM DETTE!!!! DRITT!

3 de junho de 2022
Avaliação não solicitada

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

As empresas podem solicitar avaliações enviando convites automáticos. Se classificadas como "verificada", significa que as experiências são verdadeiras.

Saiba mais sobre outros tipos de avaliações.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais