Furniture in Fashion Avaliações 

4.434
•
O TrustScore é 4.5 de um total de 5

4,3

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Received this large sideboard flat packed. There was an issue with the instructions on line. I rang the company, they answered straight away, a man called Anthony emailed me a new set of instructions... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Have bought the Santiago lounge unit from this company recently. Cannot praise the company highly enough. Ordering straightforward, was contacted via email for confirmation followed by the expected de... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

AVOID AT ALL COSTS I recently purchased a lovely looking sideboard from Furniture in Fashion, in a light wood with a white marble top. I unfortunately received a dark wood sideboard wit... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

From the start of the sale till the end I was kept fully informed when my product would arrive , I was delighted with my purchase could not believe the care in which every item was packaged The quali... Ver mais

A empresa respondeu

Detalhes da empresa

  1. Loja de móveis para sala de estar
  2. também em
  3. Loja de Iluminação
  4. Loja de Móveis
  5. Loja de Móveis para Quartos
  6. Reforma de Banheiros

Escrito pela empresa

Furniture in Fashion Trademark : UK00003813849 Founded on 14th June 2007, by it's founder & CEO Asad Shamim, established one of the largest online furniture stores in the UK. As one of the largest online stores for modern & contemporary furniture, it’s become a one-stop shop for those looking for high-quality furniture for the home & office. With FIF, there’s a whole host of furniture available whether it’s for the home or the workplace. Offering office furniture to suit almost every budget, flexibility is offered with the large catalogue available. We have a major warehouse and showroom located in the up-and-coming town of Farnworth, Bolton BL4 9TP. Occupying over 60,000 square feet of area, the huge warehouse space allows us to store an array of bathroom furniture and more. This helps to initiate importing services across various countries. As of now, we’re one of the largest furniture stores for all products whether that’s bedroom furniture to living room furniture sets. The use of high-quality, German-manufactured items like outdoor furniture, for example, comes directly over to us from our 500,000-square-foot warehouse in Germany. A strong online presence has helped us grow over the years and expand our variety of furnishings, which includes lighting, to lift the mood of any space.


Informações de contato

4,3

Excelente

O TrustScore é 4.5 de um total de 5

4 mil avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Pede aos clientes que avaliem

Esta empresa convida seus clientes a deixarem avaliações, sejam elas positivas ou negativas

Respondeu a 100% das avaliações negativas

Normalmente responde dentro de 24 horas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

4,3

Todas as avaliações

(4.434)

587 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

This company just like to get the money…

This company just like to get the money from customers and no after sale service and they give u all rubbish answears to get rid of u it has happened to couple of my family friends i will not advise people not deal with this company at all they r money grabbing so and so i am taking the matter to trading people hope the get heavy fine these company should get closed by trading beware of this company

29 de maio de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Furniture in Fashion

Resposta da Furniture in Fashion

Thank you for your feedback.

Upon reviewing our records, we have identified that multiple reviews appear to have been submitted regarding the same order (Order No. 301030), including reviews submitted from different accounts. As both reviews relate to the same transaction and customer experience, we respectfully request that this be taken into consideration in accordance with Trustpilot's review guidelines regarding duplicate reviews and multiple reviews relating to the same buying experience.
We remain committed to resolving any outstanding concerns and encourage the customer to continue communicating with us directly so that we can work towards a satisfactory resolution.

After carefully reviewing your order and our correspondence, we would like to clarify a few points regarding this matter.

We acknowledge that there were initially some missing screws and a locking nut. As advised to you, the required parts needed to be specially ordered from the supplier. In our email dated 28 May 2026, we informed you that we expected to receive the parts from the supplier within approximately 2–3 weeks and that they would be dispatched to you immediately upon receipt. You agreed to this proposed resolution at the time.

We would also like to clarify that we offered you the option of returning the item for a full refund. This was clearly communicated in our emails dated 26 May 2026 at 10:22:32 and 28 May 2026 at 15:13:14. As we did not receive any further communication rejecting this option, we understood that you were satisfied with the agreed resolution and preferred to wait for the replacement parts.

While we understand your frustration regarding the delay, we respectfully believe that we provided clear and reasonable solutions, including both replacement parts and a return-for-refund option. If a customer chooses to wait for replacement components rather than return the item for a refund, the resulting supplier lead time is unfortunately outside of our direct control.

We would also like to clarify that all of our products are supplied in flat-pack form and require self-assembly. Customers may choose to assemble the item themselves or hire a third-party assembly service at their own discretion. In this case, we note that you hired an assembly service and subsequently provided us with an cost for £40. As stated in our Terms and Conditions, which were accepted at the time of purchase, we do not cover third-party assembly costs.

Finally, we would like to reassure readers that we have been trading since 2007 and have successfully served thousands of customers. The vast majority of our customers are satisfied with both our products and our after-sales support, and we always strive to provide fair and reasonable resolutions whenever issues arise.

We are sorry that you remain dissatisfied and would still be happy to assist further if required. We would also like to provide an update regarding the replacement parts. As advised in our email dated 28 June 2026, we are currently awaiting delivery from our supplier, which is expected to arrive within approximately the next week. Once the parts are received, they will be dispatched to you without any further delay. We have kept you informed throughout this process and continue to work towards resolving the matter as quickly as possible.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Very nice items

Very nice items, delivered quickly

8 de junho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Furniture in Fashion

Resposta da Furniture in Fashion

Thank you for your kind feedback.

We’re really pleased to hear that you are happy with your items and that they were delivered quickly. Your satisfaction means a lot to us, and we truly appreciate you taking the time to share your experience.

We look forward to serving you again in the future.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Purchased a Momo coffee table from…

Purchased a Momo coffee table from them. On delivery the package was missing dowels (not such a big deal as i could get them locally) as well as having 2 wrong parts- which was a major issue as this meant the table couldn’t be made (it comes flat pack). I’ve bought many flat pack items in my time but never had wrong parts supplied. After informing the company that this wasn’t good i found their attitude in email communication to be poor (they only deal with you via email for issues with products).
A good company would offer to send the replacements as a matter of urgency so the customer isn’t inconvenienced further due to their error, but this company asked me to wrap up the wrong parts and send them images to prove the items could be returned to them. This was on top of already having sent them pictures of the wrong parts etc.
I eventually got the replacement parts and was able to make the table. I found their customer services to be of a poor standard and doubt I will be purchasing anything from them again.

5 de junho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Furniture in Fashion

Resposta da Furniture in Fashion

Thank you for your feedback.

After carefully reviewing your order, we would like to clarify that replacement parts were provided promptly as part of our customer care process. To ensure that the correct replacement components were identified and dispatched, we requested photographs of the incorrect parts. This is a standard procedure, as we are unable to accurately assess or resolve part-related issues without proper images and supporting information.

For this reason, communication was handled via email, allowing us to maintain a clear record of the issue and provide an accurate and efficient resolution. Our intention was never to cause inconvenience, but rather to ensure that the correct replacement parts were supplied and that the matter was resolved effectively.

We are pleased that the replacement parts were received and that you were able to successfully assemble your coffee table. We understand that receiving incorrect parts initially was frustrating, and we apologize for that inconvenience. However, we are confident that the issue was resolved within our standard service timeframe and with the appropriate outcome.

We value all customer feedback and continuously strive to improve our products and services. The majority of our customers are happy with both their purchases and our after-sales support, and we remain committed to providing timely and effective resolutions whenever issues arise.

Thank you for your business, and we hope you enjoy your coffee table.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

The worst and unprofessional company I…

The worst and unprofessional company I had to deal with.
Bought a coffee table online. When unpacked the package to assemble the coffee table, found that they haven't sent 2 important parts. Also, some of the parts were chipped and had been touched up by paint or tipex.
When informed them about the parts, they said I had to wait for gid knows how long as they never provided a date and expected me to keep the unpacked parts which were in excess of 50 parts plus screws and other items on the floor until they decide to send me the parts. I paid a trader to fix the issue instead of waiting for an unknown amount of time and when I informed them, they said its the customer's responsibility!
Any time I send an email, they just ignored my issue and kept sending me the same response which is I had to wait!
By the way, their customer services number doesn't handle any complaints and they ask you to send email to their supposedly support tean which consists of 1 person!
I highly recommend to avoid dealing with this company!

The response to my review is not accurate and I have all the correspondence to prove it. Also, they always fail ti comment on the damage parts in their responses. I have an email saying to pack the wrong parts carefully and send it back unlike what tbe response to the review says. Typical from sellers who don't accept responsibility and put the blame on customers. I also asked to issue a reference number to my complaint so I can escalate with the ombudsman, whaich was ignored.

10 de junho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Furniture in Fashion

Resposta da Furniture in Fashion

Thank you for your feedback.

After carefully reviewing your order and our correspondence, we would like to clarify a few points regarding this matter.

The issue reported was related to missing and/or duplicate parts. Upon receiving your notification, our support team promptly confirmed that we would resolve the issue by providing the required parts. Initially, we advised that the incorrect parts could be collected and exchanged; however, following our discussions and to avoid any further inconvenience, we agreed to dispatch the required parts directly to you without requiring the return of the extra parts.
Throughout our correspondence, we clearly advised that the required parts were being dispatched and that we would provide courier and tracking details as soon as the shipment left our warehouse. Unfortunately, replacement parts cannot always be dispatched immediately, as they must first be processed by the relevant department and prepared for shipment.

We would also like to clarify that all of our products are supplied with assembly instructions and are intended for self-assembly. While customers are welcome to hire third-party assembly services if they wish, any costs associated with such services are the responsibility of the customer. We are unable to accept liability for assembly charges incurred without our prior authorization.

Regarding communication, we respectfully disagree with the suggestion that your concerns were ignored. Our records show that every email received from you was responded to, and our replies consistently explained the status of your replacement parts and the next steps in the process. While we understand your frustration, we believe our communications were clear and provided the information available at the time.
We would also like to note that during a telephone conversation, concerns were raised regarding leaving negative feedback before we had been given a reasonable opportunity to complete the resolution process. Despite this, our team continued to work towards resolving the issue and arranging the dispatch of the required parts.

We are proud that the vast majority of our customers are satisfied with both our products and our after-sales support. While we regret that this experience did not meet your expectations, we remain committed to assisting customers fairly and resolving any genuine issues as quickly as possible.
We appreciate your feedback and wish you all the best.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Good communication & Re-arrange the…

Good communication & Re-arrange the parts on time

10 de junho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Furniture in Fashion

Resposta da Furniture in Fashion

Thank you for your positive feedback. We are delighted to hear that you were satisfied with our communication and that the replacement parts were arranged promptly.

We note that our After Sales team member, Anthony, quickly reviewed your case and arranged for the replacement parts to be sent directly from the supplier to your address in order to resolve the issue. We are pleased to know that everything has now been resolved to your satisfaction.

Customer satisfaction is very important to us, and we always strive to resolve any issues as quickly and efficiently as possible.

Thank you for choosing us, and we hope to serve you again in the future.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

FiF have a Wonderful website

FiF have a Wonderful website, clear pictures, ordering was very simple, plus plenary of emails informing on the progress of the order and the delivery.
Delivery date was given ,and turned up within the time frame, we are very pleased with the chairs' ,and would not hesitate in ordering from them again.

28 de maio de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Furniture in Fashion

Resposta da Furniture in Fashion

Thank you for taking the time to leave such a wonderful review.

We are delighted to hear that you found our website easy to use, with clear product images and a straightforward ordering process. It's also great to know that our email updates kept you well informed throughout your order journey and that your chairs arrived within the promised timeframe.

We are thrilled that you are pleased with your purchase and truly appreciate your kind words. Your feedback means a lot to us, and we look forward to serving you again in the future.

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Your delivery company is not great at…

Your delivery company is not great at all, at the delivery the 2 man were struggling to lift the goods, when placing the order inside of the property I asked them to put it in the living room however they left it in the hallway and just left. I was alone vulnerable female and they could see I would not be able to do it on my own and instead they just walked away. I have also left a review under the delivery company called jbs 2 man delivery. You should invest in better delivery companies for your orders as this put me off buying or recommending your company and services to anyone.

3 de junho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Furniture in Fashion

Resposta da Furniture in Fashion

Thank you for your feedback. We are sorry to hear that you were dissatisfied with your delivery experience.

After carefully reviewing the matter, we would like to clarify that our agreement with the delivery company is for delivery to the hallway/ground-floor entrance of the property. Any request for the goods to be moved further into the property, such as to a living room or another room of choice, is at the discretion of the delivery crew and is not a service included within our standard delivery contract.

We would also like to highlight that it is the customer's responsibility to ensure that the ordered items will fit through all access points, including doorways, hallways, staircases, and any other relevant areas of the property before placing an order. To assist with this, we provide detailed product dimensions on our website. Many customers review these measurements in advance, and where additional information is required, they contact us before purchasing so we can provide further guidance.

In relation to the delivery company, we have worked with JBS2MAN Delivery for a considerable period and they successfully complete a large number of deliveries on our behalf every day. The vast majority of our customers are satisfied with their service, and we generally receive positive feedback regarding their professionalism and reliability.

That said, we appreciate that your experience did not meet your expectations. We value all customer feedback and will ensure that your comments are passed on to the delivery company for their review.
Thank you again for bringing your concerns to our attention.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Fast first class service goods as…described

Fast first class service goods as described excellent quality

27 de maio de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Furniture in Fashion

Resposta da Furniture in Fashion

Thank you for taking the time to leave us such a positive review.

We are delighted to hear that you were pleased with both the quality of the goods and the service you received. Providing high-quality products and a smooth customer experience is always our goal, so it's great to know we met your expectations.

We truly appreciate your support and look forward to serving you again in the future.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Postage

Was about to order a small unit for £260 and they want £200 to deliver because we live on the Isle of Wight ordered loads of stuff before NOT from this company even a double bed with storage unit built in and wasn't charged anywhere near £200 for delivery. Would happily pay £50 to £70 but £200 is a joke.

In response to your reply I would suggest you start using a different delivery company as they are costing you money and bad reviews. I have been onto my local delivery company and I can send a pallet to your address for £60 yes a pallet that needs a pallet truck to move it.

7 de junho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Furniture in Fashion

Resposta da Furniture in Fashion

Thank you for your feedback.

We would like to clearly clarify that the courier service we use provides a damage protection guarantee. We have used this courier service on many occasions and, to date, we have not received similar complaints regarding damage.

While we acknowledge that damage can occasionally occur with pallet deliveries depending on handling during transit, we have generally received positive feedback from our customers regarding the reliability of this service.

Overall, our customers are satisfied with the courier service we use, and we continue to receive positive responses regarding deliveries.

After carefully evaluating the case, we can confirm that it is clearly stated in our Terms and Conditions under the Delivery section that we do not cover Isle of Wight postcodes PO30–PO41 as part of our standard delivery service.

However, as a gesture of goodwill and in response to your enquiry, we agreed to obtain a special delivery quotation for your location. The courier charge for this service is £195 including VAT, and we have therefore provided you with the exact amount quoted to us. We do not add any additional charges to this cost.

The Isle of Wight is considered a remote location for many of our delivery partners, and most of our standard couriers do not deliver to this area. As a result, we are required to arrange a special consignment through an alternative carrier, which incurs significantly higher transportation costs.
While we appreciate that other retailers may have offered lower delivery charges in the past, each company operates with different courier agreements and delivery networks. Unfortunately, we cannot comment on the pricing structures of other businesses.

As all delivery restrictions and applicable information are clearly outlined within our Terms and Conditions, we do not believe it is reasonable to hold us responsible if a customer chooses not to proceed due to the additional delivery charges required for a remote location.

We appreciate your understanding and thank you for considering our products. However, you may arrange your own courier and collect the product from our Bolton Showroom. Our sales team will be happy to assist you with the boxes details.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I think it’s really bad that I have to…

I think it’s really bad that I have to pay for delivery. The unit is far too big and no good to me but loosing £60.00 delivery is unthinkable and disgraceful

22 de maio de 2026
logotipo da Furniture in Fashion

Resposta da Furniture in Fashion

Thank you for your feedback. We are sorry to hear that you are dissatisfied with the delivery and collection costs.

After carefully reviewing your order, we can confirm that the item supplied matched the product ordered. Unfortunately, it appears that the item was not suitable for your available space due to the dimensions required for your home. As a result, you decided to exchange the item for an alternative product.

Our dedicated customer support team clearly explained the exchange process, including the fact that a third-party courier is required to collect the item from your address and return it to our warehouse. These services incur costs that are charged to us by the courier company.

As outlined in our Terms and Conditions, returns or exchanges for items that are not faulty and are simply no longer wanted or unsuitable are subject to a collection charge. This policy was available prior to purchase and forms part of the terms accepted when placing the order.

While we understand that additional costs can be frustrating, we do not believe it is reasonable to hold us responsible when an incorrect size is ordered and the applicable collection charges have been clearly communicated and agreed to. We have, however, done our best to assist throughout the process and facilitate the exchange requested.

We appreciate your feedback and thank you for your understanding.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

The goods were faulty


The goods were faulty, I just wish we could find a company who gets things right

22 de maio de 2026
logotipo da Furniture in Fashion

Resposta da Furniture in Fashion

Thank you for your feedback. We're sorry to hear that you were disappointed with your purchase.

However, after carefully reviewing your order, we can see that our support team provided several assistance videos, including guidance on assembling the table and resolving the table-top extension issue. We provided all the necessary steps and information to help address the concerns raised.

Following this, you decided that you would prefer to return the item for a refund, and we promptly arranged the collection to facilitate this process. While we're sorry the product did not meet your expectations, we appreciate the opportunity to assist and resolve the matter in accordance with your request.

We wish you all the best and thank you for your feedback.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Kept you up to day with your order from…

Kept you up to day with your order from the minute you ordered until it got delivered. Delivery called to say how long they would be on the day of the delivery.

22 de maio de 2026
logotipo da Furniture in Fashion

Resposta da Furniture in Fashion

Thank you for your fantastic review!

We're delighted to hear that you were kept informed throughout the entire ordering and delivery process. Providing regular updates and clear communication is very important to us, so it's great to know that you found the tracking and delivery notifications helpful.

We're also pleased that the delivery team contacted you on the day to provide an estimated arrival time, helping to make the experience as smooth and convenient as possible.

Thank you for your support, and we look forward to serving you again in the future.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Very pleased with the delivery yet to…

Very pleased with the delivery yet to open the furniture but overall great will buy again from Thanks

22 de maio de 2026
logotipo da Furniture in Fashion

Resposta da Furniture in Fashion

Thank you for your wonderful review!

We're delighted to hear that you were pleased with the delivery experience. We hope you are equally happy with the furniture once it has been unpacked and assembled.

Your kind words mean a lot to us, and we're grateful for your support. We look forward to serving you again in the future.

Thank you for choosing us!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Very nice material I like it 👌

Very nice material I like it 👌

22 de maio de 2026
logotipo da Furniture in Fashion

Resposta da Furniture in Fashion

Thank you for your kind review!

We're delighted to hear that you are pleased with the quality of the material and that you like your purchase. Customer satisfaction is very important to us, and it's always great to receive such positive feedback.

We truly appreciate your support and look forward to serving you again in the future.

Thank you for choosing us!

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

There were not enough screws

There were not enough screws. I spent £14 on buying screws and accessories. The stand looks amazing after days of assembling it with shortage of time and arrival time for the screws

22 de maio de 2026
logotipo da Furniture in Fashion

Resposta da Furniture in Fashion

Thank you for your feedback.

We are sorry to hear that the package did not contain enough screws and that you had to purchase additional screws and accessories to complete the assembly. We understand how frustrating this must have been, especially when it caused delays to your project.

That said, we are pleased to hear that you are happy with the final result and that the stand looks amazing once assembled.

Please accept our sincere apologies for the inconvenience caused. We kindly request that you contact our after-sales team at support@furnitureinfashion.net so that we can investigate the issue and work towards a resolution.

Once again, we are very sorry for the inconvenience and appreciate your patience and understanding.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great service from start to finish

Great service from start to finish. Calling customer support was easy. Tracking delivery was excellent, with regular updates of item in transit. The desk I received was of fantastic quality and looks fab 👌. I will definitely shop here again. Thank you for a smooth transaction.

30 de maio de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Furniture in Fashion

Resposta da Furniture in Fashion

Thank you so much for your wonderful review!

We're delighted to hear that you had a smooth experience from start to finish. It's great to know that our customer support team was easy to reach, the delivery tracking kept you well informed, and most importantly, that you're pleased with the quality and appearance of your new desk.

Your kind words mean a lot to us, and we're thrilled that we could meet your expectations. We truly appreciate your support and look forward to helping you again in the future.

Enjoy your new desk, and thank you for choosing us!

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

So far not good, hoping for resolution

Others have given good reviews by my experience is poor. I have asked for a replacement for a table that arrived damaged but this seems to be being refused. A refund has been offered but that leaves me with no table. The company says the damage is minor. I am trying to resolve this and will change the review to good if the company does replace the table. If not I will update with photos to show how bad the damage is so that others do not have the same experience.

29 de maio de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Furniture in Fashion

Resposta da Furniture in Fashion

Thank you for your feedback.

After carefully evaluating your order, we noted that the issue was reported approximately 15 days after delivery. Despite this, our support team promptly reviewed the matter and, in our initial response, offered multiple solutions, including either a partial discount or replacement of the affected part.
You initially requested a replacement part. As the table top consists of three separate sections and only one section showed a minor issue, we nevertheless agreed to replace the entire table top as a gesture of goodwill. To proceed, we requested photos of the original packaging.

Subsequently, you reported an additional minor issue located on the underside of the middle section. After carefully reviewing the images provided, no issues were identified with the remaining parts. However, to ensure your satisfaction and bring this matter to a positive resolution, our support team have already agreed to exchange the complete item.

To proceed with the exchange, we kindly ask that you provide the requested packaging images. Once these are received, we will be able to arrange the replacement as quickly as possible.

We remain committed to resolving this matter and appreciate your cooperation.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Poor after sales and quality of goods purchased

Bought a dressing table with lift up mirror. Eight months later the whole mirror collapsed and tore the entire back panel off. Design fault I presume as mirror is too heavy for the fittings provided. Anyway on reporting this to Furniture in Fashion I was advised it was wear and tear ( the usual aftersales we all have come to love ). Not accepting this, as only eight months old, they came back with an offer of replacing broken parts at cost price. Advised that I was not willing to throw any more money at the situation and wanted the replacement parts as courtesy. I never received any further correspondence but two days ago a back panel for the dressing table arrived at my door 🤷‍♀️ No other parts were supplied or any idea on how to fix the disaster in front of me so needles to say the dressing table has been skipped. Based on my experience, lack of customer care and aftersales , I would stay away from this company. The quality of goods and customer service is not recommendable in my experience.

With regard to Furniture in Fashions reponse to the above review I do not believe this reflects acceptable quality or durability, and describing it as simple “wear and tear” feels dismissive of the issue. While the replacement panel was eventually provided free of charge ( with no fixtures ), customers should reasonably expect furniture to last considerably longer without needing replacement parts or repairs.

Unfortunately, the experience has affected my confidence in both the product quality and the aftersales response.

16 de maio de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Furniture in Fashion

Resposta da Furniture in Fashion

We are sorry to hear that you were dissatisfied with your experience and would like to clarify the situation regarding your order.

After carefully evaluating the case, we noted that the issue was reported after approximately 9 months of use and was considered wear and tear by our warehouse assessment team. However, despite this timeframe, our dedicated aftersales team still arranged and supplied the required replacement part completely free of charge, with no delivery costs, in order to help resolve the issue as quickly as possible.

We would also like to clarify that, after reviewing the images provided, our warehouse team dispatched the replacement back panel on 19 May 2026. An email confirmation was also sent to your registered email address with this update, and we kindly ask you to check your inbox as well as your junk/spam folder for our correspondence.

To resolve the issue, the damaged back panel needs to be removed and replaced with the newly supplied panel, following the assembly instructions. We will also resend the assembly sheet to your registered email address to assist with fitting the replacement part correctly.

Customer satisfaction is very important to us, and we genuinely care about all of our customers. We are proud that many customers are happy with both our products and our aftersales support. We also believe it is important to note that, although the matter was reported after 9 months, the replacement part was still dispatched within 4–5 working days as a gesture of goodwill and support.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Thanks very much...

Thanks very much...
Really very Very happy deliverd on time ...
All perfect already recommend family friends...
Thanks

21 de abril de 2026
logotipo da Furniture in Fashion

Resposta da Furniture in Fashion

Thank you so much for your kind words! 😊
We’re really happy to hear everything was perfect and delivered on time.
Your recommendation to family and friends truly means a lot to us.
Thanks again for your support — we look forward to serving you again

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Love my unit but assembly was a…

Love my unit but assembly was a nightmare

13 de abril de 2026
logotipo da Furniture in Fashion

Resposta da Furniture in Fashion

Thank you for your feedback! We’re so glad to hear you love the unit. We’re sorry to hear the assembly process was frustrating and appreciate you bringing it to our attention. We’re always looking for ways to improve our instructions and setup experience, and your comments will help us do better. If there’s anything we can assist with, please feel free to reach out to our support team.

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais