Native Union Avaliações 

459
•
O TrustScore é 4 de um total de 5

3,9

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

This is the first company for me that delivered such exceptional customer service I feel guilty only being able to write a simple review to express my thanks. When you didn’t need to help but instantl... Ver mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Commande passée pour une protection de smartphone le 16 septembre 2026. Il est mentionné méthode de livraison standard 5-6 jours ouvrés. Avec mon numéro de suivi je vais sur le site du transporteur... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I have ordered dozens of items from Native Union. I love the fresh colors of these unique accessories. It makes it easy to curate a coordinated look. Sitting at my desk makes me so happy and I get so... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I’ve bought almost everything Native Union makes over the last few years. They are wonderfully functional products that are simply but beautifully designed. Service is great - they cannot do enough... Ver mais

A empresa respondeu

Detalhes da empresa

  1. Loja de acessórios para Celulares

Escrito pela empresa

By combining the finest materials, functional design, and considered details, Native Union creates products with personality, that enhance the way you live with your tech.


Informações de contato

3,9

Muito Bom

O TrustScore é 4 de um total de 5

459 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Não respondeu a avaliações negativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

3,9

Todas as avaliações

(459)

64 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Native Union to the rescue

Native Union to the rescue. Again. The Snap 2-in-1 Magnetic Wireless Charger. It doesn't just work perfectly with my iPhone 15. It also takes up less space and looks attractive.

In this world of mismatched USB connectors, it has provided the safe, simple xharging device that I need at my permanent home and as a take-along at my winter gtaway.

4 de novembro de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Buy a cheaper alternative

Buy a cheaper alternative
The 3-in-1 charger stopped working after 8 month of use and they refused to fix it as I don’t have a receipt (it was a gift) although I provided a serial number so they can track the item.
In reality ‘Native Union’ is the same bad quality as any cheap brandless charger. You are just paying for the brand which is worthless because their customer service is also bad. So you would be better off buying any cheaper charger and it will serve you just as well.
The only reason to but Native Union would be as a ‘nice’ gift to someone. But here is the catch - it’s not nice when it breaks after 8 month.

15 de outubro de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Native union pas Glop

Entreprise pas glop pour plusieurs raisons : primo en visitant leur site je suis harcelé de pop-up « abonnez-vous =>15% de réduction à l’inscription », c’est agressif! Secondo, je m’abonne mais je ne reçois pas le code de réduction:(( en revanche je reçois les news :( Tertio, le service clients est relativement long à répondre (au delà de 24H) et j’ai du m’y reprendre à trois fois pour obtenir un nouveau code (car péremption du premier code mais ce n’était pas dit)… et ben ya du boulot sur la planche pour atteindre 5*

11 de outubro de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Good customer service

I'm really happy with the customer service. I recently purchased a case in one of their retail stores in the Netherlands, but sadly, the paint on my case started peeling off after just one week. The customer service found a quick solution for me and sent me a new case free of charge. So, my experience with this brand is 10/10.

26 de setembro de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great cable, perfect customer service

I contacted Native Union about a cable which I’d bought via Amazon and had broken after a few years of use.

I was delighted with their customer service (thank you, Francis) and they replaced the cable under their warranty, immediately.

Absolutely excellent and a perfect experience. Thank you.

2 de setembro de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Customer Service is a fraud

Customer Service is a fraud! I filed for return because I was not satisfied with the quality of my ordered products. That was on September 3rd. No reply yet! After contacting customer "service" they just replied I have to file for return, what I did! I will use PayPal buyers protection to resolve. What a bad service!

13 de setembro de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Sameh Ali Canada …

I have bought products Native Union since 2017 like cable chargers for my iPhone and cases they are very high quality and durable plus look great I hope their products are found it in stores now I commanded online from the official website
Thanks

4 de setembro de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great company & products!

I've been a customer of Native Union for quite some time now and I couldn't be happier! Their products are great and they introduce new lines quite regularly. All the products I've bought from them are very functional (and sustainable). I've never had issues with payments/deliveries, although delivery does sometimes take longer than promised - I'm aware of that so it doesn't spoil my experience of using their products. Overall, I'd definitely recommend them to any techie or a person who likes functional but stylish products.

12 de agosto de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Worst Customer Service I Have Ever Encountered

Love the brand and the product. Unfortunately, the customer service is not compatible with the premium brand image and price point they set out to target. All of my product damaged during shipping, customer service said will investigate, did not follow up at all. Still waiting to hear back after I sent follow up without any responses.

3 de agosto de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

Tried calling but had no answer…

Tried calling but had no answer couldn’t get through and couldn’t reach anyone to give a call back number to for a warranty clam . Only email works once I got connected all things went well and they sent me a replacement.

15 de julho de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Disappointing

Ordered multiple items on the first day of private sale. Didn’t see any updates on shipping for a week then contacted customer service. Three days later, my order got cancelled because of their error. Unacceptable!
Although they tried to make compensation, not receiving the items I liked and wanted is still very disappointing.

10 de julho de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

クオリティの高い物が多い

Native Unionから何回か買っていますが、品質が良い。
発送が海外からなので多少日数はかかりますが許容範囲内。
ただ売り切れは中々再販されない。

16 de julho de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

HORRIBLE AND ROBOTIC CUSTOMER SERVICE

In 2022, while in France, I purchased a Native Union cable through Amazon France. This year, the cable stopped functioning. Since I am Brazilian, I activated the warranty and provided my Brazilian address for the arrival of the new cable.
The customer service that is "answering" my email request refuses to send it to Brazil, providing an excessive amount of contradicting information, terrible English, and an unwillingness to address the situation.

30 de maio de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Native Union

Resposta da Native Union

Hello,

Thank you for your feedback. We apologize for the inconvenience you've experienced with the warranty process. Due to platform regulations, we may not be able to send warranty replacements to all regions. However, if a replacement is not available for your location, we are happy to offer alternative solutions, such as a warranty refund.

We are pleased to know that you have received your refund for this case. If you have any further questions or need additional assistance, please do not hesitate to reach out. We are here to help.

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais