OM Australia Avaliações 

774
•
O TrustScore é 2 de um total de 5

1,8

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Deliberately obtuse purchasing procedure, clearly designed to scam you into paying more than you wish - avoid at all costs. Signs you up to a membership (why anyone would need this is beyond me) and... Ver mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

So many red flags. Dodgy website, constant upsell, no checkout review before payment. Ended up somehow ordering more than one. Emailed them immediately to amend the order which, would you believe, "wa... Ver mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Appalling. This company is based overseas. I tried to cancel immediately and was unable to but was eventually offered a partial refund I ordered in December - still waiting for the refund and th... Ver mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Absolute scammers. As soon as I placed an order, I felt really uncomfortable with it and immediately emailed to cancel my order. They said I couldn't, but they'd help me to return it after it arrived... Ver mais


Informações de contato

1,8

Ruim

O TrustScore é 2 de um total de 5

774 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Respondeu a 56% das avaliações negativas

Normalmente responde dentro de 48 horas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

1,8

Todas as avaliações

(774)

21 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

They took an extra payment without authority

I ordered 5 for £124.99. I am normally asked to verify from my bank but this didn't happen. I then went online to see that the payment had gone through as I wasn't sure if I had ordered. To my surprise, not only had £124.99 gone through, a separate payment of £74.99 had also been taken. I immediately contacted the credit card company who went on their site and saw that I could cancel within one hour of placing the order. This I have done. While typing this review< I have had an email thanking me for ordering a mosquito trapper which I haven't. At this point no more money has been taken from my card. My card company have assured me that I will be refunded by them, in the event that Ozzie Mozzie don't. If they don't I will be all over every forum warning people about them. There is so much negative about this company. I am upset at myself for being sucked in by their advertising.

12 de novembro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da OM Australia

Resposta da OM Australia

Hi Alan,

I'm truly sorry to hear about this distressing experience, and I completely understand your frustration. No one should feel uncertain about unexpected charges, and I want to address every concern you’ve raised. I have already reached out to you directly via email regarding your full refund, and I’d greatly appreciate it if you could check your inbox at your earliest convenience.

It’s disappointing that our ordering process didn’t meet your expectations, and we’re taking this very seriously to ensure it doesn’t happen again. Please rest assured that I’m here to assist and am fully committed to making this right.

Thank you for giving us the chance to resolve this for you, and again, I apologize sincerely for the inconvenience and frustration this has caused.

Sincerely,
JD from Ozzi Mozzie

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I’ve just been charged £125 and I…

I’ve just been charged £125 and I didn’t even press to complete the order. I’ve had to contact PayPal and my bank, and frightened they will take regular payments without me knowing for their club membership. They are total scam and although I’ve reported them I hold out little hope of ever seeing my money again.

12 de novembro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da OM Australia

Resposta da OM Australia

Hi Carolyn,

I’m so sorry to hear about this distressing experience, and I completely understand the frustration and worry this has caused. I’ve checked our database, and it looks like we have already processed the refunds for your order. I truly hope these funds reach your account as quickly as possible.

Please rest assured that we take your concerns about unauthorized charges very seriously. Our goal is to provide clear and transparent transactions, and I regret that this wasn’t your experience. I’m here to help answer any further questions you may have, and please know we are committed to ensuring you feel secure and supported.

Thank you for allowing us the chance to address this, and again, I apologize deeply for the inconvenience.

Sincerely,
JD from Ozzi Mozzie

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Ordered 1 only

Ordered 1 only, received 1 only charged for 3 and VIP membership not applied for.
Very difficult to contact, deal with. Have had to follow up with PayPal and bank.
Still trying to figure out how it works.

6 de novembro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da OM Australia

Resposta da OM Australia

Hi Deborah,

I'm truly sorry to hear about the challenges you've faced with your order and the frustration this has caused. I completely understand how upsetting it must be to deal with unexpected charges and difficulty reaching us. Please rest assured, I will reach out to you directly to ensure that you're refunded properly and that everything gets sorted out.

We take feedback like yours very seriously, and I deeply apologize for the confusion and inconvenience you've experienced. I’ll make sure we get this resolved as quickly as possible for you.

Thank you for your patience and understanding. I'll be in touch soon to assist further.

Sincerely,
JD from Ozzi Mozzie

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

It has killed lots of mosquitoes I am…

It has killed lots of mosquitoes I am very happy with that. I am very grateful that it really kills them and a lot of them. Thank you

9 de novembro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da OM Australia

Resposta da OM Australia

Hi Anthea,

Thank you so much for sharing your experience! I’m delighted to hear that your Ozzi Mozzie is making such an impact by catching so many mosquitoes for you. It’s fantastic to know it’s giving you some peace from those pesky bites—exactly what we hoped it would do! Your gratitude means a lot to us, and we’re thrilled that it’s working so effectively. Thank you again, and here’s to many more mosquito-free nights ahead!

Sincerely,
JD from Ozzi Mozzie

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

a good outcome

The product I bought previously, the classic ozzimozzie, is very, very good, but their recent online order system was troublesome when trying to buy a single ozzicool.
However, there has been a good outcome. Once OzziMozzieSupport engaged with my concerns, they swiftly sorted out the problems to my entire satisfaction, and acknowledge they will make the online interface clearer.
Thank you OzziMozzie for your care and concern and support.

9 de novembro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da OM Australia

Resposta da OM Australia

Hi Bruce,

I’m truly sorry for the upsetting experience you've had with our online ordering system, and I understand your frustration. It’s unacceptable to feel tricked when trying to make a straightforward purchase, and I regret that our system left you feeling this way. Our intention is never to inconvenience our customers, and I'm disappointed to hear about the challenges you faced, from unplanned charges to the delayed response from our support team.

Your concerns about extra items and unexpected charges are valid, and I’m committed to making this right for you. I’ll personally reach out to ensure you are refunded properly and confirm that any unwanted or unintended orders are canceled. I apologize for the email bounce and lack of phone support; it’s not the standard we strive for, and I’m here to make sure you’re fully supported through this.

Thank you for taking the time to share this feedback, and again, I’m very sorry for all the frustration this has caused. I’ll be in contact directly to resolve this for you.

Sincerely,
JD from Ozzi Mozzie

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Buyer beware

Unable to contact Ozzimozzie to return the useless cooler I purchased. Their email doesn't work, their website is non-existent, and there was no paperwork with the product which took weeks to arrive. Buyer beware!

7 de novembro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da OM Australia

Resposta da OM Australia

Hi Lauren,

I’m really sorry to hear about the trouble you’ve experienced, and I completely understand your frustration. It’s incredibly disappointing when you’re unable to contact a company for support, especially after waiting so long for your order to arrive. I sincerely apologize for the inconvenience, and I want to assure you that we do not intend for our customers to feel ignored or unsupported.

I understand how important it is to resolve issues quickly, and I’ll personally reach out to you to ensure that your return and refund are handled promptly. Thank you for bringing this to my attention, and again, I’m very sorry for the trouble this has caused.

I’ll be in touch directly to make sure everything is taken care of for you.

Sincerely,
JD from Ozzi Mozzie

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

TERRIBLE experience all around

TERRIBLE experience all around. I never received order placed 7/24/24 and quickly cancelled next day due to hidden items snuck in cart. I was told that once items returned to warehouse, a refund would be processed. I was charged an additional fee for "VIP" membership that I requested be cancelled day after order, this triggered my bank to turn off my card for fraud. It has been over 3 months (confirmation that items made it back to warehouse), and lots of empty promises later, I still have not received the "expedited" refund. I attempted to place a $40 order and ended up being charged over $180 and have nothing to show for it but HORRIBLE customer service, a lighter wallet and a useless debit card. Talk about hassle to change all automatic payments and direct deposit! No way am I going to reactivate card for them to sneak in additional monthly charges that I never wanted in the first place. BUYER BEWARE!

25 de julho de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da OM Australia

Resposta da OM Australia

Hi Dawn,

I’m truly sorry for the frustration and hassle you’ve endured. It’s incredibly disappointing to hear about your experience with unexpected charges, the VIP membership you didn’t want, and the struggle to receive your refund—even after taking every step to cancel your order promptly. I completely understand how upsetting it is to feel caught off guard by additional costs and to face disruptions like dealing with a blocked card, updating payments, and having your time wasted. This is not the experience we want for any of our customers, and I want to make this right for you.

I'll personally ensure your refund is processed immediately so you can put this experience behind you. I’ve also used the Trustpilot feature to request your order details, so please respond with that information, and I’ll get this resolved without delay.

Thank you for sharing your experience; your feedback is invaluable, and I’m here to help make this right for you.

Sincerely,
JD from Ozzi Mozzie

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Helpful when there were issues and errors

My parents went on the website to make an order and had additional items added to their order and was charged 2 x transactions to their bank in error. I emailed ozzimozzie to cancel order and request refund and they responded and were able to refund us for the amounts taken in error and we were also able to keep the products we originally ordered. Thank you for your prompt response and help resolving the issues we experienced. We look forward to trying your products.

7 de novembro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da OM Australia

Resposta da OM Australia

Hi there,

I'm very sorry for the concern caused by our website being down. Over the weekend, we sent an email to all customers to keep everyone informed about this technical issue with our domain. We are working closely with our website provider to resolve it.

Rest assured, this is only a technical issue with our website - all orders are moving as normal, and your personal information is secure.

To resolve your issue in a higher priority, I've used the Trustpilot feature to ask for your order details. Please respond to it whenever you're able to.

In the meantime, please use our temporary website at www.ozzimozzie.co or reach out to us at support@ozzimozzie.co, which I will cc when I contact you regarding the resolution to your concern. You can also track your order with the same Order ID and tracking number at: https://ozzimozzie.co/apps/parcelpanel.

Sincerely,
JD from Ozzi Mozzie

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

Ozzie Cool

Bought the Ozzie cool from Ozzie mozzie. Most expensive paper weight I’ve ever bought. Product die not cool room down as promised. To be honest a normal $20 fan does a better job. Did also tried to contact them on their customer support email address but message couldn’t deliver due to the fact that the email address does not exist.

Change the star rating from 1 to 3. One of their managers reached out to me regarding the misleading product. He gave me a full refund and a $50 in store voucher.

In conclusion the product will get 0 stars and for service I’ll give them a 5 star review

6 de novembro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da OM Australia

Resposta da OM Australia

Hi there,

I'm very sorry for the concern caused by our website being down. Over the weekend, we sent an email to all customers to keep everyone informed about this technical issue with our domain. We are working closely with our website provider to resolve it.

Rest assured, this is only a technical issue with our website - all orders are moving as normal, and your personal information is secure.

To resolve your issue in a higher priority, I've used the Trustpilot feature to ask for your order details. Please respond to it whenever you're able to.

In the meantime, please use our temporary website at www.ozzimozzie.co or reach out to us at support@ozzimozzie.co, which I will cc when I contact you regarding the resolution to your concern. You can also track your order with the same Order ID and tracking number at: https://ozzimozzie.co/apps/parcelpanel.

Sincerely,
JD from Ozzi Mozzie

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Update: Ozziemozzy services

Appreciation Post: After an initial stutter regarding access to the Ozziemozzie website and delivery tracking, they quickly responded and ensured we got the product we were after. We are delighted with the communication and follow-up service. Ozziemozzie was very easy to deal with. We received a full refund and were to keep the original product once it arrived. We are looking forward to testing the Ozziemozzie on our next trip, and we will leave a review once we do.

5 de novembro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da OM Australia

Resposta da OM Australia

Hi Charles,

I'm very sorry for the concern caused by our website being down. Over the weekend, we sent an email to all customers to keep everyone informed about this technical issue with our domain. We are working closely with our website provider to resolve it.

Rest assured, this is only a technical issue with our website - all orders are moving as normal, and your personal information is secure.

In the meantime, please use our temporary website at www.ozzimozzie.co or reach out to us at support@ozzimozzie.co, which I will cc when I contact you regarding the resolution to your concern. You can also track your order with the same Order ID and tracking number at: https://ozzimozzie.co/apps/parcelpanel.

Sincerely,
JD from Ozzi Mozzie

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

challenging website to navigate

I gave this company 3 instead of a 4 rating because I found this website challenging to use. I wanted only 1 Ozzi Heat US ... some how trying to move on to the next page- my ordered got increased and was charged for it and I could not cancel the order. The package arrived quickly( all 4 heaters), unfortunately we found the little heater way too small, did not meet our needs. I emailed wanting to return the items. It took many emails to various address of this company to get support to help me. After I posted a review on this site and got help from Trustpilot, I got instant response from Ozzi Mozzie. I thank JD- Customer Relations Specialist of Ozzi Mozzie for getting my refund very quickly.

30 de outubro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da OM Australia

Resposta da OM Australia

Hi Marianne,

I’m truly sorry to hear about your experience, and I completely understand your frustration. It’s unacceptable that navigating our website led to confusion and that you received more products than intended. I also empathize with the disappointment of not getting the support you needed from our customer service team. You deserve to have your concerns addressed promptly, and it’s concerning to hear that your emails went unanswered.

I assure you, we take these matters very seriously. I’ll reach out to you directly to ensure you are refunded properly and to assist with the return process. Your trust is important to us, and I appreciate you bringing this to my attention so we can make things right.

Thank you for your patience, and I’m here to help resolve this for you.

Sincerely,
JD from Ozzi Mozzie

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

Advertising misleading, not transparent

I’ve asked for a refund. I’m really disappointed, and feel that I have been tricked into purchasing what I believed to be an Australian product.

The Ozzi Mozzie advertising is misleading. Ozzie Mozzie is not an Australian company, and therefore not in Australian dollars.

Ozzi Mozzie’s advertising should be transparent. If the cost is American dollars then be honest and clear in your consumer messages.

Thank you to the Ozzie Mozzie team who responded immediately to my email, and refunded my order, that’s much appreciated!

5 de novembro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da OM Australia

Resposta da OM Australia

Hi Lenore,

I’m so sorry for the disappointment and frustration you’ve experienced. I completely understand how frustrating it must feel to believe you were buying an Australian product, only to later find the information was unclear. Your trust means so much to us, and it’s never our intention to mislead our customers in any way. I truly value your feedback regarding currency transparency and product origin, and I will be sharing it with our team to ensure we improve on these points.

I'll reach out to you directly to make sure you’re refunded properly. Again, I apologize for this experience and appreciate you bringing it to our attention. We’re here to make things right.

Sincerely,
JD from Ozzi Mozzie

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

Ozzie Mozzie Issues

I ordered a product that I thought looked interesting. It was listed at 19.99 CA$. so I pressed the next button and the price changed to 24.99 CA$. It should have been my red flag but I persisted. I chose my items but if I chose more, each item would be reduced so i used my credit card to order. At checkout a few more items were added (not by me) and the total of $494.82 was declined by my credit card company, and was flagged as scam or fraud. I then got an email from support thanking for my order. I returned this with an email requesting a cancellation of that order. I noticed I also got 5 additional emails from another company with orders that I did not make. It appears that if you hit the back button or closed the window, the online tool would add things. It also showed a Continue button which acts like a submit button. and it adds more items. There is no shopping cart button, so that you can review your order. No wonder I was thanked. When I checked my credit card, I had been billed in USD!. I contacted support and they said that my order was processed and shipped, but would offer me 30% refund. I did not accept as I did not want to pay for anything in USD on a Canadian credit card nor on items that I did not order. so I was charged 705.58 on a order of 494.82. They then offered a 50% refund of 247.41. It does not say what currency. I now working with support to find a better solution.
I got a full explanation from support on the currency matter, and they are looking to rectify my situation. They understand they have issues with the checkout process and are working on it.

28 de outubro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da OM Australia

Resposta da OM Australia

Hi there,

I’m truly sorry to hear about the frustrating experience you've had with your order from Ozzie Mozzie. Your concerns about the pricing discrepancies and the unexpected charges are completely valid, and I understand how alarming it must be to feel like you’re not in control of your purchase.

It’s concerning that the checkout process was misleading and that you received multiple emails regarding orders you didn’t place. This is not the experience we want for our customers, and I sincerely apologize for any confusion and inconvenience this has caused.

I want to assure you that I will personally make sure you are refunded properly for the charges related to your order. To proceed, I’ll need your order number. I've used the Trustpilot feature to ask for your order details, so please respond when you can.

Thank you for your patience as we work to resolve this issue. I'm here to help and ensure that this is taken care of for you.

Sincerely,
JD from Ozzi Mozzie

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Ozzie Mozzie is a scam.

I ordered 3 Ozzie mozzies and none have arrived-took my money and no product!

1 de outubro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da OM Australia

Resposta da OM Australia

Hi Sue-Ellen,

I'm truly sorry to hear about your experience, and I completely understand your frustration. It's incredibly disappointing to have your order taken without receiving the products, and I sincerely apologize for the stress this has caused you.

I want to assure you that I take your concerns very seriously. It's important to me that you receive what you paid for. I’ll reach out to you directly to make sure you are refunded and to resolve this situation as quickly as possible. Your satisfaction is my priority, and I appreciate your patience as we work to correct this. Thank you for bringing this to my attention, and I’ll be in touch soon.

Sincerely,
JD from Ozzi Mozzie

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

I ordered this over 1 month ago

I have had contact with the seller and he has explained that they are having issues with their site
they have offered me an apology and a refund of the wrong $ amount charged
I did finally receive the product, and it seems to be working as described in the add
given their prompt attention and solution to my complaint I would now give this company a 4 star rating
I ordered this over 1 month ago
not received reply email does not work
tracking number does not work
order number does not work
it says Australian made but they charge in US dollars
it is a scam beware

3 de novembro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da OM Australia

Resposta da OM Australia

Hi Dianne,

I'm really sorry to hear about your experience, and I completely understand your frustration with the lack of communication and the issues you've encountered with your order. It’s completely unacceptable that you haven’t received your order or a response from us, and I sincerely apologize for the inconvenience this has caused you.

I understand how important it is to have clear and functional tracking information, and I’m sorry that the tracking number hasn’t worked for you. The confusion regarding the currency and product origin is also concerning, and I appreciate you bringing this to our attention. We aim for transparency and quality, and it’s clear we missed the mark in your case.

I’ll personally make sure that you are refunded. To assist you further, I’ll need your order number, and I’ve used the Trustpilot feature to ask for your order details. Please respond at your earliest convenience, and I will do everything I can to resolve this for you. Thank you for your patience, and I look forward to hearing from you soon.

Sincerely,
JD from Ozzi Mozzie

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

DO NOT TRUST THIS COMPANY

DO NOT TRUST THIS COMPANY!

The website has been designed in a way to catch unsuspecting consumers. You will also be charged in USD. The website does not indicate at all your local currency or any currency in fact until you get the bill. When questioned they said as most of their customers are American, this is the default currency. No good if you’re purchasing from NZ and do not know this!

The website gives you the impression it’s an Australian product but when you receive it, it’s directly from China.
The website states that they despatch within an hour of receiving your order, yet when I cancelled the order within 15 mins of placing it, almost 8 hours later they say it’s too late as stock is quickly despatched and my order had been picked, packed and sent. Then why did it take a week to get me my tracking number??
Be warned, my bank alerted me to the fact they tried to charge my credit card twice but they stopped it.

12 de outubro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da OM Australia

Resposta da OM Australia

Hi Nicola,

I'm truly sorry to hear about the frustrations you've experienced with your order, and I completely understand how upsetting this situation must be for you. Your feedback is invaluable, and I appreciate you taking the time to share your concerns.

I empathize with your disappointment regarding the website experience and the currency issue. It’s understandable to feel misled, especially when you expect a local product and find out it’s shipped from overseas. I assure you that we are committed to transparency, and I apologize that this was not your experience.

I’m also sorry to hear about the trouble with your order cancellation and the confusion regarding shipping. It’s frustrating when things don’t go as planned, especially with timing and tracking. I want to make this right for you.

I’ll reach out to you directly to ensure that you are refunded properly. Please know that I am here to help and resolve this for you. Thank you for your understanding, and I look forward to connecting with you soon.

Sincerely,
JD from Ozzi Mozzie

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

EcoOBD2…

I am very impressed with the eco OBD2 fuel saver. Since installation my fuel has dropped from 18 litres,down to 12 litres per 100 klms, whilst towing my 21 ft caravan. Very happy thanks.

8 de outubro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da OM Australia

Resposta da OM Australia

Hi Geoffrey,

Thank you so much for sharing your fantastic results with OptiFuel! It’s incredible to hear that you’re seeing such a significant drop in fuel consumption, especially while towing your 21 ft caravan—a real testament to how well it’s working for you. Knowing that it’s helping make your travels more efficient brings us a lot of pride, and I’m thrilled it’s making such a noticeable difference.

We truly appreciate you taking the time to share this experience. Here’s to many more miles on the road, with less fuel needed! Thank you again for your support and happy towing!

Sincerely,
JD from Ozzi Mozzie

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Had Enough

From OzzieMozzie last nignts E-Mail,this time from Renz telling me they have no means to refund balance owing $212,since August I have had Joy,Emmuale & JD telling me to check with my bank because the refund has been completed on their end.Funny how they refunded part of my money $89-but have no means to do the rest.I may be an old pensioner but not a fool-No satisfaction I will let the ACCC & my bank go to work.They have also said that they cannot acces my CR card A/C to refund the balance BUT they have my bank details to lodge the first $89.Come on Renz

30 de agosto de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da OM Australia

Resposta da OM Australia

Hi Jeff,

I’m truly sorry to hear about the ongoing issues you’ve experienced regarding your refund. I completely understand how frustrating this must be, especially after several discussions with our team. I appreciate your patience throughout this process.

I want to emphasize that we have fully processed your refund from our end. However, it appears that the banking information provided has been incorrect multiple times, which has led to the refund process failing repeatedly. I genuinely empathize with your situation, and I’m sorry for the confusion this has caused.

At this point, I regret to say that we are unable to assist you further, as we’ve exhausted all options on our side. Your feedback is important to us, and I’m truly sorry we couldn't resolve this to your satisfaction. If there’s anything else you’d like to discuss or any other way we can support you, please don’t hesitate to reach out. Thank you for your understanding, and I sincerely hope your situation improves soon.

Sincerely,
JD from Ozzi Mozzie

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

NEVER REFUNDED

I ordered 4 bug zappers from Ozzie Mozzie and was even charged for a 5th which they sent me for a total of $190.91 USD. I immediately decided to return my order and asked for an address where I could send them back. They told me it would cost more to send them back and offered me a 50% refund of $95.45 and they would let me keep my order. They gave me that option on August 8, 2024. It is now November 1, 2024, and I still have NEVER received my refund!!!

25 de julho de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da OM Australia

Resposta da OM Australia

Hi there,

I’m truly sorry to hear about your experience, and I completely understand how frustrating this situation must be for you. It's unacceptable that you have not received your refund after such a long time, especially after being offered a solution. I sincerely apologize for the inconvenience this has caused.

I want to assure you that I will personally make sure you are refunded for the extra charge and for the bug zappers you no longer want. To assist you in resolving this quickly, could you please provide me with your order number? I've used the Trustpilot feature to ask for your order details, and I appreciate your response so we can get this sorted out as soon as possible.

Thank you for your patience, and again, I apologize for the trouble you've encountered. Your satisfaction is important to us, and I’m here to help you through this process.

Sincerely,
JD from Ozzi Mozzie

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I ordered 1 heater on oct 18th for 50%…

I ordered 1 heater on oct 18th for 50% off an got chg, 4 more times for something i didnt order cant get in touch with thim they dont answer my advise is dont order from this co. I also didpuyed it on my card hope i get results there

18 de outubro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da OM Australia

Resposta da OM Australia

Hi Joyce,

I’m truly sorry to hear about your frustrating experience, and I completely understand how concerning this situation must be for you. It's unacceptable that you were charged for multiple items you didn’t intend to order, and I apologize for the confusion caused by our checkout process.

I want to assure you that I will personally make sure you are refunded for the extra charges. To assist you better, could you please provide me with your order number? I've used the Trustpilot feature to ask for your order details, and I appreciate your response so we can resolve this quickly.

Thank you for your patience, and again, I’m very sorry for the trouble you've encountered. Your experience is important to us, and I’m here to help you through this.

Sincerely,
JD from Ozzi Mozzie

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais