macom medical Avaliações 

213
•
O TrustScore é 4.5 de um total de 5

4,3

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

The website is easy to navigate and order. The product arrived quickly and was well packaged. The product is excellent quality, fits well and maintains it's shape well, even after washing. Very happ... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

I purchased macom signature bras following my surgery to swap out my implants and a breast lift. Easy front fastening, adjusts as swelling goes down, easy to wash and quick to dry. However the botto... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Good quality, fast delivery. I got the Bra roll body, when i attempted to put it on it felt like it didn't fit, even though i measured correctly. I went on to the website and there were video guides... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Ease of ordering. Range of colours. Good support. Fast delivery. Seams appear not as neat, Bought this compression vest as a spare after breast reduction surgery. Doesn’t fit as well as the hospital... Ver mais

A empresa respondeu

Detalhes da empresa

  1. Loja de Artigos Hospitalares

Sobre macom medical

Escrito pela empresa

Your online store for surgical recovery & shapewear

macom® medical is the leading provider of high-quality compression garments, supplying cosmetic and reconstructive plastic surgeons, and cosmetic doctors.

What we do
We sell compression garments and innovative aesthetic products for use post-surgery, post-birth, for slimming and for wider aesthetic benefits, including anti-cellulite treatments.

The much praised quality of our products is due to our combined years of experience in the Aesthetic & Medical sectors. All garments are handmade in our own factories and shipped worldwide.

macom® compression garments are safe on even the most delicate or highly reactive of skin types. The material holds the CE-mark and all products are free from both latex and nickel.

Visit our Homepage
Post-surgical Compression Bras
Post-surgical Girdles
Gynecomastia Compression Vests


Informações de contato

4,3

Excelente

O TrustScore é 4.5 de um total de 5

213 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Pede aos clientes que avaliem

Esta empresa convida seus clientes a deixarem avaliações, sejam elas positivas ou negativas

Respondeu a 100% das avaliações negativas

Normalmente responde dentro de 1 semana

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

4,3

Todas as avaliações

(213)

129 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Really comfortable yet supportive post…

Really comfortable yet supportive post surgical bras, used for both mastopexy and augmentation.
Don’t feel constricted even when wearing 23 hours a day, I carried on wearing mine long after the required time period

25 de junho de 2026
logotipo da macom medical

Resposta da macom medical

Dear Lorraine,
Thank you so much for your review.
We're delighted to hear that you found our bras both comfortable and supportive throughout your recovery.
Best wishes,
Team macom

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Amazing service

Amazing service. Would eecommend

25 de junho de 2026
logotipo da macom medical

Resposta da macom medical

Dear Jennifer,
Thank you for your lovely review.
Wishing a speedy recovery.
Kind regards,
Team macom

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

DO NOT BUY THE SIGNATURE BRA

I really really do not recommend the signature bra. I ordered with express delivery after my surgery because I heard good things about the bra and brand.

After a few hours of use, the bra began to continuously roll up and dig in my incisions. It’s like it’s permanently set in this way and will not flatten! I read loads of reviews of this happening on and i’m devastated I didn’t see it sooner. Bras should NOT be rolling up, it’s basic surgical bra expectations.

Since the bra is worn I’m not entitled to a full refund - which is painful because the bra was £50 and I will never wear it again because of how uncomfortable it is. I actually cried wearing it.

Since then I ordered “FeelinGirl surgical bra” from Amazon and it is WAY more comfortable. Even Lipoelastic is better too!

Customer service were no help - they first told me to order another bra, then they apologised and offered 30% off (which is still not a solution because the quality is poor!).

Sad that i’ve lost so much money from the decision to purchase here :(

30 de junho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da macom medical

Resposta da macom medical

Dear Rhiannon,
Thank you for taking the time to share your feedback. We’re truly sorry to hear how uncomfortable you found the Signature Bra, especially during such an important stage of your recovery.
The rolling you experienced can sometimes occur depending on factors such as torso length, post-operative swelling, bloating and body shape. As post-surgical bras sit around the upper abdomen, the band may roll on some body types or when changing position, particularly in the early stages of recovery. We understand how uncomfortable this can be when incisions are still healing.
When you contacted us, we suggested an alternative style as different designs suit different body shapes and recovery needs, and we also offered a discount as a gesture of goodwill. We appreciate that this did not provide the resolution you were hoping for.
Your feedback has been shared with our team, as we are continually working to improve both our products and our customers' experience. We're sorry that on this occasion we did not meet your expectations.
Kind regards,
Team macom

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

The support belt is made very well and…

The support belt is made very well and support is brilliant a little on the wide side for small people like myself. Delivery was pretty fast.

1 de junho de 2026
logotipo da macom medical

Resposta da macom medical

Dear Mary,
Thank you for your kind review. We’re delighted to hear you’re happy with the quality, support and fast delivery of your support belt. We also appreciate your feedback regarding the width of the garment for a smaller frame, and we will share your comments with our team as we continue to improve our products.
Kind regards,
Team macom

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Excellent after care service

The delivery was as promised. My daughter then had some concern with the fit of the garment she had purchased and Macom were extremely helpful and very quick in responding to her question, which in turn put her mind to rest.

29 de maio de 2026
logotipo da macom medical

Resposta da macom medical

Dear Mrs Peters,
Thank you for your lovely review. We’re delighted to hear your order arrived as promised and that our team could quickly help with your daughter’s concerns about the fit of her garment. It’s wonderful to know we were able to put her mind at ease during her recovery.
We wish your daughter a smooth and comfortable recovery.
Kind regards,
Team macom

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Silly little things matter sometimes

Silly little things matter sometimes. I ordered a black compression garment for a reason yet I received a clay one. To add insult to injury clay was crossed out on the box and black written with a sharpie. There was no time to exchange it so I didn't bother. Congratulations
macom medical you managed to screw up the most simple task.

15 de maio de 2026
logotipo da macom medical

Resposta da macom medical

Dear Jonathan,
Thank you for your feedback. It seems that our team was able to rectify this for you. Please let us know if you have any issues.
Kind regards,
Team macom

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Exceptional service 10/10 quality too

Exceptional service, product was slightly too big so had to return but the email from Macon encouraged exchange or refund rather than made it impossible.

Very quick exchange and the comfort of the product is unreal! I’ve had post surgery bras before and this one doesn’t even feel like you are wearing one

28 de maio de 2026
logotipo da macom medical

Resposta da macom medical

Dear Jane,
Thank you so much for your wonderful review. We are delighted to hear that our team could help make the exchange process quick and straightforward, and that you found the right fit in the end.
It’s fantastic to know how comfortable you find the garment. Creating post-surgical bras that provide the necessary support while remaining comfortable to wear is exactly what we aim for, so your feedback means a great deal to us.
Thank you again for your kind words and support.
Kind regards,
Team macom

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Check size

Happy with delivery
Size not good needed to return Hi just wanted to add ive retried my lovely bra on and its perfect
So no need to return
Am only one week after op guess was swollen thanku fits lovely

26 de maio de 2026
logotipo da macom medical

Resposta da macom medical

Dear Stephanie,
Thank you for your lovely update. We are so pleased to hear the bra is now fitting perfectly and providing you with comfort so soon after your operation. Swelling in the first weeks of recovery can certainly affect the initial fit, so it’s great that everything feels right now.
Wishing you a smooth and comfortable recovery.
Kind regards,
Team macom

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I got my order in 4 days

I got my order in 4 days! Wow!
Easy to order.
Not a fan of the duty BUT what can you do

26 de maio de 2026
logotipo da macom medical

Resposta da macom medical

Dear Deborah,
Thank you for your lovely review. We are delighted to hear your order arrived so quickly, especially all the way to Canada. We completely understand your comment regarding duty charges and appreciate your understanding.
Kind regards,
Team macom

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great to deal with and speedy delivery

Great to deal with and speedy delivery

26 de maio de 2026
logotipo da macom medical

Resposta da macom medical

Dear Linda,
Thank you for your kind review. We’re delighted to hear you had a great experience with us and that your order arrived quickly. We truly appreciate your support.
Kind regards,
Team macom

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Amazing bras

Amazing bras although the hooks and eyes aren’t the easiest so my surgeon didn’t use this bra straight after my op, but after a few weeks i used them and they were the best - very supportive and uplifting.
I bought the red and black, both are great but sadly they no longer do the red and it was lovely.
A year after surgery and they are the only bra I wear at night to keep my implants supported.
Couldn’t rate them enough and couldn’t be without them.
Just please bring back the red ones.

26 de maio de 2026
logotipo da macom medical

Resposta da macom medical

Dear Customer,
Thank you so much for your wonderful feedback. We are delighted to hear our bras have continued to support you throughout your recovery and even a year later remain your go-to choice for comfort and support at night.
We appreciate your comments regarding the hooks and eyes in the early stages of recovery, and we’re so pleased the bras worked well for you once you were ready to wear them.
And regarding the red colour, we completely understand your disappointment, it was a lovely option. We’ll be sure to pass your feedback on to our team as customer favourites always matter to us.
Kind regards,
Team macom

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Sort the bands out to stop them rolling up

Bought 3 bras from here 2 signature bras 1 large 1 Xtra large and a comfort bra in large as per measurements.
Band feels loose in Xtra large when I'm standing but tight and rolls up when lying down, due to meds I'm bloated. The bands are rolling up into my incision line hurting me I only bought the Xtra large because I would be swollen post surgery and the large from when swelling went down. I can't send none back as tried them all on to get comfortable and don't think going even larger will help. You need to sort this out by looks of reviews it's common issue when bands are rolling up into people's incisions and causing pain. These bras are expensive enough as well

29 de maio de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da macom medical

Resposta da macom medical

Dear JM,
Thank you for taking the time to share your feedback. We’re very sorry to hear about the discomfort you’ve experienced, especially while recovering from surgery.
Post-surgical swelling, bloating and changes in body shape during recovery can sometimes affect how the band sits, particularly when moving between standing and lying positions. We understand how frustrating this can be, especially when the band is sitting against incision areas.
Post-surgical bras can also sit around the middle of the abdomen depending on torso length, and unfortunately this can sometimes contribute to the band rolling upwards.
We appreciate your comments regarding the rolling and understand your concerns. Feedback like yours is important to us and has been shared with our team, as we are always working to improve both comfort and fit across our ranges.
Our team would be more than happy to help review your measurements, recovery stage and current styles to see whether an alternative design or additional garment may provide more comfort during this stage of healing.
Kind regards,
Team macom

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Amazing bra

The macom bra was perfect after my op. Very happy with my purchase, it also arrived very quickly.

19 de maio de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da macom medical

Resposta da macom medical

Dear SL,
Thank you for your lovely review. We are delighted to hear your purchased arrived quickly.
Wishing a smooth and speedy recovery.
Kind regards,
Team macom

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great garments especially for post…

Great garments especially for post surgery. Our clinic use these all the time.

24 de abril de 2026
logotipo da macom medical

Resposta da macom medical

Dear Lynne,
Thank you for your lovely review. It's our pleasure to work with you.
Wishing you a huge success.
Kind regards,
Team macom

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I urge you not to use this company

I urge you not to use this company
They send you the item and if you need to exchange they make up the excuses you have worn it when you tell them you have not and the tag that says if taken off no exchange. Even when That tag was off in the bag already they still claim no exchange they are a very very bad company if you want to exchange an item avoid at all costs pass them message to all your friends and company's

15 de maio de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da macom medical

Resposta da macom medical

Dear Dazza,
Thank you for your feedback. We are sorry to hear you were unhappy with your experience. Our exchange and return decisions are based on the condition in which garments are received, as all of our products are intimate medical compression garments and must meet strict hygiene standards before they can be accepted back.
We understand this can sometimes be frustrating, however these policies are in place to protect all customers. We always aim to assess each return fairly and provide support wherever possible.
Your feedback has been shared with our team, and we’re sorry that on this occasion we did not meet your expectations.
Kind regards,
Team macom

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

Satisfied but not impresse

Great delivery and nice looking garment but the compression is not surgical grade so I was quite disappointed, perhaps
I should’ve sized down to XS despite being an 8-10 UK sizing. It does well under my surgical compression garment and under an additional surgical sports bra. I did find it quite expensive in the end.

1 de maio de 2026
logotipo da macom medical

Resposta da macom medical

Dear Naomi,
Thank you for your feedback. We’re pleased to hear you were happy with the delivery and appearance of the garment, though we’re sorry it did not fully meet your expectations in terms of compression.
Our garments are made using medical-grade compression fabric, carefully measured to apply balanced compression throughout the body without being overly tight. Excessive compression can be harmful and may contribute to complications such as haematomas or seromas. We usually advise customers to check the fit with a member of their surgical team, and if additional compression is needed, we would be happy to suggest different styles or additional garments.
We appreciate your honest comments regarding both fit and pricing, and we’re glad to hear the garment still worked well alongside your surgical garments.
Kind regards,
Team macom

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Very good compression and support after…

Very good compression and support after surgery , without rolling, rubbing, or restricting breathing/movement , recommended from my surgeon really happy with it . Thanks

1 de maio de 2026
logotipo da macom medical

Resposta da macom medical

Dear Valentina,
Thank you for your lovely review. We are delighted to hear you found the garment supportive and comfortable during your recovery, without rolling or restricting movement. It’s wonderful to know your surgeon’s recommendation led you to us and that you’re so happy with your garment.
Kind regards,
Team macom

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Very helpful with a last minute change…

Very helpful with a last minute change of item ordered. Item arrived very quickly too.

28 de abril de 2026
logotipo da macom medical

Resposta da macom medical

Dear LM,
Thank you for your kind feedback. We are delighted we could assist with your last-minute change and that your order arrived quickly. We truly appreciate your support.
Kind regards,
Team macom

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

Not made for short torso…

I can’t fault the customer service/returns/exchage. Having said that i do think that the postage is very expensive when i was already spending £130 on 2 items( side fastening girdles) to be worn after my Mastectomy with Diep flap reconstruction. Then having to spend a further £3.30 to return one. I know i got a discount because of being a cancer patient but half of that has gone back on postage.
As for the Side Fastening girdle i do wish that you do it in a petite size as i have a short body and am finding i am having to leave the top 3 hooks undone and fold it over, unfortunately one size doesn’t fit all considering I have to wear it for 23 hours a day for 6 weeks. So I will be returning the other one that i exchanged that hasn’t been opened yet

27 de abril de 2026
logotipo da macom medical

Resposta da macom medical

Dear Customer,
Thank you for taking the time to share your detailed feedback. We’re very pleased to hear you found our customer service, returns and exchanges helpful, but we’re sorry to learn about your concerns regarding postage and the fit of the Side Fastening Girdle.
We completely understand how important both comfort and practicality are, especially when a garment needs to be worn for extended periods during recovery. Your comments regarding petite sizing and body length are very valuable, and we will share them with our team as we continue to develop and improve our range.
We also appreciate your feedback on delivery and return costs, and understand how this can feel frustrating.
If you would like, our team would be more than happy to suggest alternative styles that may offer a better fit for a shorter torso.
Kind regards,
Team macom

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Superb customer service & 1st class products

Have several garments from this company following surgery. Quality is great, one of the only companies that offer petite .. I have a shirt midriff and the high back girdle fits perfectly.
Had a minor incident recently with 1 item. Customer service not only rectified, but a replacement garment was received in 24hrs. Highly recommend

27 de março de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da macom medical

Resposta da macom medical

Dear Julie,
Thank you so much for your wonderful feedback. We are delighted to hear you are happy with the quality and fit of your garments, especially our petite options. It’s great to know the high back girdle works so well for you.
We are also pleased our team could resolve the issue quickly and get a replacement to you without delay. Your recommendation means a lot to us, and we truly appreciate your continued support.
Kind regards,
Team macom

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais