Helle Hollis Car Rental Avaliações 

218
•
O TrustScore é 4 de um total de 5

4,0

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Topbedrijf! Supermakkelijk, je wordt opgehaald met de shuttlebus en binnen enkele minuter ben je bij het bedrijf in Malaga. Intake receptie supersnel en ook bij inleveren gaat het snel en zijn ze erg... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

God hjemmeside. Nem oversigt, mange valgmuligheder. God mulighed for digitalisering af dokumenter for hurtig tjek in. Nem aflevering af bil. Bus mellem lufthavn og Helle hollies. God service

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Alt virkede godt og uden problemer. Vi bruger også Hellehollis næste gang. Vi blev hentet i lufthavnen sammen med andre samme fly. Intet pres for ekstra forsikringer hvilket næsten var det bed... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

God service men en meget skadet bil og en irriterende olieskift-alarm der tændte hver gang bilen tændte ødelagde desværre oplevelsen. Vi spurgte til alarmen da vi hentede bilen og personalet forsøgte... Ver mais

A empresa respondeu

Detalhes da empresa

  1. Locadora de Carros

Escrito pela empresa

Car rental from Malaga Airport, Spain. The Malaga Head Office is open 24 hours, 7 days a week. Our friendly and service-minded staff is looking forward to welcoming you to Malaga. We aim to give the best customer-service so you get a stress-free start on your car rental. Affordable rates with clear and transparent pricing. Would you like to collect your car with minimum waiting time? - then select the Fast Lane Service where the contract is prepared before your arrival. We also have a fair fuel policy where you decide with how much fuel you wish to return the car with. Are you a holiday home owner in Spain, we have the Home Owners Club that offers a discount to you and your friends and family on your car hire and you accumulate a bonus for the following year. More offers on our website for early booking. Fleet of more than 1400 vehicles in a wide range of model like automatics, economy, family car models, hybrids, 5+2 seaters, and cabriolets. Our courtesy bus service will collect you from Malaga Airport and return you again after the rental. We are only a 2 minutes’ drive away from Malaga Airport. In Fuengirola we have a local branch office next to the port. We offer free one-way rentals between the Malaga Head Office and the branch office in Fuengirola.


Informações de contato

4,0

Muito Bom

O TrustScore é 4 de um total de 5

218 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Respondeu a 100% das avaliações negativas

Normalmente responde dentro de 24 horas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

4,0

Todas as avaliações

(218)

26 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Rip off! Dont use!

Arrived at the rental car facility to pickup our car with full coverage. An unexpected deposit of 88€ was added to the total for fuel. That’s fine. We returned the car with more than 3/4 of a tank of gas left. Maximum to refuel would be 10€ (total to fill the tank was 50€). Instead we were charged 20€ for a few liters of fuel. Furthermore, when we arrived at the facility in the morning, all lights were off inside with the security gate covering the front entrances. We called the phone number and knocked on the windows, but nobody answered. We parked the car, left the keys in the mailbox, and had to take an Uber to the airport. We were charged 30€ for not properly returning the car, even though nobody would answer.

None of this was communicated to us. We only received 36€ out of the 88€ deposit which led us to call the facility and discover the additional charges.

As of now, they have not attempted to resolve the issue with us. We have not been provided any reference rates for fuel (the amount charged does not reflect the small amount missing from the tank) or reasoning to why nobody was available to accept the car upon return (led to an additional charge and we had to arrange alternative transportation to the airport).

I will not do business with them again and recommend others to think twice about it.

22 de novembro de 2021
Avaliação não solicitada
logotipo da Helle Hollis Car Rental

Resposta da Helle Hollis Car Rental

Hi Laura,
We are sorry to hear about your disappointment and have looked into your complaint. On our website it says clearly that upon arrival you pay for a full tank of fuel and we will refund for any remaining quarter of fuel left. The car you were driving had 45L in the tank and we had to fill in 8L of fuel upon return of the car. You were therefore refunded ¾ of the fuel amount. The amount for a full tank of fuel you paid for upon arrival was 88,50 euros and the refund of fuel was 66,38 euros. (3/4 of tank). From this amount was taken a recovery fee of 30 euros as the car was left outside our office. Our office is open 24 hours and we are staffed all the time. In your contract you indicated to return the car at 8 am in the morning and we were NOT advised that you would return the car early in the morning. For returning the car between 00:00-07:00h. there is a night fee of 20 euros. We have spoken to the staff on duty during that night and we have checked incoming phone calls and we cannot see any lost calls. The staff was working in the reception with administrative work the whole night and by ringing the bell we have outside the office or knocking on the window they would have heard you. The staff did bring a few clients to the airport in the early morning, so perhaps you arrived just at that time when nonone was in the office? In that case there is a number to call next to the bell and it says on a sign please wait until the driver is back again. It is very unfortunate that you should have this experience and can assure you that this is a very rare case. We have many early night and morning returns and have not experienced this problem before, so we are really sorry that you should experience this. We always do our best to give a good car hire experience and we are certainly not a rip off company! We understand that you are not happy about the charges but the car must be returned in person – and in this very rare case, at least let us know where the car key was and where the car was parked. We do agree and apologize that the staff did not inform you in detail that from the fuel refund was taken the recovery fee. As you also mention you did call the following day and was explained in detail about the charges.
We hope that this explains and are sorry to hear about your disappointment. Best regards, Helle Hollis

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Lækker bil, autostolens modsætning

Virkelig lækker bil! Intet at klage over der!!

Men autostol til en baby på 6 måneder, det vil jeg fraråde ALLE der overvejer at leje en.
Vi kom om natten og fik udleveret en autostol som jeg vil kalde “en plastikplade med skumbetræk og isofix”.
Min datter lå i den, hvor der hverken var støtte til hoved eller resten af kroppen. Hun hang bare i selerne (også efter alle 3 indstillinger var prøvet).
- vi var meget glade for at kunne låne en rigtig autostol af nogle venner, da jeg ikke turde at have min datter med i bilen, hvis der nu skete noget - og jeg plejer nu ellers ikke at være pivet, men lige her ville der ikke være noget til at gribe hende.

Det er ikke den autostol de reklamerer med på deres hjemmeside.

28 de outubro de 2021
Avaliação não solicitada
logotipo da Helle Hollis Car Rental

Resposta da Helle Hollis Car Rental

Hej Anja, Tak for din kundeanmeldelse. Vi beklager meget, at du har fået en autostol som ikke var i orden. Vi gør meget ud af, at det skal være en god billeje oplevelse, og det inkluderer selvfølgelig også at autostole skal være i perfekt stand. Det er selvfølgelig ikke i orden, og du vil få tilbageført beløbet for autostolen. Desuden vil vi få gennemgået vores autostole, så dette ikke gentager sig. Vi er dog glade for at høre, at I var tilfredse med den lejede bil og at den del af billejen levede op til dine forventninger. Vi håber, at se jer snart igen i Malaga. Med venlig hilsen Helle Hollis

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Didn't have any vehicles

Didn't have any vehicles

Takes the booking online, tried emailing and messaging on Facebook as when I first called they didn't answer.When they answered I be told most of vehicles on their website aren't actually available despite what it says and all I can do is pay for an upgrade.

Used them before and no issues, so more disappointed.

17 de setembro de 2021
Avaliação não solicitada
logotipo da Helle Hollis Car Rental

Resposta da Helle Hollis Car Rental

Hi Adrian, We are sorry to hear that we could not offer you any vehicles. Currently we are sold out on many dates and periods in September and October month. We have now changed our web site so you will see which car groups are available on request or free sale - and which car groups are sold out. Speciality car groups are always on request where we will return within 24 hours after we have checked the availability. We hope we will be able to help you on another occasion. Best regards, Helle Hollis

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Må ikke leje bil fordi vi er fra Danmark??

Giver kun 1 stjerne, fordi jeg ikke kan give 0.

Vi bookede en bil, fik en mail med følgende:
"Din valgte bilgruppe kan ikke bekræftes øjeblikkeligt, men du vil modtage en bekræftelse indenfor 24 timer via e-mail."

Fint nok, så kom der en mail hvor man spurgte om vor adresse i Malaga. Personen underskrev med navn samt firmanavn.- vi sagde vi var fra Danmark.

Så kom der en ny mail, fra en ny mailadresse - dog samme domain:
"Thanks very much for your car rental request
Unfortunately, we have no cars available AT ALL for that period.
Best regards and sorry about the inconvenience
Pablo"

Vi har henvendt os flere gange og bedt om en officiel kansellering - i og med at vi har givet vore kortoplysninger.

Derfor - 0 stjerner for en uprofessionel kundeservice - 0 stjerner for at man pludselig uden forklaring ikke må leje en bil fordi... vi er fra Danmark?

23 de agosto de 2021
Avaliação não solicitada
logotipo da Helle Hollis Car Rental

Resposta da Helle Hollis Car Rental

Hej Heidi, Vi beklager meget denne oplevelse. Vi vil meget gerne undersøge nærmere, hvad der er sket, og beder dig om at sende en email til marketing@hellehollis.com og gerne med link af selve korrespondance. Vi var/er desværre udsolgte for nogle datoer/perioder, men det har intet at gøre med, hvilket land man er fra. Rent faktisk er Helle Hollis danskejet og vi har dansktalende personale. Desuden er en meget stor andel af vores kunder danske, og vi har selve lejekontrakten og lejebetingelser på dansk. Det vil sige, at det at vi er udsolgte har slet ikke noget at gøre med hvor man kommer frem. Kan det tænkes, at du har tilmeldt dig vor Home Owners Club, og måske manglede der at blive udfyldt nogle felter? I så bliver man spurgt om, hvor man kommer fra, for at kunne færdiggøre tilmeldelsen til klubben. På den vis kunne der være sket en misforståelse. Vi håber, at høre fra dig, så vi kan se nærmere på din klage. Med venlig hilsen Helle Hollis

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Welcoming and efficient service

Welcoming and efficient service, nice car and good price

11 de agosto de 2021
Avaliação não solicitada
logotipo da Helle Hollis Car Rental

Resposta da Helle Hollis Car Rental

Thanks so much, Kåre! We hope to see you soon again in Malaga. Best regards, Helle Hollis

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

A good honest company that hides no…

A good honest company that hides no hidden extras. Polite helpful staff. Trust this company completely.

8 de agosto de 2021
Avaliação não solicitada
logotipo da Helle Hollis Car Rental

Resposta da Helle Hollis Car Rental

Hi Eddie, thanks so much for your 5 star review. We are glad to hear that you enjoy the car hire with us, and we hope to see you soon again. Best regards, Helle Hollis

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Kaosagtige scener

Vi bestilte og betalte for billeje hjemmefra og betalte endda for Fast Lane også dvs ingen ventetid…. Men der tog vi fejl. Det var kaosagtige scener da vi skulle hentes i lufthavnen og køres med shuttlebus ud til deres kontor for at få bilen. Helle Hollies kom med 1 lille mini bus af gangen med plads til 8 personer, og alle kunderne sloges så om at få en plads for ikke at skulle stå i 40 gr i fuld sol kl. 11 og vente på næste bus. Beskeden fra chaufførerne var hele tiden at næste bus kommer om 5 minutter…vi ventede i 40 min. Øv!

25 de julho de 2021
Avaliação não solicitada
logotipo da Helle Hollis Car Rental

Resposta da Helle Hollis Car Rental

Hi Karina, vi er virkelig kede af, at I havde en dårlig start på jeres ferie. Det er absolut ikke vores standard, at der er lang ventetid på bussen, men at vores courtesy busser skal køre kontinuerligt hele tiden. Det beklager vi meget. Til din information blev courtesy bus stoppestedet flyttet af Malaga Lufthavn i juni måned. Biludlejningsforeningen har været i konstant kontakt med lufthavnen for at forbedre venteforholdene. Der er per dags dato overdækket en stor del af parkeringspladsen, så man kan få skygge. Vi forstår udemærket godt, at det ikke er særlig sjovt at vente i 40 graders sol. Vi håber, at vi får jer at se igen på andet tidspunkt. Med venlig hilsen Helle Hollis

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Helle Hollis sets a very high standard

Helle Hollis sets the standards by which all other car rental companies in Malaga should be judged. The company is, unusually for car rental companies, thoroughly honest and professional. Its prices are reasonable, its cars almost new and in good condition. As with all car rentals, do take their full insurance - it's pretty well priced and, should some misfortune occur, it'll cover you against unnecessary costs. Clutch, tyres, underbody even loss of keys are covered. But only with this additional insurance. We've rented from them several times now and I really can't praise them enough. Its offices are located very, very close to the airport and they run a regular free shuttle bus service from the terminal to the offices. Just come back from a 4 day rental with them and I have to say they will always be our first choice in Malaga for car rental.

23 de julho de 2021
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Rigtig nemt og uden problemer.

Rigtig nemt og uden problemer.

Vi lejede en bil i Malaga og blev samlet op og kørt direkte til Helle Hollis. Vi kom ind og fik nøglen og underskrev de nødvendige papire og fik derfra nøglen. Vi fik tilmed en sprit ny bil.
Selv ved afleveringstidspunktet kl 05. 00 om morgenen var der en rar og frisk herre til at tage imod os og 10 minutter senere kører han os direkte til gaten.

Kan varmt anbefales også er det rimelige priser, stedet for man bliver holdt for nar hos Goldcar osv...

11 de julho de 2021
Avaliação não solicitada
logotipo da Helle Hollis Car Rental

Resposta da Helle Hollis Car Rental

Hej Steffen, tusind tak for din flotte kundeanmeldelse og anbefalinger. Vi er glade for at høre, at I havde en god billeje hos os. Vi håber at se jer snart igen i Malaga. Venlige hilsner Helle Hollis

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Jeg har brugt helle hollis flere gange…

Jeg har brugt helle hollis flere gange nu og det er samme gode oplevelse hver gang, ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

10 de julho de 2021
Avaliação não solicitada
logotipo da Helle Hollis Car Rental

Resposta da Helle Hollis Car Rental

Hej Bo, tusind tak for den flotte 5 stjernede kundeanmeldelse. Vi er glade for at høre, at du altid har en god billeje hos os, og vi ser frem til at se dig snart igen. Venlige hilsner Helle Hollis

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Venlige medarbejdere og god service

Jeg kontaktede Helle Hollis biludlejning telefonisk og fik fremragende service. Ekspedienten var venlig og imødekommende i telefonen og det var nemt og hurtigt at leje den bil jeg skulle bruge. Min familie har ofte benyttet sig af Helle Hollis car rental, fordi kundeservice og produktet er godt, det er nemt og generelt en tryg kundeoplevelse. Selskabet har courtesybusser, som kører dig fra lufthavnen og hen til biludlejningskontoret og både afhentning og aflevering af bilen er gnidningsfri, overskuelig og alt i alt nem. Jeg kan klart anbefale at leje bil hos Helle Hollis.

18 de setembro de 2020
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Extremely poor customer service!

Extremely poor customer service! Due to the pandemic we had to fly home from Faro and made arrangements with Helle Hollis for the car to be picked up next to the Portuguese border. Having originally agreed to refund the remaining days, fuel costs and excess deposit due to the unforeseen situation. Helle Hollis went back on their word and claimed €888.56 euros for the car pickup. Understandably, we expected some deductions for this but we were shocked to be charged this much for a 3 hour journey to collect the car. During these difficult times a business tends to show their true colours. I would not recommend Helle Hollis. They lack the morals and transparency of a good business.

18 de setembro de 2020
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Best car rental ever!

we had almost rented a car via goldencar, thank god we checked reviews just before we made our reservation. In a few comments I read some positive reviews about Helle Hollis. We decided to book with them. They had a good discount and we got even upgraded (by the guy in the Fuengirola office) when we picked up the car, we also got the 2nd child carseat for free. The guy in the Fuengirola office was really helpful and friendly. Also when we dropped of the car at malaga airport we had the same experience. They also brought us with the free shuttle service to the airport(4 minutes away). Definitely will rent again from Helle Hollis with my next visit to Malaga.

5 de setembro de 2020
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Brilliant car hire company

We had to cancel our booking due to Covid. Personalised email received from the company. Deposit returned with no fuss unlike other car hires that we have had to cancel. Fantastic company to deal with. Would recommend.

3 de setembro de 2020
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Really excellent service

Really excellent service. We’ve used Helle Hollis several times now and they are always great, very efficient, no fuss and helpful.
Booked ages ago but had to cancel because of Covid and this was easily done on line with nice understanding personal email following up. No fuss, rapid refund on to my card within 48 hours.
I look forward to using them again when we come back next year. Highly recommend.

19 de agosto de 2020
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Very Positive Experience

I have to share my very positive experience with Helle Hollis. Due to changed travel plans I had to cancel a reservation. Easy done on line.
Also the prepaid money was returned to my credit card immediately.
Now this is what I call a great and thrust worthy service!
Looking forward to use them again :)

6 de julho de 2020
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Zeer correct

Zeer correct, propere autos, algemeen zeer professionele indruk. Busje van vliegveld naar loods.

1 de março de 2020
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Man udfylder alt på nettet hjemmefra

Man udfylder alt på nettet hjemmefra, også er kontrakt og bil klar når man ankommer.( Fast Lane ) brug de små penge på det. samt køb deres Super selvrisikoforsikring Man skal blot skrive under og have tjekket kørekort.

29 de fevereiro de 2020
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Har haft bil parkeret i 16 dage i…

Har haft bil parkeret i 16 dage i Malaga. Måtte af private grunde forlænge i 16 dage. Meget venlig service og en rigtig god pris uden videre. Kan kun anbefale og har prøvet tidlig morgen og om natten. Stadig i top. Bliver bragt og hentet til afgangshallen. Alt er just in time og perfect. Henrik Nielsen Aalborg, Denmark

31 de janeiro de 2020
Avaliação não solicitada

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais