MINTAPPLE. Avaliações 

213
•
O TrustScore é 3 de um total de 5

3,1

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

LIARS!! This awful company is refusing to refund me under legal obligation. Their website is unclear is what sizing they are selling. You end up purchasing incorrect goods then tell you you need t... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Ordered the Ostrich leather strap - a bit different I thought. Mintapple delivered as promised on time and the item was very well packaged in the Mintapple box which looked and felt quite high end.... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Very attractive quality products, nice packaging and presentation. I have purchased four iPhone cases, they all look good and protect the phone well. The colours are true to the website. The del... Ver mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I had been a happy customer of Mint Apple and enjoyed one of their leather straps. In January I decided to replace my silicone Apple strap with one of their Perfect Fit Silicone straps. Not even 6 mon... Ver mais

Detalhes da empresa

  1. Loja de Acessórios de Moda

Escrito pela empresa

Premium leathers, Milanese & Link Apple Watch Series 2 / Series 3 Bands that don't break the bank - Custom order your own Apple Watch Band & iPhone case today!


Informações de contato

3,1

Bom

O TrustScore é 3 de um total de 5

213 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Não respondeu a avaliações negativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

3,1

Todas as avaliações

(213)

18 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Ostrich Leather Apple Watch Strap

I ordered the Ostrich Leather Apple Watch Strap and opted next day delivery, FedEx messed it up and the order is delayed.

I contacted customer support via email, throughout the process, they kept me updated and even refunded the next day delivery postage price as a token of goodwill.

I am loving my leather strap :)

20 de fevereiro de 2020
Avaliação não solicitada
Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Good product but the worst CS ever

The only reason this firm is getting 2 stars is because the product they eventually sent was of good quality and I’m still using it a couple of months later.

I ordered a £99 Apple Watch strap from Mintapple and delivery lead time was 4-5 business days. After the 8th business day I decided to contact mintapple and ask them what the status was with the strap. I made the mistake of contacting them on a Saturday morning unbeknown to me that their CS department don’t work weekends (in 2019). They eventually replied to an email stating that there was issues with their stock and they were waiting for a new batch which would ship to me that same week ... fair enough... but they could have been proactive and contacted me about the delay.

Another 5 business days later (on the Friday) I still had no update of shipping and decided to contact them via Facebook (on a Friday afternoon) and got the auto reply that they don’t work weekends and to email them.

So at this point I was quite annoyed and sent a message that I would be contacting my bank and charging back the £99... at which point a CS agent decided to reply “so if you’re charging this back then you won’t want me to ship your strap next week then?”... totally unbelievable response. Anyway so after some exchanges with the agent I decided to give them one last chance and they agreed to ship to me on the following Monday. The strap eventually arrived the following week (the week after they said they were shipping).

Ultimately the product was good when I finally received it but the customer service experience is quite possibly the worst I’ve ever seen from any company/industry.

It’s a real shame because there are many nice products which they offer (and their CRM marketing emails/content are paradoxically very professional) but I just won’t be ordering from them again because of that experience.

Sort their CS out and they could be a very successful business. Judging by the rest of the comments here though it doesn’t appear that they’ll be around for much longer.

20 de fevereiro de 2020
Avaliação não solicitada
Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Customer service and quality poor

Honestly don't waste your money. I ordered just after Christmas and received the first strap that was faulty, the clasp kept unlocking and I nearly lost my watch. I contacted the company who said they would send another clasp with instructions out on how to change. Clasp arrived - no instructions and when Timpson's looked at it for me it was faulty again. Customer service was terrible, no telephone number to speak to anyone, email only and they insisted it wasn't faulty. It took weeks before they refunded the money after dozens of emails. Stressful and my advice is don't use them.

16 de fevereiro de 2020
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

SHOCKING!!

It seems like this is the only place you can get a response from mint Apple. I brought a Apple Watch strap on the 26/01/20 and the hadn’t used it until 08/02/20 as I wanted it fresh for when I went out. I adjusted the links, put it on and was very happy with the look. Within 2 minutes of wearing it the clasp came undone and almost feel off my wrist. It done this several times before I decided it was probably best I not wear it out. I’ve sent two emails to Mintapple via their website and I’ve had no response. I can say I’m very disappointed with the product and their customer service is pants! I would not recommend this company or it’s products to my worst enemies! Thanks Mintapple.

12 de fevereiro de 2020
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Damaged grey suede iPhone case

I ordered a grey suede iphone case. It turned up badly damaged, the suede also was of very poor quality.

I immediately emailed customer services explaining the problem. I received a rather curt response that asked for evidence of the damage.

I backed up my claim with photos of the damaged case and have not heard anything back since...that was nearly 3 weeks ago! I've had complete radio silence from the customer services team since then...

Really poor customer experience, I would advise avoiding buying products from this business.

22 de janeiro de 2020
Avaliação não solicitada
logotipo da MINTAPPLE.

Resposta da MINTAPPLE.

Hey Harry. Thank you for taking the time to leave us this review. We're very sorry to hear that you have experienced this issue. I have emailed you in regards to this matter to get this resolved for you.
Thank you, Mintapple

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Bad customer service, faulty product.

I don't write reviews often, but i will for this occasion which is borderline scamming.

I ordered a Space Grey Apple Watch band which i got delivered within decent time. The band however is not Space Grey so it does not match the watch. Granted its close, but you can clearly see that its a brighter color than the actual watch.
The fitting that slides into the watch itself could also be better as it is a bit wobbly and doesn't fit perfectly.
Last but not least, the product has a little defect on one of the sides where a bit of color is chipped off.

I contacted them about the problem and initially received a quick reply. They even said that they have had a bad batch of the product and that it could be one of them. They asked me to send a few pictures and after i did that all communications stopped.
I contacted them 3 times to follow up over the period of a month, but i have not received a reply to this date.

I have little to no hope left for me to either get the right product or getting my money back. I know that £79.99 isn't the end of the world, but if i knew it was going to be this way then i would have purchased an original band from Apple directly and have been content with that fact that the band would be darker than the watch color as they don't offer one in space grey.

EDIT: I am still waiting for that email which you claimed to have sent me.

21 de janeiro de 2020
Avaliação não solicitada
logotipo da MINTAPPLE.

Resposta da MINTAPPLE.

Hey Eric. Thank you for taking the time to leave us this review. We're very sorry to hear that you have experienced this issue. I have emailed you in regards to this matter to get this resolved for you.
Thank you, Mintapple

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Having read a few very negative…

Having read a few very negative reviews, I did think very hard about ordering. However I can now say I am delighted with the product (Apple watch strap) and the overall service (good communication and fast delivery).
I don't know whether previous reviews were fair or not - perhaps they were and Mintapple have made improvements - who knows, but I would certainly buy from them again.

20 de janeiro de 2020
Avaliação não solicitada
logotipo da MINTAPPLE.

Resposta da MINTAPPLE.

Hey Rob, Thank you for taking the time to leave us a review. We're happy you're enjoying your Mintapple goodies & were happy with the service received.

Hopefully see you again soon, in the meantime if there is anything you need drop us an email.

Regards
Mintapple

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

A dissapointing experience

A dissapointing experience.

Just over a year ago I purchased a leather watch band from this company for my Apple Watch. Whilst I was initially impressed with the product, just over a year later it's true colours have shown through and dissapointingly the leather is showing some horrendous signs of wear with the face of the watch strap essentially peeling away in several locations. I work a sedatry job and only use the strap during work switching back to the apple sport band at weekends and over holidays etc, so the strap itself hasn't had a hard life. Given I've spent less money on entire watches that have lasted better than just the cost of this strap (whilst working at the same job and being treated in the same way) I'm disappointed it's had such a short usable life before it effectively looks cheap and broken. I've tried contacting mint apple several times both by e-mail and by their contact form to see if this would be expected, or indicative of a faulty unit and like others mention in their reviews have simply had no response at all.

If these straps were £20 a time, I'd be happy with it's life, but for the money they cost it's frankly dissapointing, and judging by my experience and many other reviews they clearely have a communication issue.

I certainly wont be using them again.

*edit*

Hi Mintapple, I see you have responded to this, but just as with many other reviewers on this page the response you claim to have sent on the 20th simply is not in my inbox (and I've been back to check). I also e-mailed you on the 28th explaining I'd had no response to my first e-mail or my contact on the contact page you have so I would have thought this would have triggered you to act at that time if you are receiving my messages? This seems to be a common response to a few reviews, perhaps you need to consider who your mail provider is or the configuration of your mail server as I think it's unlikely all of the people leaving these reviews are all having problems with their individual mailboxes. I've certainly received a large number of other e-mails on the 20th. Perhaps you could try sending me your response again as I'm intrigured as to what you had to say?

14 de janeiro de 2020
Avaliação não solicitada
logotipo da MINTAPPLE.

Resposta da MINTAPPLE.

Hey Michael. Thank you for taking the time to leave us this review. We're very sorry to hear that you have experienced this issue. Our bands are built with the highest quality materials which warrants a higher price tag and we haven't seen distress on any band like yours before. We did email you regarding this issue on December 20th however, we did not receive a response.

All Mintapple products come with a manufacturers warranty :)

Regards
Mintapple.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Amazing quality

Absolutely in love with every product form Mintapple. Ordered the Alligator leather tan case, the link bracelet and an AirPod case, couldn’t be happier with the quality & delivery times of all 3 of them.

18 de dezembro de 2019
Avaliação não solicitada
logotipo da MINTAPPLE.

Resposta da MINTAPPLE.

Hey Gloria, Thank you for taking the time to leave us a review. We're happy you're enjoying your Mintapple goodies! We have some Premium Silicone iPhone Cases & Embossed Leather Macbook cases launching soon!

Hopefully see you again soon, in the meantime if there is anything you need drop us an email.

Regards
Mintapple

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

The best Airpods cover ever

The best Airpods cover ever! After months the color is perfect and no
scratches on it 😍

18 de dezembro de 2019
Avaliação não solicitada
logotipo da MINTAPPLE.

Resposta da MINTAPPLE.

Hey Christina, Thank you for taking the time to leave us a review. We're happy you're enjoying your new AirPod Cases! Hopefully see you again soon, in the meantime if there is anything you need drop us an email. Mintapple

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I have emailed Mintapple 6 times…still no reply

I have emailed Mintapple 4 times regarding a replacement (for wrong size order) that I have paid for and still not received - no reply! Am hoping this will help get a response...

And again, I have replied to your email following your review below but no reply!! Perhaps you can give me an alternate email to write to?!?!

I have just emailed info at mintapple.co.uk again (02/01) which is the email I had originally heard from you on. Why am I not getting a response please?

18 de dezembro de 2019
Avaliação não solicitada
logotipo da MINTAPPLE.

Resposta da MINTAPPLE.

Hi, going by your email address your order is MINT3471? We emailed you back on November 18th with details on how to return your goods & state which case you needed as you stated you ordered the incorrect case. We haven't received a reply from our email nor have we received an order back with your details on however we can see the email has been read on November 18th & December 4th.

If you can send us an email now with the tracking details we can organise for you.

Regards
Mintapple.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

- the worst customer service I've ever…

- the worst customer service I've ever experience.
- do not expect them to reply your email.
- do not expect them to refund your money.

13 de dezembro de 2019
Avaliação não solicitada
logotipo da MINTAPPLE.

Resposta da MINTAPPLE.

Hey Krit.

We're not sure why another review was posted - Your original review was posted back in June. This issue was resolved back in June.

Regards
Mintapple.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Purchased as an Xmas present

Purchased as an Xmas present. Quality of product and packaging fantastic. Will certainly be shopping here again. Thanks guys.

11 de dezembro de 2019
Avaliação não solicitada
logotipo da MINTAPPLE.

Resposta da MINTAPPLE.

Hey Mark, Thank you for taking the time to leave us a review. We're happy you're enjoying your new goodies! Hopefully see you again soon, in the meantime if there is anything you need drop us an email. Mintapple

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Mediocre product - slow shipping

Slow shipping which I had to chase and chase as the shipping tracking number provided did not work. Sub standard customer service from ignorant staff whose main objective was not to help the customer but to highlight that the shipping could take up to 5 working days. My case arrived a week later.
Product very average for the price and does not seem like a good fit. I changed back to my previous case because I don’t trust it’s fit and therefore it’s ability to protect an expensive phone. I would not order from this company again.

21 de novembro de 2019
Avaliação não solicitada
logotipo da MINTAPPLE.

Resposta da MINTAPPLE.

Hey Emma. Thank you for taking the time to leave us this review. We're very sorry to hear that you have experienced this issue. We were experiencing serious delays with Royal Mail when you placed your order, our apologises for that! We can see that your order was shipped on the 11th Nov and delivered on the 16th Nov which was within our Standard Delivery timeframe of 5 days but you're correct, the tracking was terrible which lead us to change to Hermes which enables us to now offer a fully tracked service and they're are delivering within 3 days of dispatch.

We have emailed you in regards to this matter to get this resolved for you.

Regards
Mintapple.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Best strap I`ve ever bought

Best strap I`ve ever bought. Very comfortable our of the box. And the strap likes taking a shower after work out :-)

21 de novembro de 2019
Avaliação não solicitada
logotipo da MINTAPPLE.

Resposta da MINTAPPLE.

Hey Jürgen, Thank you for taking the time to leave us a review. We're happy you're enjoying your new band, even in the shower! Hopefully see you again soon, in the meantime if there is anything you need drop us an email. Mintapple

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Quality product and good online…

Quality product and good online ordering process. I wish the shipment time from the UK to the US was faster.

21 de novembro de 2019
Avaliação não solicitada
logotipo da MINTAPPLE.

Resposta da MINTAPPLE.

Hey HD Howell, Thank you for taking the time to leave us a review. We're happy you're enjoying your new band! Our Standard Delivery wasn't the fastest however we have just changed to a faster service for the same price! Also our FedEx rate has been reduced to just £16.99 for a 1 day delivery to the USA. Hopefully see you again soon, in the meantime if there is anything you need drop us an email. Mintapple

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

6 weeks later, I still don’t have their iPhone cases.

This is an email I wrote to Mintapple just now. Despite the fact that they sell somewhat “high-ish end” products, they do not have their acts together, and it’s best to look elsewhere.
“I am very angry about my recent order of two alligator iPhone 11 Pro cases. Firstly, there was apparently a delay in production that was not evident from your website or the order confirmation email I received after placing my order. Then, when they were finally sent out, the delivery company you use here in the San Francisco area has been questionable at best. After receiving a door tag with their first delivery attempt, I called the company, asked them to leave the package, then signed the tag and left it on my door. The next day, the driver came by, put down the package on top of two Amazon packages that happened to be at my front door, took a photo that he sent to his dispatchers, THEN TOOK THE PACKAGE AWAY without telling his office. This led us to scramble around, looking everywhere, before worrying that the package was stolen after receiving the photo of the package at my door. Now, they cannot redeliver for several days. It has been a full SIX WEEKS since I placed the order. I have a bunch of your watch bands and wallets from a few years ago, which I like, but this whole mess and delay has not been worth it. I sent an email to your company about the missing cases that has gone unanswered. This all adds up to a company that I won’t care to order from in the future, and I will discourage anyone I can from doing so. I love exotic leathers but frankly there are other companies who can get an iPhone 11 case to me before the new iPhone 12 comes out.” I still don’t have the cases so I cannot comment on their quality.
Seriously, I would look elsewhere. Maybe the company grew too quickly? Not sure, but I won’t bother with them again.

15 de novembro de 2019
Avaliação não solicitada
logotipo da MINTAPPLE.

Resposta da MINTAPPLE.

Hi Chris,

Firstly, we emailed you back regarding this issue at 6:14pm on the 14th of November. We requested the correspondence you had with USPS so we can investigate for you but didn’t hear anything back. We will forward the reply to you in a few moments.

Also, we appreciate the issue that you’re having with USPS in the USA however they’re usually very reliable however as I’m sure you will agree we cannot stop theft of any packages. We would recommend discussing this with USPS again and cc us in ( info@mintapple.co.uk ) so we can help track it down with you.

I think this review should be posted on the USPS site also as the main issue of theft is more relating to their service not Mintapples.

Regards
Mintapple.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

PLEASE READ BEFORE YOU ORDER

Quite possibly the worst online company I have ever used. Placed an order for an in-stock watch strap costing £99.00. Today as I write this review, I still have not received it which marks the 35th day since order. It started with the website offering me a 10% discount for the item in my basket after I had placed and paid for it, which is something of an insult. After I did not receive the strap, I contacted them via the online form from website twice with no replay, then tried a different form under contact again no replay. I then replied to the last of the numerous communications I had received trying to sell me more stuff and finally got a replay. In this reply they stated that they had not received any of my previous communications and explained that there had been a flood that had damaged stock and that they were getting new stock the following week. The following week came and went with no communications from them at any point. Emailed again this time they said it had been despatched, even though the status on my order still said 'unfulfilled' eventually got an email some 4 days later confirming despatch. Now on the 7th working day and still not arrived and the royal mail tracking is a joke simply keeps saying that they will update when delivery is attempted. Have emailed again today but will now finally have to give up and demand a refund, which I am guessing is going to be another saga. I am now going to see if I can find and email address from the web for their CEO as they have refused to give me any contact details for anyone in seniority.

UPDATE
The strap arrived today, some 3 days late, since it was sent via 2nd class Royal Mail signed for post, that is not altogether surprising. What sort of company sends out a £100 item that is already massively delayed by 2nd class Royal Mail post?
For the record over the last 35 days of continual delays and excuses the company did not proactively contact me once, the only communication was in direct response to my emails. I have also resent them the email where I asked for details of someone in seniority to complain to, that even though they responded to this they seem to have ‘not seen’, they have now promised to forward my complaint.

15 de novembro de 2019
Avaliação não solicitada
logotipo da MINTAPPLE.

Resposta da MINTAPPLE.

Hi Nigel,

Thank you for your email this morning.

As you mentioned in your email - We did refund your postage and we have spoken about your order via email on numerous occasions however we can't find any emails requesting to speak our management team but we will forward your emails to our management team as requested. hIn regards to the issues you're having with your delivery - This is due to a fault with Royal Mail which you have eluded to on your review. We are not in the business to pass blame but in this case we are correct to do so. The issue we are having, and any other business using the Royal Mail tracked service we use is that the tracking is just not being loaded correctly when it is scanned on collection. This is causing no tracking results for customers on any orders. We have as of yesterday migrated to a new provider who offers full tracking and is operating as they should be however we appreciate this isn't of any consolation to you.

We do apologise for the delay in your receiving your order, we are not ones to pass blame however this is due to Royal Mail on this occasion not Mintapple.

We will follow up with Royal Mail today and hopefully have some answers.

Regards
Mintapple.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Order received after 2 weeks later despite assurances . Don’t make my mistake

Ordered a metal strap for £100 from this company 2 weeks ago assuming because they were stocked by Selfridges it would be fine. I was wrong . 2 weeks later it is yet to be delivered . I’ve written to their customer services and had replies stating in the first instance they were out of stock . If that was the case they shouldn’t have taken my money . Then on the 2nd email I was promised delivery early this week albeit they couldn’t give me a tracking number as the tracking system was not working . I have asked for a refund and received no reply . I just can’t believe that Selfridges would associate themselves with a company that treats their customers in such a manner . Actually I am not a customer . I’m just someone they have taken money from . I intend to issue proceeding in small claims court if I don’t get the order this week or a full refund

UPDATE AFTER MINTAPPPLE RESPONSE TO MY REVIEW : as soon as I posted this review (literally within an hour) I had an email notification from Mintapple saying item had been shipped and they commented on trustpilot saying the same . Yet the courier company (who they say they had problems with -Royal mail !) confirmed it hadn’t been dispatched yet . So their response was just a sham attempt to cover up the fact that now almost 3 weeks after order I haven’t had three strap I bought for over £100 and have no idea when and if i will . I have sent an email to their customer services today in 1 last attempt to get this matter resolved

Last update :item Finally received . Looks good but buckle doesn’t work properly . I daren’t complain so will take to a jeweller to get sorted

7 de novembro de 2019
Avaliação não solicitada
logotipo da MINTAPPLE.

Resposta da MINTAPPLE.

Hey Rob. Thank you for taking the time to leave us this review. We're very sorry to hear that you have experienced this issue. We can see that your order was shipped on the day agreed in our emails and also tracking information sent and received.

As mentioned in our emails, we have had certain issues due to our logistics providers in the past few weeks which is why you will see all postage costs have been refunded.

We have emailed you in regards to this matter to get this resolved for you.

UPDATE: Our tracking numbers are automatically emailed out once our distribution centre has picked and packed the order. This arriving in your inbox is simply timing as it is not a manual operation for us. We did show you your our shipping confirmation via email, Royal Mail is not showing any tracking currently to any customers which we appreciate is very frustrating however this does not mean we have not shipped your order, it simply means Royal Mail have not scanned the items during their journey from our distribution centre to the sorting office.

Thank you, Mintapple

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais