MotoSport.com Avaliações 

265
•
O TrustScore é 3 de um total de 5

3,2

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Ron is truly a rock star in my opinion! I was having problems getting my order through online so I called & Ron answered the call. He was able to get my order through & expedite the shipping for a par... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Motosport.com has been a fantastic resource for hard to find parts. Restoring older European off-road bikes can be challenging and often expensive. I have been able to acquire reasonably priced OEM pa... Ver mais

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

First, they are a legitimate site, they fulfill orders in a timely fashion with quality products. However, their bait and switch advertising tactics have become simply ridiculous. For instance, If... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I ordered parts on a Sunday. Their site said that parts would be delivered by Thursday of the same week. Parts did not come until the following Tuesday which meant we missed a great weekend of riding.... Ver mais

A empresa respondeu

Detalhes da empresa

  1. Veículos e Transporte

Informação fornecida por fontes externas variadas

Shop MotoSport's large inventory of dirt bike products including helmets, tires, motocross gear, aftermarket and OEM parts


Informações de contato

3,2

Bom

O TrustScore é 3 de um total de 5

265 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Respondeu a 69% das avaliações negativas

Normalmente responde dentro de 1 semana

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

3,2

Todas as avaliações

(265)

35 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Shipping promises are false -

I ordered parts on a Sunday. Their site said that parts would be delivered by Thursday of the same week. Parts did not come until the following Tuesday which meant we missed a great weekend of riding. Could have ordered on Amazon and received them on time but was trying to "share the wealth". Will not make that mistake again. Parts arrived, all correct but I recommend being VERY wary of their shipping promises. I have read many other reviews claiming the same thing.

26 de outubro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da MotoSport.com

Resposta da MotoSport.com

Thank you for the feedback, and I’m sorry we missed the delivery date shown on our site. When you order on a Sunday expecting parts by Thursday, you’re planning a weekend of riding around that, and a late arrival cost you that. That’s on us, and I appreciate you giving us a chance when you could have gone elsewhere.

I’m glad the parts arrived correct, but accurate delivery estimates matter just as much. I’m sharing your experience with our team so we can look at how those dates are set and communicated.

To make up for the delay, we’ve added a $25 credit to your account. I Hope this helps!

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Customer support is awful

Customer support is awful, order tracking is unreliable, and the platform is a complete disaster. While traveling outside the USA, I purchased an item and had it sent to another address, with the assurance it would later be forwarded to my original address. I canceled the order on October 7, but the refund never arrived. Later, back in the USA, I tried buying the same product again with my home address, yet they sent it to an unknown address once more. The refund from the second purchase arrived, but it was 50 percent less than expected.

Customer servers are disrespectful.

Keep away from this guys!

28 de outubro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da MotoSport.com

Resposta da MotoSport.com

Thank you for taking the time to share this, and I’m sorry your experience fell short of what you expected from us. Delays with a refund, an order going to the wrong address, and a partial refund are all things we take seriously, and nobody should feel disrespected when they reach out to our team.

We’re reviewing the interactions tied to both of your orders and will take the appropriate actions based on what we find. If you’re open to it, please email us with your order numbers and reference this review, so we can look into the refund amounts and the October 7 cancellation directly and follow up with you.

Thank you again for the feedback.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Details matter

I always get the help and attention to detail necessary to get exactly what I need every time I call, in fact I never had to send anything back because everything fire to specs

17 de outubro de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Ordered some parts I needed that did…

Ordered some parts I needed that did not say out of stock online...apparently they were on backorder and I've been waiting about 2 weeks for...well at 3 this morning they decided to just cancel the order and when I called made up an excuse as to why the order was cancelled and told me I received email about it (which was a lie because I've looked through my email about t times for it) place is garbage and I will never order from here again....nothing but liars

6 de outubro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da MotoSport.com

Resposta da MotoSport.com

Hi B Cota, thank you for the feedback, and I'm sorry for how this went. Waiting two weeks on a backordered part and then having the order cancelled at 3 AM is frustrating, and it's worse when the phone call didn't leave you with clear answers.

We typically show a backorder date in the cart at checkout, so I've requested more information to look into your order specifically and confirm that happened here. I'll also check the date and time of the cancellation email so we can see exactly what was sent to you.

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Inaccurate and untrustworthy advertising

First, they are a legitimate site, they fulfill orders in a timely fashion with quality products. However, their bait and switch advertising tactics have become simply ridiculous. For instance, If you do a Google search for a brake rotor for a KTM 390 their ad pops up with one for $139. But it’s for the wrong bike and the correct KTM router actually cost 189. This happens I’m just about every item one does a search for with their website. You simply can’t trust they’re advertising.

30 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da MotoSport.com

Resposta da MotoSport.com

Hi Neal, thank you for the kind words about our fulfillment and product quality, and for taking the time to explain your frustration with the pricing.

Many of our listings cover multiple models, and the price shown in a Google ad can reflect only one fitment when the search doesn't include enough detail to pinpoint your exact bike. That can mean the advertised price doesn't match the part that fits your KTM 390, and we can definitely understand how frustrating that is when you're shopping for the right part.

We never want anyone to feel misled, so I'm passing your feedback along to our team. If you'd like help confirming fitment and pricing on a future order, you can reach out to our gearhead team, and we'll gladly get you the right part at the right price.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Ron is truly a rock star in my opinion

Ron is truly a rock star in my opinion! I was having problems getting my order through online so I called & Ron answered the call. He was able to get my order through & expedite the shipping for a part I need to get my ride legal. It may seem like a small thing but I believe the customer service from Ron went above & beyond and he also is sending another part for the bike I wanted as well as the license plate holder I need to get my plate on my bike. Thanks Ron for the exceptional service, I will recommend Ron and MotoSport highly to all my riding buddies!!!

22 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da MotoSport.com

Resposta da MotoSport.com

Hi Craig, thank you so much for the great review, and for taking the time to recognize Ron! We're glad he was able to get your order through, expedite the part you needed, and get you set up with the plate holder so your bike is street legal.

I'll make sure Ron and the team see your kind words. Moments like this are exactly what we want every call to feel like, and it means a lot that you'd recommend him and MotoSport to your riding buddies.

Thanks again for choosing MotoSport to make your next ride your best ride!

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

Mixed Review

This is kind of a mixed review- Some good, some not so good.

I ordered Thor riding pants and a matching jersey on Sept. 2, 2026. They were for a trip to AZ commencing on Sept. 20.

Received notification that the order was packed on the 3rd and then shipped on the 4th. The order was delivered on the 6th which is where the problems began.

The pants were fine- Men's XXL in the correct size, brand, model and color. The shirt was a women's large in the right brand, wrong model and color. I called right away and explained the problem- obviously a warehouse/order-picking issue. The rep arranged for prompt shipment of the right jersey. I again received quick notifications that the order was received and then packed - this was on Sept. 9. This is where problems continued. Either the order was never taken to FedEx, or FedEx lost it. The packing notification allowed me to look up the FedEx tracking number- According to FedEx, the package was never received by FedEx- Clearly either never brought to/picked up by FedEx.

I called again on Monday Sept. 14 and spoke with a different rep. He checked and determined that the order had indeed 'disappeared' between MotoSport and FedEx. He told me that he would overnight the last (!) remaining correct jersery. True to his word, I received the correct jersey on Tuesday Sept. 15.

In summary, I think there needs to be some work on the order/pick/package/ship process- it seems like there is little attention to detail once the order is received- the first shipment went wrong at step 2/pick. Customer service was excellent and responsive- however the system clearly has some flaws.

Overall I'm happy with the product and service- but the actual delivery has a ton of room for improvement.

2 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da MotoSport.com

Resposta da MotoSport.com

Hi BL, thank you for the detailed feedback, and for the kind words about our customer service team. I'm sorry for the trouble along the way. Getting the wrong jersey and then having the replacement disappear is not the experience we want for anyone, especially with a trip on the calendar.

Your feedback is helpful. I'm passing it along to our fulfillment team so they can look at what happened with both shipments.

We're glad the pants fit well and that the correct jersey made it to you in time for your trip!

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

HORRIBLE COMPANY

HORRIBLE COMPANY! One buys canned chemicals etc and they put thier corporate SKU labels over the intructions so you cant read the damn thing. Why would you do this? HORRIBLE COMPANY TO COVER HOW TO USE LABELS, why wouldnt you get a smaller label so the consumer can read product? YOUR COMPETITION DOES......

9 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da MotoSport.com

Resposta da MotoSport.com

Hi, thanks for the feedback, and sorry for the hassle. Our SKU labels are applied to meet retail and inventory requirements, but that's never meant to block you from using the product safely. If you send us the product name or SKU (or just a photo of the can), we'll get you the full how-to instructions right away.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Absolute scam artists

Absolute scam artists, bought a battery, they send the wrong one... i inform them and send pictures... they state that it's the correct OEM Honda replacement.

I state who cares, who said anything about a Honda or OEM anything... i bought a battery with a part number and specific specs...

The one they sent is only half the size with half the charging capability, my bike is a Honda... a built Honda with aftermarket accessories. Which will not work with the battery they sent.

To top it off, they charge less for the battery they sent on their website(because it's literally half the battery) ... did they offer me a refund for the difference, no! They still want to charge full price for a battery they never intended on shipping

1 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da MotoSport.com

Resposta da MotoSport.com

Hi Burt, we're sorry for the frustration this has caused. That's not the experience we want you to have, and we understand why receiving a battery that doesn't match the part number and specs you ordered — especially one incompatible with your bike's build — is unacceptable.

We'd like to get this resolved for you. We've reached out to request more information about your order so we can look into what happened and get you the correct part. Please keep an eye out for that message, or feel free to reply directly with your order number if you haven't already sent it over.

Thanks for your patience while we sort this out.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

$783.72 Paid – Still No Tracking or Clear Shipment Status

$783.72 Paid – Still No Tracking or Clear Shipment Status

I placed and fully paid for order GE13336973776US on 22 August 2026, totaling USD 783.72.

MotoSport’s published information states that in-stock international orders generally ship within 1–3 business days. That timeframe has been exceeded significantly.

After repeatedly contacting MotoSport, I was told in writing that my order “has made it to the freight forwarder.” However, I still have no valid international tracking number, no confirmed carrier, no confirmed dispatch date to Oman, and no clear explanation of the shipment’s physical location.

Global-e continues to show the order as “Processing Order.”

I have contacted both MotoSport and Global-e repeatedly and have now formally requested one simple resolution:

Either provide verifiable shipping information showing where my fully paid order is and that it is moving to Oman, or confirm that I can cancel it for a full refund.

For a $783.72 fully paid order, this level of delay, conflicting information and lack of shipment visibility is unacceptable.

I will update this review immediately if MotoSport resolves the matter properly. Until then, based on my experience, I cannot recommend using MotoSport for international orders.

22 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da MotoSport.com

Resposta da MotoSport.com

Thank you for the detailed information, and I'm sorry for the frustration and inconvenience this has caused. We take reviews like this seriously.

To clarify the status: order GE13336973776US shipped from our warehouse on 8/31 and was delivered to Global-e (our international shipping partner) on 9/3. We understand that Global-e's system still shows "Processing Order," and we recognize that's created confusion and a real lack of visibility on your end.

We're actively reviewing this with our team and with Global-e to get you accurate, verifiable tracking information and a clear timeline to Oman — or, if that can't be provided promptly, to arrange a full refund as you've requested. We'll continue to update you directly via email as we work through this.

Again, we apologize for the delay and the conflicting information you've received. Thank you for your patience while we get this resolved.

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Ordered headers and then they sent an…

Ordered headers and then they sent an email saying I needed verification? Called bank, called them, 24 hours later they still haven't shipped. Bank said charges went through. Idk there's idiots running this company or something. The service is just talking to someone out of country, of course... so that doesn't help because there's only so much they can do.

Update (changed 1 to 3 stars): they charged me a second time (technically third time) so I reached out via chat to ensure everything was fine. I think the guys name was Jacob that helped me. Jacob was the first thing that went right here. Hopefully this is all positive from here on out. Will update again when I receive product.

Update 2, changed 3 to 4 stars: got item next day as promised after I reached out to support in update 1. Initial process was bumpy but they got their shit together. Item seems legit too.

30 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da MotoSport.com

Resposta da MotoSport.com

Hi Little Fir, thank you for taking the time to leave a review. We've reached out to gather more details about your order so we can look into what happened and make it right.

Little Fir, Thanks for providing some additional info on your review. I have reviewed your account to make sure only the correct amount was charged. If you have any more issues please don't hesitate to reach out!

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

I submitted an order with an expected…motosport

I submitted an order with an expected ship date and then it was mysteriously on back order...if I knew this ahead of time I would have ordered from a different vendor.

30 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da MotoSport.com

Resposta da MotoSport.com

Hey Cross,
I'm sorry your experience left you unsure about a ship date! I've requested more information to see what we can learn from your experience to improve.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Ron helped me out a ton

Ron helped me out a ton. Called and had me on the phone relatively quick. Related him the problem I was having with my exhaust. He found the exhaust I needed with dimensions and whole 9 yards. Working with him was a breeze, and would definitely work with this team again.

10 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da MotoSport.com

Resposta da MotoSport.com

Hey Corbin! Love to hear that Ron got you sorted! Thank you for the awesome review!

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Terrible warehouse service

I’ve ordered many parts through them and they’ve always been great about getting my parts but I ordered two bolts and they said for a whole week that it was packed and ready to ship and it never shipped out and every day I called they would always say it’s ready to ship, but was never put on the truck to ship to me and I was lied to multiple times.
I will never be using this site again

29 de julho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da MotoSport.com

Resposta da MotoSport.com

Hey Garrett
Thank you for being a loyal customer, and I'm sorry we let you down here. There's no excuse for giving you the same "it's ready to ship" answer for a week without it actually going out — that's on us, and I understand why it's frustrating, especially after a good track record.

I'd like to make this right. I've requested some additional information so we can look into what happened on our end and get this resolved for you.

We appreciate you taking the time to share this, and we hope we get the chance to earn back your trust.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I bought a M4 full exhaust "New"USED FULL EXHAUST

I bought a M4 full exhaust. I waited 6 + weeks for tbis exhaust . They sent me a dented and dinged exhaust rear passenger delete had big hack marks all over the powdercoat. The exhaust strap had 2 big rust spots on it. The box was stapled shut. I was getting nowhere with Motosports so I called M4 and he let me know that he has never stapled any of his boxes shut he tapes them all with M4 tape never stapled. The exhaust pipes wh where all in a clear garbage bag hardware was open.they said they do not return used exhaust. Clearly they did . They are a 3rd party drop shippers. There is no service after the sale. I called 3 days in a row to speak to someone higher up the chain. What I received was a employee yelling at me telling me this is all we are doing if you want another exhaust you have a 14 week wait. All i want is a new exhaust in exchange for this tampered with exhaust. MotoSports Tech started yelling at me and said I got what im getting and ended the call.. then proceeded to block me from the site and using and of my (Fastcash) I made 2 ordered they canceled them both even though they was paid in full.do yourself a favor go directly to M4 they are Great people . He offered to make it right . But I wouldn't let him .because a Dropshipperdudnt inspect the boxes they received . Every M4 exhaust ive purchased was delivered in a white M4 box taped closed with M4 company tape to insure if it was tampered with . The M4 exhaust I received was in a brown box stapled closed. It doesn't look even close to the quality they send their exhaust out with care.. this exhaust was thrown in the box with no care at all.now I have no way to contact them email blocked .call blocked. They are a 100% no service after the sale..roll the dice of you like. Maybe youll get a flat yamaha hat from China like they sent me . I hope you have better luck than I do

28 de junho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da MotoSport.com

Resposta da MotoSport.com

Hi Mr.Cooper,
We take reports of damaged product seriously, and I'm sorry your exhaust arrived in poor condition after a long wait. That part of your complaint was valid, and our team addressed it: you were offered and accepted $150 in store credit for the damage, and we also arranged a replacement exhaust as a further gesture when you called back unhappy about the prior arrangement, outside of our standard policy.

When you called back to say you no longer wanted to wait for the replacement, we worked with you again and added an additional $50 in credit, which you also agreed to as a final resolution. At that point, the issue had been compensated twice over and closed by mutual agreement.

I understand the wait time and the damaged unit were frustrating, and we own that. But I do want to be transparent for other customers reading this: our team did not ignore this issue or refuse to help, we compensated it directly and reached an agreed resolution with you on the phone. We also expect our team to be treated professionally during these calls, the same way we expect our customers to be treated.

I'd also like to address being called a drop shipper. We order our product directly from M4 and ship it to our customers, drop shipping from our vendors isn't something we do, and our team handled every part of this resolution directly, as reflected above.

I hope this clears up any confusion, and I hope you have a great rest of your day.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Ordered a dirt bike stand - good price, fast shipping.

I ordered a dirtbike stand at a price lower than everyone else. I received it within 3 days (across the country shipping) and got multiple email notifications about the status of the order. The stand was legit and packaged well. It was a good experience.

16 de julho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da MotoSport.com

Resposta da MotoSport.com

Hey Michael! Love to hear you had a good experience with us! Thank you for the great review!

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Selling Bad Batteries

Purchased Antigravity battery, back order for several weeks then after delivery it has no charge. Tried to charge 2 days, nothing.

Then asked about return and told to send photos and replacement would be sent. Then told to contact the battery company.

Why sell product if it is not working?
DO NOT RECOMMEND!

25 de junho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da MotoSport.com

Resposta da MotoSport.com

Hey Kevin,

I'm sorry your Antigravity battery didn't show up as expected. We typically like to handle these situations in-house, but Antigravity has asked us to direct customers to their warranty team for post-purchase support. We apologize for the inconvenience and appreciate your patience.

Thanks for reaching out.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I tried to order a Hinson clutch for my…

I tried to order a Hinson clutch for my Suzuki Ltz 400 and I waited 32 days for them to never update me
On it there costumer service wasn’t very good not helpful at all I ended up canceling my order just to order my Hinson clutch from Hinson them selves I do not recommend this company at all.

17 de junho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da MotoSport.com

Resposta da MotoSport.com

Hi Zane,

Thank you for taking the time to share your experience, and I'm sorry for the frustration and the delay with your Hinson clutch order.

Looking into this, the clutch was flagged as backordered at checkout with an estimated availability of 6/15/2026. When Hinson later notified us that the date was being pushed back, we sent you a follow-up email with that update. I understand that waiting on a part with a moving timeline is aggravating, and I completely get why you chose to cancel and source it directly.

We never want a backorder situation to leave a customer feeling unsupported, and I'm sorry this one fell short of what you expected from us. If there's anything we can help with on a future order, we'd welcome the chance to make it right.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Unknown ETA on back ordered parts…

I’ve been ordering parts from Motorsport for quite a few years. It has always been a good experience. I ordered parts on May 14th and paid for 2nd day air shipping. Received an email estimated ETA May 29th. May 29th rolls around nothing. Check my status and ETA says the same thing. I called asking what’s going on and was told to wait through the weekend and see what happens. Received another email that parts are now on back order with unknown ETA. I understand having to wait for parts no big deal. I wish communication up front was more clear. Maybe state that parts are not in stock and may take awhile to receive them before shipping? The shipping and ETA was very misleading. I really hate to leave a bad review as I have been a fan of Motorsport. I’ve read through reviews and seems to be a common issue at the moment. Hope that changes!

2 de junho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da MotoSport.com

Resposta da MotoSport.com

First, thank you for being a loyal MotoSport customer over the years—it genuinely means a lot, and that history makes this experience even more disappointing to read about.
I completely understand the frustration here. Typically, the ETAs we show at checkout reflect our best estimate based on stock and carrier timelines, so when an order shifts to backorder after the fact, especially one with expedited shipping, it's understandably confusing and not the experience we want you to have. Your point about flagging stock status more clearly up front is well taken, and it's the kind of feedback that helps us do better.
I'd really like to look into what happened with your order specifically, including the shipping and the ETA you were shown. I have requested more information via your review and hope to hear from you soon!

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais