Styr unna! Trodde jeg handlet fra en velrenommert bedrift. Bestilte varen for 14dager siden og fikk bekreftelse samme dag. Siden har det vært helt stille. Jeg har ringt kundeservice to ganger og de lo... Ver mais
Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais
Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais
Veja o que dizem as avaliações
Hämtade klänning hos er på Odenplan (beställt leverans till butik då jag skulle dit i veckan) - såg det när jag provade den hemma att de skickat small men beställde medium, bor i en annan stad och c... Ver mais
Hade beställt en skjorta i två storlekar. Idag var jag inne i deras butik i Täby C. Jag skulle lämna tillbaka den som inte passade. Jag hade med mig följesedeln. Expediten, en äldre kort blond kvinna... Ver mais
My husband and I visited INDISKA at Väla on Sunday, May 3rd, and I want to express how beautifully we were treated by the young woman working there. She made me feel truly beautiful and confident... Ver mais
Detalhes da empresa
Escrito pela empresa
Indiska erbjuder en unik mix av mode och inredning till bra priser online och i butik. ✓ Fri frakt över 199 kr ✓ Leverans 1-3 dagar ✓Fri retur i butik.
Informações de contato
Gävlegatan 22 , 113 30, Stockholm, Suécia
- indiska.com
Sem histórico de pedidos de avaliações
Esta empresa não convidou os respectivos clientes, portanto as avaliações podem não ser representativas
Não respondeu a avaliações negativas
Como esta empresa usa o Trustpilot
Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.
Noll kundhjärta
Missade en rabatt de hade på hemsidan som inte gick att lägga in i efterhand (dagen efter). Helt värdelöst. Indiska har absolut 0 kundhjärta.

Resposta da INDISKA
Går inte att komma in på webbutiken
Vill gärna handla på Indiska' webshop. Har försökt sedan före jul. Har fått två svar från Indiska där de förklarar någon sorts uppdatering av hemsidan. Men det har i allafall pågått i flera veckor nu. Man uppmanade till at 'prova senare'. Går bara inte! Håller de på att gå i KK igen?
Dålig kundservice alltigenom.
Försökte beställa en jättefin kappa…
Försökte beställa en jättefin kappa från indiska. På hemsidan fann storleken jag ville ha så beställde den. Fick 2 dagar senare ett mail att ordern avbokats då det inte fanns i lager.
Några dagar senare finns samma kappa med fler storlekar inne som gick att beställa så valde en annan storlek och hoppades då på att den skulle funka att beställa, samtidigt finns den tidigare storleken tillgänglig att beställa också... Har däremot gått 1 vecka nu utan en order bekräftelse.
Absolut sämsta support
Absolut sämsta support. Fick en "vi saknar dig" kod på 20% som inte fungerade. Fick typ samma respons tre gånger av Josefin på support "men den funkar för mig"... Ja, jo.. efter tre gånger med samma svar så fattar jag det, den funkar för dig... MEN DEN FUNKAR INTE FÖR MIG!! Harregud! Vart är servicen?! Webbsidan är oxå sämst numera å hur i helv**** kan inte ett sånt stort företag ha telefon support. Helt galet!!
Obefintlig kundservice. Oseriöst företag
Obefintlig kundservice, de går inte att ringa och tar flera veckor på sig att svara på mail ang reklamation. Det har tagit nästan 7 veckor nu utan att de justerat belopp på Klarna trots flera mail och begäran om att lösa problemet från klarna. På min andra order saknades betalda produkter utan någon information och kvitto kommer inte som utlovat. Väldigt oseriöst.
Beställde en vara i början av november
Beställde en vara i början av november. Fick aldrig något meddelande att köpte nekats. Ingen information alls
Stor försämring
Deras kläder är av dålig kvalitet och stilen har blivit extrem. Priserna är på tok för höga. Webbshoppen är jättedålig. Har slutat handla av Indiska helt. Man undrar om det är på väg utför med dem??
📦 För några veckor sedan beställde jag…
📦 För några veckor sedan beställde jag en produkt från indiska.com, men tyvärr har jag ännu inte mottagit mitt paket. Trots flera mejl till deras kundtjänst har jag inte fått något svar, och jag har inte heller fått tillbaka mina pengar.
💬 Jag strävar efter att dela min upplevelse för att öka medvetenheten om vikten av ansvarstagande inom e-handel.
#E-handel #Kundservice #Transparens
Kundservice via Mail!
Kundservice via Mail!
Det sämsta jag stött på! Har sedan 13 oktober mailat med kundservice, 3 olika personer, när man tror att det ska lösa sig, då slutar ni att svara, det är så värdelöst så man skäms! Jag är välkommen in till fysisk butik för att eventuellt få reklamera ett trasigt glas jag fick intressent, mitt problem är att jag har ca 13 MIL enkel resa till närmsta indiska…
Dålig returhantering
Dålig returhantering. Skickade tillbaka för 3 veckor sedan och har fortfarande inte fått pengarna tillbaka.
Jeg skrev det her til Indiska i…
Jeg skrev det her til Indiska i tirsdags ang. en kjole : Jeg har købt det her kjole i Indiska butik I malmø igår, da jeg kom hjem
Opdage jeg en fejl ved kjolen, hvor kjolens tråd gik op og kæmpe hul, var lidt skuffet over en fejl som det. Derfor reflamrer over det og bor i Danmark derfor kan ikke komme i butikken, men vil bede om at refunder min penge tilbage og kan også returnere kjolen mod en betalt fragt fra Indiska”s side. Vedlægger billeder og betaling fra Bank. Kvittering var ikke i posen måske blev det ikke lagt i køb. Venter på svar og ret til at få pengene refunderet .
Mvh
Aynur
Svar fra Indiska: Hej Aynur!
Tack för att du kontaktar Indiska! 🐘
Vad tråkigt att höra att det var hål i klänningen som du köpte i butiken. Eftersom det handlar om ett butiksköp kan vi dessvärre inte hjälpa dig med reklamationen härifrån, utan du behöver vända dig till butiken i Malmö.
Återkom gärna om du har några funderingar eller om det finns något annat jag kan hjälpa dig med.
Önskar dig en fin dag! 🌞
Hej Aynur!
Tack för att du kontaktar Indiska! 🐘
Vad tråkigt att höra att det var hål i klänningen som du köpte i butiken. Eftersom det handlar om ett butiksköp kan vi dessvärre inte hjälpa dig med reklamationen härifrån, utan du behöver vända dig till butiken i Malmö.
Återkom gärna om du har några funderingar eller om det finns något annat jag kan hjälpa dig med.
Önskar dig en fin dag! 🌞
Hej Aynur!
Tack för att du kontaktar Indiska! 🐘
Vad tråkigt att höra att det var hål i klänningen som du köpte i butiken. Eftersom det handlar om ett butiksköp kan vi dessvärre inte hjälpa dig med reklamationen härifrån, utan du behöver vända dig till butiken i Malmö.
Återkom gärna om du har några funderingar eller om det finns något annat jag kan hjälpa dig med.
Önskar dig en fin dag! 🌞 Hej Aynur!
Tack för att du kontaktar Indiska! 🐘
Vad tråkigt att höra att det var hål i klänningen som du köpte i butiken. Eftersom det handlar om ett butiksköp kan vi dessvärre inte hjälpa dig med reklamationen härifrån, utan du behöver vända dig till butiken i Malmö.
Återkom gärna om du har några funderingar eller om det finns något annat jag kan hjälpa dig med.
Önskar dig en fin dag! Hej Aynur!
Tack för att du kontaktar Indiska! 🐘
Vad tråkigt att höra att det var hål i klänningen som du köpte i butiken. Eftersom det handlar om ett butiksköp kan vi dessvärre inte hjälpa dig med reklamationen härifrån, utan du behöver vända dig till butiken i Malmö.
Återkom gärna om du har några funderingar eller om det finns något annat jag kan hjälpa dig med.
Önskar dig en fin dag!
Mit svar: Helt ærligt bor I Danmark og umuligt at komme i butikken . Det. Eneste I skal gør at returner pengene. Har reklamationsret jo.
Mvh
Aynur
03.10.24: Jeg skrev at jeg bor i Danmark og har ikke mulighed for at komme fysisk i butikken, og selve kjolen kostede 183kr og har reklamationsret og kan bare refunderes . Men nej, selve turen koster 195kr , og jeg synes virkeligt det er dårligt. Anbefaler ikke at handle det og rent svindel for mig. :-(
Numera konstiga kläder och dyrt!
Numera konstiga kläder och dyrt. Kvalitén är inget vidare heller. Förr hade de många varianter på lösa maximklänningar och tunikor i mjuka tyger, stretch och fina mönster. De har knappt en enda mjuk kjol eller tunika längre. Handlade ofta där förut, men numera nästan aldrig.
Indiska used to be a brilliant shop
Indiska used to be a brilliant shop. Reason was very unusual textiles, ceramics, picture frames, household items etc. The clothes are not so interesting. You can buy similar utems on many shops. But I bought huge table cloths in heavy weight cotton, beautiful mugs and serving plates, carved picture frames. Just been into the shop in Gothenburg and was terribly dissapointed. There are enough clothing shops !!!!!
Indiska bruker langt tid på å behandle…
Indiska bruker langt tid på å behandle retur via klarna. Jeg sendte dem mail og de reagerte kjapp og fikk ryddet opp med klarna på få timer :) Muligens juletider med mye bestillinger/returer påvirket behandlingstiden.
Behövde hjälp med en order och fick…
Behövde hjälp med en order och fick snabb och proffsig hjälp via kundservice. Snyggt ordnat då det var ett lite ”special”-ärende och en order behövde makuleras. Så nöjd kund och glad att det gick att ordna!
100% bomull är inte 100% bomull
Sälde en skjorta som 100% bomull som verkar inte vara 100% bomull
Tack
Fantastisk butik, kan inte begära bättre service! Kommer absolut handla på Femmanhuset igen.
Superfin service
Så sjukt fin service online och tjejen i butik på femmanhuset, hjälpte mig med en begäran utöver vad som erbjuds ❤❤❤
Utöver det långtids kund och har bara haft bra bemötanden i butik och inte haft problem med beställning online.
Supersen leverans (18 dagar från köp…
Supersen leverans (18 dagar från köp till leverans!). Plagget var dyrt men sydd i material av dålig kvalitet. Returnerade plagget i butik och även det krånglade visade det sig senare när jag behövde komplettera info på Klarna trots att allt var som det skulle. Nu, cirka 14 dagar efter retur, har jag fortfarande inte fått tillbaka mina pengar.
You have just lost another regular customer
Hey Indiska, this is a perfect example how to disappoint off one of your regular customers. I put an order through weeks before you declared bankruptcy (16th October), apparently my order was packed but didn't leave the warehouse in time then it was just kept hostage. My money was pulled from my account and here I sit without a refund or my items 3 months after the order was placed and after countless tries to get some help from your support. Your website is open and your shops are back, WHY is it taking so long sorting out my issue? I expect compensation for this POOOR service. You have just lost a regular customer!
A Experiência Trustpilot
Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.
As empresas podem solicitar avaliações enviando convites automáticos. Se classificadas como "verificada", significa que as experiências são verdadeiras.
Saiba mais sobre outros tipos de avaliações.
Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.
Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.
Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.
A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.
Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.







