Second Nature Avaliações 

1.101
•
O TrustScore é 1.5 de um total de 5

1,7

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Terrible customer service. Darwing handled the call very poorly. Found a better option where I can get a better deal with another company that doesn't read off a script. I chose to opt out. He then st... Ver mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Worst experience ever. Not sure why property owners let these people connect with their tenant’s. This company can’t even send the right sized air filters. The funny thing is I’ve emailed them sev... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

The Doctor introduced me to Second Nature as I have a high blood sugar count. I have been thrilled to find such great support and have learned so much about reading food labels, planning meals and org... Ver mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Scam not really covering the Renters. Second Nature Insurance Research: Second Nature Links are not supported: General Support Call: (516) 362-0366 Not even in the United States f... Ver mais

A empresa respondeu

Detalhes da empresa

  1. Fornecedor de Sistemas de Ar Condicionado

Escrito pela empresa

Originally founded in 2012 as FilterEasy, Second Nature’s mission is simple, to make replacing your home's filters as convenient as possible. Convenient and hassle-free subscriptions are offered for air filter and refrigerator water filter replacements. The high-quality filters you need, right when you need them delivered directly to your door.


Informações de contato

1,7

Muito Ruim

O TrustScore é 1.5 de um total de 5

1 mil avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Não respondeu a avaliações negativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

1,7

Todas as avaliações

(1.101)

10 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Super Convenient!

Super Convenient for changing your filters on a regular schedule, same price you would pay at the store but they’re shipped directly to your house so you don’t have to remember when was the last time you changed them. Also great for odd sized filters that are normally hard to find or require trying multiple home improvement stores! All around great company to do business with!

12 de março de 2022
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I just needed to replace the air…

I just needed to replace the air handler portion of our HVAC unit. The new equipment came with a factory filter. The HVAC installers recommended that I continue to use my Second Nature filter as it is a much better filter and better for the system. Good value for the price and comes on-time for regular replacement.

12 de março de 2022
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I love this reliable company!

I’m so glad that we signed up with Second Nature because it takes the guess work out of remembering when I last changed my filter. We have been with them for at least 8 years and they are so reliable and when I call I speak with a live person, when I email it is quickly answered which makes me feel valued.

12 de março de 2022
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Makes life easier!

Remembering to change filters timely and often enough has always been a struggle for me. This company takes all the stress and guess work out of it! When the filters automatically arrive, they get changed out. Simple.

12 de março de 2022
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Second Nature is a no brainer

Second Nature is a no brainer. I save money-the price of my odd size filter in comparison to buying at a box store, the shipments are timely and it’s an easy way to remember to change my filters which will extend the life of our HVAC .

12 de março de 2022
Avaliação não solicitada
Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Great way to ensure I change the filters on time

It’s been a good experience and helps us stay on top of getting the air filters changed. So for that I wholeheartedly give four stars. We are still forming an opinion on the new style of the filters.

12 de março de 2022
Avaliação não solicitada
logotipo da Second Nature

Resposta da Second Nature

Hello there,

Thank you for providing feedback about your Second Nature experience.

Thanks and have a great one!

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Bait and Switch

Signed up and got my first air filter. It was a "normal" filter. The second filter I received, however, was anything but normal. It arrived in a small package and was folded up in quarters. This "folded" filter was thin, flimsy, and didn't fit properly. In fact, you could hear the air whistling as it was going around it. I had to replace it almost immediately. Their customer service did not respond, although I did see on their web-site that I could go back to my original filter. Why should I have to do that? I agreed to purchase a certain type of product from them and then they just changed it without my consent. Lesson learned; subscription cancelled; moving on.

25 de janeiro de 2022
Avaliação não solicitada
logotipo da Second Nature

Resposta da Second Nature

We are sorry to hear that our new-and-improved air filter did not work out for you. An email was sent out a week prior to your order with an FAQ regarding the new filter, as well as an option to opt-out of receiving it if you did not want it. The new filter design is more durable, has more filter fibers, uses less packaging, and has additional benefits as well. We see that you have already deactivated your subscription with us, but have a free replacement of the classic filter design processing for you.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Cancel Scam

I started using this company when they were filter easy. Normal service like the others that were out there. They changed their name to second natural and then put in a price increase of $3 per filter. No thank you. I went through the cancel process and after clicking on cancel, it asked me why I was canceling. I didn't feel like I had to say, so I didn't. Well 3 months later I get a filter. Come to find out, if you don't answer their question, they don't cancel your subscription. I did it the second time and they sent me another filter. I finally got it canceled. I informed CS of the issue with the canceling process but instead of trying to make me a happy customer, they just explained how high of a cost shipping was and there was nothing they would do as for as a refund.

So instead of a happy customer, I'm here to inform others that this is how they treat their customers. So hope it was worth the $20 you saved Second Natural.

21 de janeiro de 2022
Avaliação não solicitada
logotipo da Second Nature

Resposta da Second Nature

Hi Paul,
We apologize for any misunderstanding with the cancellation process. Many situations can be resolved in various ways, and cancellation isn't always the best option. We ask for a little feedback on the screen prior to confirmation to see if there's various resolutions, such as credit or replacement for shipping errors or choosing the wrong filter, or updating information if moving, etc. Our intent is to find the best solution for our customers. Closing out of the page without confirming the cancellation unfortunately does not cancel the subscription.
We've refunded you the charge for this order for the misunderstanding. Thanks for being a Second Nature customer!

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Forced to pay for something I don't even get!

I wish I could say that I 'voluntarily' got to sign up for this service, but I didn't. This was FORCED on us by our rental company and so now I pay even more than I did buying my own filters and have NEVER received the correct amount of filters for my home! Not since day one! But do I get a refund? No! I've just been able to throw my hard earned money out the window EVERY month, as I cannot pay my rent unless I pay for THIS air filter service first, despite NEVER getting what I pay for!

14 de janeiro de 2022
Avaliação não solicitada
logotipo da Second Nature

Resposta da Second Nature

Hi Michelle. We apologize for the inconvenience. I see that you have gotten in touch with our customer care team today and they have made the correction to the filter subscription for your address for future deliveries, and have sent out some extra filters for the inconvenience.

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Was a big fan of their service

Was a big fan of their service, but they no longer meet my expectations.

1) Filters were not shipped at agreed upon time. My most recent two air filter and last refrigerator filter was shipped over a week past the agreed upon time.
2) I question the quality. They used to ship the filter in plastic wrap. They have since sent w/o wrapping and had a message included that it was by choice due to environmental stances and cost savings. Maybe that is partly true. But a rep of there told me due to supply chain issues, they are receiving filters and cutting the filters to size at their location. Thus makes sense why there is no wrapping.

All in all, I no longer trusted that I was receiving the convenience that I paid for. So I canceled.

30 de novembro de 2021
Avaliação não solicitada
logotipo da Second Nature

Resposta da Second Nature

Hi Lee, we're so sorry to hear about your experience with Second Nature. Unfortunately we did go through a period of slower than normal deliveries as we dealt with both industry shortages as well as delays within our shipping partners' networks. We understand this was not the a desirable experience and would like to apologize for that.

We understand your concerns with the lack of plastic wrap on the filters, but our filters are packed in a clean facility, and put straight into the boxes. All of our filters have always been plastic wrapped in-house, and many of them were manufactured in-house, but the industry shortages have led to an increased number of sizes needing to be cut down, which resulted partly in the delays. Rest assured, we have improved processes in order to get back to where we need to be, and would love to offer you a promotional credit if you'd like to give us another shot. Just reach out to our customer care team :)

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I love not having to think about when…

I love not having to think about when to replace my furnace filter or when I need to buy more. The filter literally just shows up at my door and when I get it, I swap it out!

17 de novembro de 2021
Avaliação não solicitada
logotipo da Second Nature

Resposta da Second Nature

Thanks, Brandon. We appreciate you!

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

I recently upgraded filters

I recently upgraded filters. I changed to the best A/C filter they sell, merv13. I have received two of these upgraded filters and they are not as thick or good as the middle filter merv 10 I have used for years. Going back to the cheaper filter.

11 de novembro de 2021
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Service was good until it wasn’t

Service was always good and easy to set up subscription, recently I was sent the wrong size air filter. I had to send a message three separate times to get any sort of response. They apologized for the inconvenience and stated they would send a replacement. I thought great, but quickly was disappointed because they didn’t expedite the replacement air filter. We’re on subscription to receive our air filter every two months. I received the replacement a month after finally getting a response from a rep, but was still charged in full. I provided a review directly to second nature through the email asking for feedback, but still never heard back from anyone. This leaves me thinking that they just want the money over customer satisfaction. I’m currently shopping around for alternative service.

6 de novembro de 2021
Avaliação não solicitada
logotipo da Second Nature

Resposta da Second Nature

Hi Brett,
So sorry for the experience you had with us. During that time period we were experiencing some delays due to industry shortages, coupled with longer-than-normal transit times through USPS and FedEx. I do see that the replacement order we shipped you was indeed sent through FedEx Home Delivery rather than USPS, but it looks like it still took longer than expected to arrive. Our service team will reach out to you shortly!

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais