Hooks & Needles Avaliações 

546
•
O TrustScore é 4.5 de um total de 5

4,6

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I received my first subscription box and it's great. Im having fun doing the projects and the videos are really helpful. I had some questions about patterns and the support team was very responsive, q... Ver mais

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

I will start off by saying their customer service is top notch. They have been so helpful and thorough. I received some beautiful yarn through this subscription and I did enjoy the patterns in the boo... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I was told my package was delivered when it actually was not. Turns out this was because I had accidentally entered my address incorrectly the first time around. When I tried to figure out what was go... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I have received two knitting boxes from hooks and needles. So far, my experience has been great. They provide patterns for more than one project and the materials provided are of high quality. I had a... Ver mais

A empresa respondeu

Detalhes da empresa

  1. Loja de Hobbies
  2. também em
  3. Loja de artigos para tricô
  4. Loja de fios

Escrito pela empresa

Create art with your hands and experience joy! Get inspired to knit or crochet every month 🧶


Informações de contato

4,6

Excelente

O TrustScore é 4.5 de um total de 5

546 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Respondeu a 100% das avaliações negativas

Normalmente responde dentro de 2 semanas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

4,6

Todas as avaliações

(546)

143 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Hooks & Needles - Great Product & Service

The staff at Hooks & Needles responded quickly and in a very positive manner to my request. The customer service I received was and has always been top notch.

I enjoy receiving their knitting kits each month and have learned a great deal, and have tried projects I may not have attempted without the kit and the support of the staff at Hooks & Needles.

13 de maio de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Hooks & Needles

Resposta da Hooks & Needles

Thank you so much for your wonderful feedback!

We’re really happy to hear you’ve had consistently positive experiences with our team and that you’re enjoying your monthly knitting kits. It’s great to know the kits and support have helped you try new projects and build your skills, that’s exactly what we hope for.

We truly appreciate your continued support 😊

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

They are on top of getting back to and…

They are on top of getting back to and solving the problem in a timely matter.

12 de maio de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Hooks & Needles

Resposta da Hooks & Needles

Thank you so much for your feedback!

We’re really glad to hear our team was able to respond quickly and resolve your issue in a timely manner. Providing fast and helpful support is very important to us.

We truly appreciate your support 😊

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Hooks & Needles Fabulous

Hooks & needles were amazing with helping me resolve an issue that I had. There customer service is exceptional it the best experience I've had with resolving a problem that I had. Thank you Hooks & Needles team 😀

11 de maio de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Hooks & Needles

Resposta da Hooks & Needles

Thank you so much for your wonderful feedback!

We’re really happy to hear our team was able to help you resolve your issue and that you had such a positive experience with our customer service. It truly means a lot to know we made things right for you.

We appreciate your support 😊

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

All in 1 box

Everything you need comes in the box along with som surprise goodies.
I look forward yo getting my monthly boxes every month.
The product is absolutely great too love it.
Thank you
Another Happy Hooker
Marsha

12 de maio de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Hooks & Needles

Resposta da Hooks & Needles

Thank you so much for your lovely feedback!

We’re really glad to hear you’re enjoying everything in your monthly boxes and that the surprise goodies add to the experience. It’s wonderful to know you look forward to receiving them each month.

We truly appreciate your support and kind words 😊

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I’ve had several deliveries from hooks…

I’ve had several deliveries from hooks & needles. They provide an amazing product for beginners with perfect instructions and tutorials via qr scan codes. Unfortunately financially and time I’m not able to continue. I will be going back to hooks & needles in the autumn when I have more time to enjoy the products they send to their customers. Audrey

12 de maio de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Hooks & Needles

Resposta da Hooks & Needles

Thank you so much for your lovely feedback!

We’re really glad to hear you’ve enjoyed your experience with Hooks & Needles and found the kits, instructions, and QR tutorials helpful. It means a lot to know the projects have been enjoyable and easy to follow.

We completely understand and appreciate your situation, and we’ll be happy to welcome you back in the autumn whenever you’re ready to continue your crafting journey.

Wishing you all the best in the meantime 😊

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Response to my question and follow up…

Response to my question and follow up was excellent. I have never had customer service response through email that fast before.

10 de maio de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Hooks & Needles

Resposta da Hooks & Needles

Thank you so much for your kind feedback!

We’re really glad to hear you received such a fast and helpful response from our team. Providing quick, reliable support is very important to us, so it’s great to know your experience reflected that.

We truly appreciate your support 😊

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I love the crafts and customer service

I love the crafts that I get in the mail from Hooks & Needles and when I had an issue with my directions getting ruined due to water damage they were quick to answer and help me out.

11 de maio de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Hooks & Needles

Resposta da Hooks & Needles

Thank you so much for your lovely feedback!

We’re really happy to hear you’re enjoying the craft boxes and that our team was able to quickly help you when your directions were damaged. It’s great to know we could get things sorted for you without delay.

We truly appreciate your support 😊

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

It was a quick response and resolved in…

It was a quick response and resolved in a timely manner as well.

9 de maio de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Hooks & Needles

Resposta da Hooks & Needles

Thank you so much for your kind feedback!

We’re really glad to hear your issue was resolved quickly and in a timely manner. That’s exactly the experience we aim to provide.

We truly appreciate your support 😊

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Not impressed. Expected premium yarn, received a cheap acrylic blend. Cancelled immediately.

Not impressed. They advertise luxury Italian and Portuguese yarns. The advert showed a box with 3 beautiful skeins. I received a cheap acrylic blend. The patterns were basic and unseasonal.
I cancelled within 5 minutes of opening the box.
The yarn in the box was worth around a fifth of the cost of the box at the most.
Don’t fall for this. Spend your money on nice yarn.

9 de maio de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Hooks & Needles

Resposta da Hooks & Needles

Thank you for sharing your feedback.

We’re sorry to hear the box didn’t meet your expectations. Our subscription is designed to include a variety of yarn blends, including acrylic and blended fibres in each box, so crafters can explore different materials and projects at an accessible price point alongside the patterns and extras included in each box.

That said, we understand that preferences vary, and we respect your decision to cancel. Your comments have been shared with our team for review as we continue working to improve clarity around what our box includes.

If you have any further questions, we’re here to help.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I love Hooks and Needles

I love Hooks and Needles. Love the YouTube video ms that show us each step to take. I’m learning so much.

8 de maio de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Hooks & Needles

Resposta da Hooks & Needles

Thank you so much for your lovely feedback!

We’re really happy to hear you’re enjoying Hooks & Needles and finding the YouTube step-by-step videos helpful. It’s wonderful to know they’re helping you learn and build your skills.

We truly appreciate your support and are excited for you to keep progressing with your crafting 😊

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Upstanding company

I ordered this and was really excited, but I really didn't like the colour of the yarn that came with the kit (entirely due to personal preference; I don't make anything with speckled yarn, and rarely mix colours on opposite colour spectrums). I got a full refund and the staff were extremely nice and understanding.

I'll be keeping an eye on them and the second they have some customisation options available for yarn, I'll 100% be ordering again!

Upstanding company!

26 de abril de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Avoid with all costs

This company is money orientated as long as they are robbing money from you they are happy, ask for help or cancel subscription as I cannot do it online as my email is seemingly invalid but it's funny that they can send their jargon to it. I would advise anyone to go elsewhere where for a box as there are many other companies to choose from. This company has poor customer service, actually they don't want to assist with anything apart from apologising, I've heard enough apologies just get my issues sorted. Avoid, avoid avoid, don't give your hard earned cash to cowboys.

11 de abril de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Hooks & Needles

Resposta da Hooks & Needles

Dear Customer,

We sincerely apologize for the difficulties you experienced when trying to log in and cancel your subscription. We understand how frustrating this must have been, especially when you were unable to access your account due to your email appearing invalid.

Please ensure that you are logging in via our UK website, if you are a UK customer, our UK website is hooksneedles.co.uk, as your account is registered there.

We have also looked into this for you and can confirm that your subscription has already been fully canceled. There will be no future charges or further boxes sent to you.

As a gesture of goodwill, we have also gone ahead and issued a full refund for your April box. Please allow some time for the refund to reflect in your account.

We are very sorry for the inconvenience and the frustration this situation has caused.

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

I recently signed up for the knitting…

I recently signed up for the knitting only box and was excited to receive my first order.

On signing up I was also to receive a free welcome pack of digital content which included some free patterns. In receipt of the email I quickly looked at all the new patterns I received only to be a little disappointed that they were all crochet patterns and I can't crochet. There were a few other items to read with the downloads which are fine.

My box arrived and the patterns, wool and magazine are all fab and can't wait to get started on something new.

Please could I ask Hooks and Needles to rethink the freebie sent out to be based on what the individual has signed up for... Knitting, crochet or both to make the experience 5 Star

7 de abril de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Hooks & Needles

Resposta da Hooks & Needles

Hello,

Thank you for sharing your feedback! We're so glad to hear you're excited about the knitting box and that you loved the patterns, wool, and magazine. We truly appreciate you bringing up the concern regarding the free welcome pack.

We completely understand how disappointing it can be to receive crochet patterns when you specifically signed up for knitting. Our goal is to offer a personalized and enriching experience for every crafter, and we'll definitely take your suggestion into account to ensure the free welcome content better aligns with the craft you’ve chosen.

We’re always striving to improve, and your feedback helps us deliver a better experience. We hope you continue to enjoy the wonderful projects in your box, and feel free to reach out if you ever need further assistance or have more ideas to share!

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

I love the kits because you do get all…

I love the kits because you do get all the things you need to make any of the patterns that are included with the kit. my issue was that I will get the same kits. meaning if I got a kit that has a patten the make a plant holder. I will get that same kit two months later. I got a kit one month and the kit you can make small bunny. got that same kit again two months later. I called the company to explain that they are sending me the same kits again and that I would like my money back or send me a different kit. I have been back and forth with this company on getting a different kit for at least three month and got no resolution with them. I have not gotten my money back nor have I gotten different kits. So, I canceled my subscription and long will I do business with them ever again. I ready like the product but no one to help in situations like this.

13 de julho de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Hooks & Needles

Resposta da Hooks & Needles

Hi Lashaun,

Thank you for sharing your feedback. We’re so sorry for the frustration you experienced with receiving duplicate kits and for the delays in our support responses. We completely understand how disappointing this must have been.

After reviewing your account, we found that the duplicates were due to two active subscriptions on your account, one started on April 11, 2024, and another on October 26, 2024. Because of this, each month you were receiving two boxes, and any new subscription starts from Box 1, which is why you were seeing repeated kits. We sincerely apologize that our support team wasn’t able to resolve this for you in a timely manner.

Since May 2025, we’ve made significant improvements to our processes and support to prevent situations like this. We would really love to have you back as a customer. If you’d like to return, please email us, and we’ll apply 40% off your next box. We’ll also make sure you have only one active subscription and that it continues from where you left off, so no more duplicate boxes.

We truly appreciate your feedback and hope we can make your experience with us a positive one.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Late or missing orders

Late or missing orders, too much time taken to reply ro emails about product not being delivered (one week to respond)
And then when i asked to unsubscribe I was given a different response. I then unsubscribed myself, only to continue to receive emails. Shocking service and not particularly good vfm either, was a gift too, so just not good

31 de janeiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Hooks & Needles

Resposta da Hooks & Needles

Hello Anita,

Thank you for sharing your experience with us. We're truly sorry to hear about the issues you've encountered, and we completely understand your frustration. It’s never acceptable for you to have to wait that long for a response or deal with confusion when trying to unsubscribe, especially after what should have been a positive experience.

We deeply apologize for the inconvenience this has caused. We take this seriously and will be addressing these concerns with our team to avoid this happening again.

Thank you again for bringing this to our attention, and we hope to regain your trust in the future.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

The box was absolutely everything I…

The box was absolutely everything I wanted and more! I LOVED the yarn and the quality of EVERYTHING! Especially the customer service; they go above and beyond to make sure everything is up to par!

7 de janeiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Hooks & Needles

Resposta da Hooks & Needles

Hello,

Wow, thank you so much for your kind words! We're absolutely thrilled to hear that the box exceeded your expectations and that you loved the yarn and the quality of everything. Your feedback truly means the world to us.

We’re especially grateful that you noticed the extra effort we put into our customer service. Our team is dedicated to making sure every part of your experience is top-notch, so it’s wonderful to hear that it made a difference for you.

Thank you for being a part of the Hooks & Needles family – we can’t wait to continue supporting your crafting journey. If there’s anything else we can do for you, please don’t hesitate to reach out. Happy crafting! 💖✨

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

The yarn itself… the threads completely…

The yarn itself… the threads completely unravel. The patterns are stolen and simple. Boring. Not worth the money.

1 de janeiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Hooks & Needles

Resposta da Hooks & Needles

Hello!

Thank you for sharing your feedback, and we’re genuinely sorry to hear that your experience with our yarn and patterns wasn’t up to your expectations. We strive to provide high-quality products that inspire creativity, so it's disheartening to hear that the yarn unraveled and the patterns didn’t meet your standards.

We take all customer feedback seriously, especially when it comes to product quality. We would love to look into this further to make sure we're providing the best experience for you and other crafters. If you'd be willing to reach out to our customer support team, we’d be happy to assist with any issues with the yarn or patterns you’ve received.

We’re also constantly working on improving our patterns to make sure they’re fresh and exciting, and we'd love to hear more about what you’re looking for in your crafting projects. We appreciate you taking the time to share your thoughts, and we hope to make things right for you.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Ordered a subscription box a month ago…

Ordered a subscription box a month ago & still not received. Called customer service number to be told to have not patience! I waited & called 11 times since to get put on hold & then an automated message saying call back later!!

16 de janeiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Hooks & Needles

Resposta da Hooks & Needles

Hello Janet,

Thank you so much for sharing your experience with us. We truly understand how frustrating it must be to feel like you’ve been waiting for something you’re excited about, only to face these hurdles. We sincerely apologize for the delays and for the time you’ve spent trying to get in touch with us.

We know how important it is to feel heard, and we're so sorry that we haven't made this process easier for you. While we continue to work on improving our phone support, we also offer other ways to get in touch, like through email support@hooksneedles.com, live chat on the website or messaging us on Facebook/Instagram. Our team is ready and eager to help resolve this issue as quickly as possible.

We really appreciate your patience, and we’re here for you every step of the way. Please don’t hesitate to reach out via any of these channels - we’re committed to making this right. Thank you again for being part of the Hooks & Needles family. We genuinely value your support and want to make sure you have the best experience possible.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Nice variety in my first box

Nice variety in my first box, but it all seemed coordinated. Soft yarn, fun projects. Can't wait for the next box!

12 de janeiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Hooks & Needles

Resposta da Hooks & Needles

Hi there!

We’re so excited to hear that you loved the variety in your first box. It’s great to know that the coordinated yarn and fun projects brought a smile to your face. We’re all about creating a perfect crafting experience, and it’s amazing that we got it right for you!

We can’t wait to surprise you with the next box - we’re sure it’s going to be just as exciting!

Happy crafting and thank you for being part of the Hooks & Needles community! 💖

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Easy to order

Easy to order, quick delivery, and incredibly products at a reasonable price.

13 de janeiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Hooks & Needles

Resposta da Hooks & Needles

Hi there!

Thank you so much for your kind words. We’re thrilled to hear that you had such a smooth experience with ordering, delivery, and the quality of our products. We’re all about making crafting easy and fun, and it’s wonderful to know we hit the mark for you 🎉

Happy crafting, and thank you for being part of the Hooks & Needles family! 🧶💖

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais