Fatsoma Avaliações 

3.570
•
O TrustScore é 4.5 de um total de 5

4,4

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

The ticket purchase was completely seamless and easy to follow, with events clearly outlined so you can make the correct selection without any confusion. Setting up an account and accessing your ticke... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

We had a great time at the ABBA daytime dance party. It was well organised without feeling like you were being scrutinised constantly. It was fun and the music was great.

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

I clicked on an event link on Facebook and it took me to the purchase ticket page immediately. I purchased 4 tickets only to find that the date on the advertisement I had clicked was not the date on... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Purchasing the tickets was quick and easy especially the 2nd time as app already set up. Will continue to use. My only issue is with the Venue of the Country Day. The music started off as country... Ver mais

Detalhes da empresa

  1. Venda de Ingressos para Eventos

Escrito pela empresa

Fatsoma is an event marketing platform that enables event promoters to connect with their fans and sell out events.


Informações de contato

  • Jactin house, 24 Hood St, Ancoats, Manchester , M4 6WX, Manchester, Reino Unido

  • fatsoma.com

4,4

Excelente

O TrustScore é 4.5 de um total de 5

4 mil avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Pede aos clientes que avaliem

Esta empresa convida seus clientes a deixarem avaliações, sejam elas positivas ou negativas

Respondeu a 99% das avaliações negativas

Normalmente responde dentro de 48 horas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

4,4

Todas as avaliações

(3.570)

1.890 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

So far, not good customer service.

So far, not good! I bought tickets for the wrong time. Emailed like it said on the website. I got a response saying that I have to go back to the website and fill out a form. I fill out the form and then I’m told that I’ve contacted the wrong organization. I’m given information to go to the other organization. I emailed the other organization again! It’s been a few days and haven’t heard back from anybody. I don’t like when one company takes your money, but the other one is the one in charge of the tickets. I have no answers from either company. Not happy with their customer service.

8 de julho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Fatsoma

Resposta da Fatsoma

Hi Sheryl,

We're sorry to hear that you've had an issue with your order.

Fatsoma is a ticketing company that event organisers can use to sell tickets to the events that they're putting on. Once you've completed your order and confirmed the info we're unable to alter your order.

Our team will often recommend talking to the organisers of the event as the most simple solution is to make a change on the door. Sometimes event organisers might not be as quick as our team at responding to emails and we're sorry to hear that they haven't got back to you yet

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

I was lured in by an ad offering 15%…

I was lured in by an ad offering 15% discount on gold seat tickets if I signed upI so I signed up and attempted to book my tickets only to find that there were only a few seats with 15% off so we’re not available.. I got distracted by a phone call when I returned to complete the booking. The ticket prices had gone up by £5 each and booking fee had also increased in the space of a few hours… so not exactly what it says on the tin.. a very misleading advertisement..

8 de julho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Fatsoma

Resposta da Fatsoma

Hi Kathy,

We're sorry to hear that you've been unable to use a discount code offered by an event organiser.

Fatsoma is a self service ticketing platform that event organisers can use to list their events. Event organisers can choose to add a discount code to their events, they also are the ones that can set how many tickets are sold at that reduced rate.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great Customer Service

I experienced an issue following a payment glitch and raised a support ticket via their online form at around 9pm. I received a prompt response the following morning, and the issue was resolved quickly. Unfortunately, I had to get back in touch due to a further problem, but once again they responded promptly and rectified the issue without any hassle. Easily one of the best and most straightforward customer service experiences I've had in a long time.

9 de julho de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I purchased tickets for the incorrect…

I purchased tickets for the incorrect time in error on the website and contacted customer service to have the tickets changed. I received a response from AI that said I would need to request a human agent to assist me. I requested a human agent and all I ever get are resonses from an AI agent who inform me they can't assist me.
Horrible customer service as you can only reach them through e-mail that goes to an AI bot. No human interaction or phone numbers.

6 de julho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Fatsoma

Resposta da Fatsoma

Hi Robert,

We're sorry to hear that you have had an issue reaching out.

Our team can be contacted at support.fatsoma.com. We do not have a public contact email, from the description that you have given it sounds like you have been attempting to reach out to an organiser who uses our site to sell their tickets.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Escape The Curfew were incredible

Bought tickets to watch the amazing Indie band ESCAPE THE CURFEW perform all their original songs at Corporation music venue in Sheffield they headlined and people were absolutely flabbergasted by how amazing they were. These are one to watch.

4 de julho de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

No problem booking but I had to pay…

No problem booking but I had to pay £6.24 for a £5 ticket. That's 24.8%. Mmm...

1 de julho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Fatsoma

Resposta da Fatsoma

Hi Steve, We're sorry to hear that you're upset with your booking fee.

Our booking fee is 10% minimum £1. A small processing fee will also be charged based on the total order value.

We've worked hard to keep the fees as low as possible while accurately reflecting our costs of facilitating the order.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Had an issue when ordering tickets on…

Had an issue when ordering tickets on their online platform. Request to speak to someone in customer support never materialised and unable to find any contact number in searches. Would never use this company again

24 de junho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Fatsoma

Resposta da Fatsoma

Hi there,

You can easily reach out to our team at support.fatsoma.com. Any contacts there will recieve a response within 1 working day. We do not have a public contact phone number.

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Process simple, fees absurd

The process was very simple and straightforward, however a 25% add-on in fees is absurd. There is no need for any platform offering this type of service to be demanding such a thing.

22 de junho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Fatsoma

Resposta da Fatsoma

Hi Jack,

We're sorry to hear that you're frustrated to be charged fees on your order.

Our fees are not 25% so we are unsure why you would have been charged this amount.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Fatsoma closed my business account…

Fatsoma closed my business account after they said my event funds were cleared,i am unable to request a payot since they suspended my account,their support email does not have any response.

27 de janeiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Fatsoma

Resposta da Fatsoma

Hi John,

Our team has been emailing you about this and has outlined the situation.

All messages to our support team will receive a response within one working day.

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais