Oneofakinddesignuk Avaliações 

51
•
O TrustScore é 4.5 de um total de 5

4,3

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Absolutely love my new letterbox. Looks very stylish and modern. Website was easy to navigate and choose which design suited my house best. Loved the option of having my address put onto it. Great c... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

We required a personalised drawing for a 60th birthday present. It came as requested plus I changed a last minute detail & Steph was excellent. Received wrapped & ready. Highly recommend

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Lovely modern design whose detailing somehow fits with our Georgian house; probably the clean, regular lines. Delivered really quickly.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Solar signs work only for 2 hours. Cells are unobstructed. Company unhelpful. Tell me it’s winter so less efficient. Refusing refunds. Offering hard wired at a discount. But we already paid for sola... Ver mais

A empresa respondeu

Detalhes da empresa


Informações de contato

4,3

Excelente

O TrustScore é 4.5 de um total de 5

51 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Pede aos clientes que avaliem

Esta empresa convida seus clientes a deixarem avaliações, sejam elas positivas ou negativas

Respondeu a 77% das avaliações negativas

Normalmente responde dentro de 1 mês

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

4,3

Todas as avaliações

(51)

40 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

If it wasn't so serious id say it was…

If it wasn't so serious id say it was hilarious. Faulty from the minute it arrived and after exchanging emails with a variety of idiotic instructions, the real hilarity appears. My final email on the matter "Lee. Thanks for your email. 

I think irrespective of the direction it faces, and what time zone i may be in, or whether there is a roof overhang or any other factor you want to throw my way, I will simply say its not fit for purpose which is the simple deciding factor under the sale of goods act. Nowhere do you stipulate as a requirement of purchase that it was to be placed specifically, let's face it, most houses where they want the number .... is the front of the house, and they can't control the sun.

So to that end sir, the service overall is poor, the product is poor and my reviews will cover that. I will buy another product but encourage you to reconsider either your approach to sales or customer service.

Cheerz

"

24 de fevereiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Oneofakinddesignuk

Resposta da Oneofakinddesignuk

Hi Trevor

Good morning, hope you're well.

Sorry to hear you feel this way, but you have purchased a solar powered house sign, so all of above are very relevant. As it states in the product description this requires 4-6 hours of direct sunlight, will not charge in shaded areas.

I also find it quite insulting that you think its idiotic to ask trouble shooting questions to find out potential issue, you state you cant control the sun.... nether can we, so this is why we state the product requirements in the product description, so you can make an educated decision. Unfortunately is is not always read and usually leads to 99% of our negative reviews.

These are not magic signs, they have 45 bright LEDS, so they need to generate power from somewhere, this somewhere is 4-6 hours of direct sunlight, so if under a canopy, not facing the sun, it will definitely effect the charge/working times.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Worst experience sent me faulty lights…

Worst experience sent me faulty lights which they tried to refuse to refund me so I had to go through a CHARGEBACK with the bank.

They send you drawings trying to say it's winter and no sunlight Bla Bla.

Really they already have these charts made to try scare the customer to not do a charge back. Don't fall for it.

22 de janeiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Oneofakinddesignuk

Resposta da Oneofakinddesignuk

Hi Mahmodul

Hope you're well.

As discussed, you have the sign fitted in a shaded area, the wall you have the sign fitted blocks the sun as it travels east to west. We tried to explain how the sun travels during the different seasons and in winter the sun rises more south-east travels south and sets south-west. You say this is bla bla but in reality its extremely important with solar products.

You dismissed this, so we sent you a diagram to better explain. This is not to scare you but to try and educate you on how the sun works in winter solstice, equinox and summer solstice. We also have the product requirements on the product page, but unfortunately you did not take the time to read.

Again you dismissed the solar powered house sign requires direct sunlight resulting in a negative review. We do have a hardwired version more suited for your location if you require any infomation please contact.

We also recommend any customers that are unsure about the placement for a solar house sign on their property, to please contact us first for more infomation and to make sure the sign is right for you, as they are personalised and made to order items. Our solar come with a two year warranty, but unfortunately zero/low sun exposure is not seen as a fault.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great sign

Great sign, really helpful staff, when I called for a custom layout of a sign. We definitely recommend and if you want something a little different or just to clarify anything. Give them a call or email.

10 de fevereiro de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

DO NOT BUY!!!

I’m really disappointed with my experience. The sign has not worked properly since receiving it. I’ve tried troubleshooting multiple times - including fully recharging it and repositioning it (both north and south facing as advised) - but it still does not turn on.

The sign was not simply “left in shade.” I specifically removed it and left it in full direct sunlight for two full days to ensure it was completely charged. Even after doing this, it still does not illuminate at night unless I physically cover the sensor with my hand. That indicates a fault with the product itself, not just placement.

I followed the troubleshooting advice given, repositioned it as suggested (including testing both north and south-facing), and ensured it had adequate charge. Despite this, the issue continued.

The seller offered to have the sign returned for testing, which I agreed to. However, after it was sent back, it was simply returned to me without any clear communication about what had actually been tested, what the findings were, or why the issue I was experiencing was not addressed.

The communication became defensive rather than solution-focused, and no clear resolution was provided. I was told the product had been tested, yet no detailed follow-up or explanation was shared when the issue persisted.

I understand this is a small business, but customers still deserve a product that works as described and fair resolution when it doesn’t.

Unfortunately, I wouldn’t recommend based on my experience. Having had a look at their reviews I should have known. In the end, I had to go through my bank to recover my money. DO NOT BUY FROM THEM.

7 de julho de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Oneofakinddesignuk

Resposta da Oneofakinddesignuk

Hi Miral,

hope you're well.

As discussed you have fitted the sign in a shaded area at the front of your home, so when the sun travels east to west your property is blocking the sun all day.

You did say you put the house number sign in your back garden and it didn't work also, so we had the item returned and tested and found the sign to be working, so we returned it. Shortly after you contacted us again saying this was not working. So we remined you that the sign is installed in a shaded area at the front of your property.

You then said you tired again in your back garden and found it not working. We offered to have this returned again at a cost to us. But when we asked is the final home for your house number in the back garden? You did not return to be tested and left a negative review.

These signs are made to order, personalised items, they are none refundable if found working, please understand not receiving the required amount of direct sun is not a fault with the product.

We clearly state the signs requirements on the product page and as a customer you also have a responsibility to make sure this item is right for you.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Makes the house look great

We’ve had one of these solar house signs for a while now and it’s a solid, well made product. The design is genuinely different and looks far better than the generic signs you see everywhere. It feels sturdy and well finished, not flimsy or mass produced.

It’s worth noting that it’s solar powered, so placement matters. Ours works exactly as it should because we followed the instructions and installed it where it actually gets daylight. If it’s fitted in a shaded area, it won’t charge properly, which isn’t a fault of the sign, just how solar lighting works.

Once installed correctly, it charges well and lights up reliably. A good quality product that does what it says, as long as it’s fitted as intended.

17 de janeiro de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Cheap nasty solar cells

Solar signs work only for 2 hours. Cells are unobstructed. Company unhelpful. Tell me it’s winter so less efficient. Refusing refunds. Offering hard wired at a discount. But we already paid for solar that are non functional. Lots of excuses.

Avoid, pay a bit more and get something that works Very disappointed with product and company

3 de novembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Oneofakinddesignuk

Resposta da Oneofakinddesignuk

Hi Richard

Hope you’re well,

As discussed, you have the sign fitted on a north facing wall, so it’s fitted in a shaded area especially during winter months, as the sun rises in the east travels south and sets in the west.

Our solar signs have requirements to operate and need to receive direct sunlight for 4-6 hours to operate 8 to 10 hours. If the sign doesn’t receive direct sunlight it’s not a fault with the sign but an issue with placement/exposure. Our product description and blogs are there to aid your decision when purchasing an illuminated house sign with the pros vs cons of both hardwired and solar. Unfortunately these are not always read.

We offer customers the hardwired house sign as this is more suitable for a north facing walls and to anyone who requires dusk till dawn illumination 365 days a year in all conditions.

We are yet to invent a solar panel that will produce enough electricity without direct sunlight and operate efficiently in the shade.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Non functional solar signs

Sadly the solar signs aren’t fit for purpose in the uk. You need them for winter light illumination. They are not in shadow or covered but last 2 hours only. The company say they are south facing and read terms and conditions blah blah. I want a solar sign that works. These don’t. Company just say it’s winter. You don’t need signs in summer when light. Don’t bother with solar signs from here. They are no good

Further to your rude response, the signs ARE ABSOLUTELY in direct sunlight, and have nothing at all obstructing the sunlight hitting the solar panel. Congratulations on your appalling customer relations, as impressive as your product. You talk of lack of brightness. It’s lack of functionality that is the problem.

1 de novembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Oneofakinddesignuk

Resposta da Oneofakinddesignuk

Hi Richard

Hope you’re well,

As discussed, you have the sign fitted on a north facing wall, so it’s fitted in a shaded area especially during winter months, as the sun rises in the east travels south and sets in the west.

Our solar signs have requirements to operate and need to receive direct sunlight for 4-6 hours to operate 8 to 10 hours. If the sign doesn’t receive direct sunlight it’s not a fault with the sign but an issue with placement/exposure. Our product description and blogs are there to aid your decision when purchasing an illuminated house sign with the pros vs cons of both hardwired and solar. Unfortunately these are not always read.

We offer customers the hardwired house sign as this is more suitable for a north facing walls and to anyone who requires dusk till dawn illumination 365 days a year in all conditions.

We are yet to invent a solar panel that will produce enough electricity without direct sunlight and operate efficiently in the shade. You say Blah blah but surprisingly the solar house sign requires direct sunlight.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Could not recharge

Useless. Bought a battery operated house sign. Worked for a few days then stopped. After reading a few other reviews it became clear why, unless you have 7 solid hours of direct sunlight on the unit then it will not charge up.

27 de novembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Oneofakinddesignuk

Resposta da Oneofakinddesignuk

Hi Nomad ,

Hope you're well.

Yes the solar sign require 4-6 house of direct sunlight and it will not charge in shaded areas. This is stated on the product page. Unfortunately it looks like you did not see this before purchasing.

We do have a hardwired version what doesn't require direct sunlight to operate. Please feel free to contact us for more infomation.

Thank you.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great product and customer support

Ordered a hard wired illuminated sign and was delivered within 10 days of order. Had an issue with the spelling of our house name and contacted them expalining the issue. I had a response within 2 hours and new sign again delivered with 10 days. Makes a massive difference at the front of the house both as a daytime sign and especially night time when illuminated

2 de setembro de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Doesn't work

First hard wired house sign stopped working after a month and replacement one has now stopped working

Not great

22 de novembro de 2025
Avaliação não solicitada

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais