INDISKA Avaliações 85

O TrustScore é 2 de um total de 5

2,1

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Styr unna! Trodde jeg handlet fra en velrenommert bedrift. Bestilte varen for 14dager siden og fikk bekreftelse samme dag. Siden har det vært helt stille. Jeg har ringt kundeservice to ganger og de lo... Ver mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Hämtade klänning hos er på Odenplan (beställt leverans till butik då jag skulle dit i veckan) - såg det när jag provade den hemma att de skickat small men beställde medium, bor i en annan stad och c... Ver mais

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Hade beställt en skjorta i två storlekar. Idag var jag inne i deras butik i Täby C. Jag skulle lämna tillbaka den som inte passade. Jag hade med mig följesedeln. Expediten, en äldre kort blond kvinna... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

My husband and I visited INDISKA at Väla on Sunday, May 3rd, and I want to express how beautifully we were treated by the young woman working there. She made me feel truly beautiful and confident... Ver mais

Detalhes da empresa

  1. Loja de moda feminina
  2. Loja de Roupas

Escrito pela empresa

Indiska erbjuder en unik mix av mode och inredning till bra priser online och i butik. ✓ Fri frakt över 199 kr ✓ Leverans 1-3 dagar ✓Fri retur i butik.


Informações de contato

2,1

Ruim

O TrustScore é 2 de um total de 5

85 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes, portanto as avaliações podem não ser representativas

Não respondeu a avaliações negativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Avoid this online store

I have never seen a worse store than this one in Indiska. I don't know what is happening with them. I ordered some things 15 days ago for which I paid 49 kr fast delivery i still didn get my order i send 5 mails to ask what is hapening i still didn get answer for what 49kr? customers do not buy online from this store

11 de dezembro de 2022
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Beställde varor 24/11 som skulle…

Beställde varor 24/11 som skulle levereras 28/11 till butik, har mejlat flera gånger för att fråga om status, inget svar, svarar inte i telefonen. var inne i butiken som skulle kolla och återkoppla inget svar.

Beställde varor 23/8, efter att det har gått över 2 veckor utan något meddelande eller kontakt så togs beställningen bort. Gick inte att komma fram på telefonen.
Så otroligt dålig service.
Rekommenderar inte att köpa online :(

1 de dezembro de 2022
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Helt utebliven kundservice!

Frakten skulle ta 2 vardagar, och fick meddelade att dem hör av sig när paketet var packat. Nu 7 dagar senare, är mina varor inte ens packade. Det står: ring oss, och allt man får är en telefonsvarare där dem inte kan svara, alla dagar denna veckan. Ej svar på e-mail, och chatten som ska finnas är avstängd. Sämsta kundservice någonsin.
(Fattar dem inte själva, eller tar lärdom för förra året, att såklart om det är 60% rea på allt, att det bli mer beställningar?!) Pengarna det tar dem direkt, sedan hör man ingenting.

29 de novembro de 2022
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I samband konkurseb (som fö var…

I samband konkursen (som fö var jätteledsam) köpte jag den sista oktober en fin skinnväska. Den kostade 999 kr och jag fick 30 % konkursrabatt. Tyvärr gick den sönder efter bara några veckor. Eftersom den fortfarande finns i butik tänker jag att det vore rimligt att reklamera den. Jag förstår att bolaget är ombildat, men för mig som kund är det jättekonstigt att jag inte kan få byta den nu när varan fortfarande finns. Så mycket goodwill för Indiska. Så enkelt. Dessutom funderar jag över kvalitén på väskan. Jag blir jättebesviken på bemötandet, även om det inte gäller den enskilda säljaren. Hon ringde och kollade med sin chef och följde bara policyn. Fick ett mycket fyrkantigt svar från den nya kundtjänsten, som egentligen är densamma som tidigare. Så himla dåligt kundbemötaande. Kommer aldrig handla där mer. Varning!

28 de novembro de 2022
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Usel kvalitet på överkast

Usel kvalitet på överkast! :( Köpte överkastet Sini beige (artikelnr 1000011473076). Tvättade enligt tvättanvisning (eftersom man ju vill tvätta ett överkast innan man använder det). Nopprigt och trasiga trådar efter första tvätten! Köp inte överkast från Indiska.

4 de setembro de 2022
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

ABSOLUTE VORSICHT

ABSOLUTE VORSICHT! ich habe leider ebenfalls das problem keine artikel zurücksenden zu können, da auf meine e-mails nicht reagiert wird und keine rücksendelabel zugesandt werden. auf der website ist nirgends ist eine rücksendeadresse zu finden.was mache ich nun mir den nicht gewünschten artikeln? bitte niemals bei diesem shop bestellen! absolut der schlechteste shop bei dem ich jemals bestellt habe.

22 de agosto de 2022
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Terrible

Terrible. Had my purchase pending for almost two weeks. I emailed customer service to ask where my order is, took them several days ro respond. Got a response to say items were not in stock and there are issues with their website. Apparently they are due to get a new system soon and I was given a 100kr voucher to use on my next purchase.

20 de agosto de 2022
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Beställde varor morgonen den 5/7

Beställde varor morgonen den 5/7, kvällen 13/7 får jag ett mejl om att ordern avbokats! Hur kan det komma sig att detta sker efter så många dagar? Inte ok, ska ske snarast anser jag. Har beställt tidigare med långa leveranstider men detta var droppen, kommer aldrig beställa mer från Indiska.

14 de julho de 2022
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Otrevlig personal i Malmös butiker

För ungefär en månad sedan köpte jag superfina kläder på indiska på Mobilia i Malmö. Helt underbara linnebyxor, snygg klänning och skön skjorta men var inte nöjd med färgen på skjortan och gick därför tillbaka för att returnera den. När jag kommer fram till kassan så blir jag ifrågasatt varför jag vill lämna tillbaka skjortan och jag menar på att jag inte är nöjd med färgen varpå personal kommenterar att hon tycker minsann inte det är något fel på färgen. Låt mig poängtera att butiken har öppet köp.
Motvilligt genomför hon returen och hem går jag. Nästan en månad senare när det är en dag kvar tills öppet köp går ut känner jag att även om klänningen jag köpte är fin så trivs jag inte i volanger och omlottmodellen. Klänningen kostade dessutom 800 kr och då vill jag vara säker på att jag kommer använda den. Spontant tänker jag att jag inte vill gå till butiken på Mobilia för personalen var så otrevlig så tar mig till butiken i city istället. När jag kommer in där, står samma kvinna som jobbade på Mobilia bakom disken och hon beter sig nästan identiskt och genomför motvilligt returen. Om det är ett så stort problem att handla och sedan lämna tillbaka varor på öppet köp ta bort det isåfall eller så får personalen ta och skärpa sig. Jag kände mig skyldig och vet inte ens till vad?! Riktigt otrevligt bemötande och inte okej!

6 de junho de 2022
Avaliação não solicitada
Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Det har superfina saker och toppen…

Det har superfina saker och toppen personal i butik men många grejer har jag upplevt som väldigt dåliga i kvalitén.
Har flera saker som blivit nötta väldigt snabbt eller gått sönder.
Vid internetbeställning så känns det som att de skickar andrasorteringsvaror, detaljer som saknas till grejer trasiga grejer defekta grejer osv i senaste beställningen saknades pinnar på spegel och den var trasig, alla ljusen hade en massa hål i sig och 1 av dessa var fel i färg trots att det var likadana ljus, ett fat hade en stor vit färgfläck i sig när resten var jämt färgad.
Är väldigt trist att sådant uppstår när man beställer och man måste ta sig till en butik för att byta.

31 de maio de 2022
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Ingen respons hos Indiska kundeservice

Jeg har nu i en uge forsøgt at komme i kontakt med Indiska kundeservice vedr. en returlabel , jeg får konstant mails med “undskyld forsinkelsen” har ligeledes flere gange forsøgt at ringe til Indiska kundeservice fra Danmark , ingen tager telefonen
Jeg ønsker blot en returlabel
På hjemmesiden kan denne fåes ved at kontakte kundeservice??? Har I robotter ansat ?

26 de maio de 2022
Avaliação não solicitada
Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Schöne Waren, Kundenservice nicht wirklich gut

Nachdem ich zunächst eine negative Bewertung geschrieben habe, weil mir kein Retourenlabel zugesendet wurde, möchte ich sie nun korrigieren.
Inzwischen habe ich per E-Mail ein Rücksendelabel erhalten, die Ware zurückgeschickt und das Geld erstattet bekommen.
Das Kleid und die Schalen, die ich behalten habe, sind sehr schön und haben ein gutes Preis-Leistungsverhältnis.
Abzug gibt es trotzdem für den nicht erreichbaren Kundenservice und die lange Reaktionszeit, bis das Retourenlabel an mich gesendet wurde.

23 de maio de 2022
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Vorsicht keine Retouren möglich

Vorsicht, bestellte Artikel können nicht retourniert werden. In der Sendung war kein Retourelabel, man muss sich an den Kundenservice wenden. Dort wollte man mir kein Retourelabel geben, mit der Ware sei ja alles in Ordnung (!?). Hatte ein Kleid bestellt, was definitiv nicht die Beschreibung auf der Seite wiedergespiegelt hat. Nun bleibe ich leider drauf sitzen. Schlechtester Shop, in dem ich jemals bestellt habe.

19 de maio de 2022
Avaliação não solicitada
Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Returnera INTE VIA BUTIK !

Beställde online och allt gick smidigt. Betalade med klarna och valde returnera i butik. Här börjar problemet. Indiska SÄTTER IN pengarna dvs summan du handlat för online på ditt konto via kort som du sen ska använda för att betala fakturan ( jag bad kassörskan i butik att jag inte ville detta men hade inget val om jag ville returnera i butik)
Stort problem om man jobbar extra i restaurang / kök och ska hålla reda på pengarna. Ja, jag använde pengarna och nu tjänar Klarna pengar på min avbetalning via ränta. ....aldrig igen .... vilken röra VARNING för retur i butik !

13 de maio de 2022
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Aufpassen !!!

Aufpassen! Retouren sind nicht möglich! Es gibt keine Möglichkeit, an ein Retourenlabel zu kommen. Selbst Anrufe nach Schweden und unzählige e-Mails haben nicht geholfen. Das Problem wurde auf UPS geschoben, was aber einfach nicht stimmte. Dann hieß es, es sei ein internes Problem mit der Software, man könne das Retourenlabel nicht erstellen, es gab nur fadenscheinige Ausreden. Eine Antwort auf meine schlechte Bewertung, ich könne mich doch jederzeit an den Kundendienst wenden und nocheinmal mein Anliegen vorbringen ist eine Farce. Für die Antwort auf Beschwerden gibt es mehr Kapazität als für die Bearbeitung der Anliegen! Ich warte seit mehr als 2 Monaten auf das Retourenlabel. Diesem Onlineshop kann man nicht vertrauen.

10 de março de 2022
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Beställde varor online på Black Friday…

Beställde varor online på Black Friday (bla jul- och nyårsklänning). Beställningen kom för upphämtning EFTER jul med ett sms från butiken/utlämningsstället att ”Nu är dina varor här men ena klänningen var tyvärr slut”. Och en liten bild i form av elefant stod med i sms:et från butiken. Kundtjänst tar 2-3 v att få svar från. OMG aldrig med.

10 de fevereiro de 2022
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Usel kundservice

Lägger en beställning kring black friday 26/11 med 30% rabatt. Får automatiska mail om att det dröjer på grund av lagerstrul/hög belastning mm, men det gör mig inte så mycket, jag har tålamod. I mellandagarna mailar jag för att fråga hur det går med beställningen. Får autosvar om att svar dröjer på grund av sjukdom. 18/1 får jag ett svar där en kundtjänstmedarbetare beklagar den långa svarstiden och hoppas att jag är nöjd med min order. - Bara det att min order fortfarande inte är skickad.

När jag påpekar detta får jag inom ett dygn svar att min order nu har blivit annullerad, och att problemet berott på att lagersaldot inte har stämt vid ordertidpunkten. Jag får en rabattkod om 20% som tröst: En rabatt som Indiska ändå har relativt ofta, och som bara gäller på ordinarie pris.

Om Indiska hade kunnat kika på min order tidigare och annullera den så fort de visste att varorna inte fanns hade jag kanske haft en chans att köpa dem i butik. De fina skålarna hade jag till och med kunnat betala fullt pris för. Nu är de slutsålda.

Och att inte ens bemöda sig att titta i ordersystemet innan man svarar på ett mail där kunden undrar om det blivit fel med ordern? - Katastrofal kundservice.

På det stora hela har Indiska fina inredningsprodukter, men kläderna lämnar en del att önska i mitt tycke. Plagg med underbara mönster är oftast tantiga i snitt, och de som är mer ålderslösa i modell är i tråkiga färger och mönster och skulle kunna säljas var som helst.

19 de janeiro de 2022
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Extremely bad shopping experience

Extremely bad shopping experience

I ordered a scarf a few days back and it immediately said it would be delayed which I understand considering its pre christmas time, so no problem there (yet). I ordered on a monday and it was supposed to arrive in the store by the end of the week. I never got any other email from Indiska. I tried to reach out via their chat which was turned off, even though I was trying to contact them between 8-17 which they claim are the opening hours. I then sent an email to ask about the delivery and never got a reply. After that I went to my local shop in town and they could not give me any information at all and just told me to wait longer. When I then checked online I saw that the product I ordered was sold out in the mean time?!?! I did not hear anything again until 13 (!!) days after I first ordered when I simply got an email stating that my order had been cancelled without any further information, no apology or anything. I will never purchase anything here again, this was the worst order experience I ever made and even after being proactive and reaching out and GOING to the store, no one was able to provide any help. Extremely disappointing and unprofessional.

16 de dezembro de 2021
Avaliação não solicitada

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

As empresas podem solicitar avaliações enviando convites automáticos. Se classificadas como "verificada", significa que as experiências são verdadeiras.

Saiba mais sobre outros tipos de avaliações.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais