T W White & Sons - Weybridge Avaliações 

62
•
O TrustScore é 4.5 de um total de 5

4,7

66 Addlestone Road, KT15 2RX Weybridge, England, GB

•

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I was impressed by the ease of buying my car. Jake was knowledgeable and did not try the hard sell. Arranging a test drive was quick and trouble free. I will definitely use them for the servicing and... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Harvey in sales was excellent, thoroughly professional, quick to respond to queries and easy to deal with. It is the first time I have owned a Mazda and so far I am very pleased with my decision to pu... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

The whole experience was fantastic end to end. No complaints at all. From asking to book a test drive, it took less than 24h to get in touch, they booked the drive for the very next day. Both Jake an... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Dealt over the phone with a well discounted new car. The advisor was straight, didn’t force any extras on me and gave a competitive part ex price. They also fitted a Mazda towbar with caravan electric... Ver mais

A empresa respondeu


Detalhes da empresa

  1. Concessionária de veículos motorizados
  2. também em
  3. Concessionária

Informação fornecida por fontes externas variadas

New and used Mazda car sales in Surrey.


Informações de contato

  • 66 Addlestone Road, KT15 2RX, Weybridge, England, Reino Unido

  • 01932 642113

4,7

Excelente

O TrustScore é 4.5 de um total de 5

62 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Respondeu a 100% das avaliações negativas

Normalmente responde dentro de 24 horas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

4,7

Todas as avaliações

(62)

402 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I was impressed by the ease of buying…

I was impressed by the ease of buying my car. Jake was knowledgeable and did not try the hard sell. Arranging a test drive was quick and trouble free. I will definitely use them for the servicing and aftercare. A recommend.

17 de setembro de 2026
logotipo da T W White & Sons - Weybridge

Resposta da T W White & Sons - Weybridge

David, we really appreciate your positive review for our Weybridge Mazda showroom team and your recommendation. TW Whites will be delighted to look after your servicing needs in the future.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great Customer service without being…

Great Customer service without being pushy

8 de agosto de 2026
logotipo da T W White & Sons - Weybridge

Resposta da T W White & Sons - Weybridge

Laura, we're glad to hear you enjoyed purchasing your Mazda through our Weybridge team. If there's anything else we can help with, do let us know.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great experience

Great experience. Very friendly, professional and helpful team. Everything was smooth.Highly recommended!

17 de setembro de 2026
logotipo da T W White & Sons - Weybridge

Resposta da T W White & Sons - Weybridge

Peter, your recommendation of our Weybridge Mazda showroom team means a lot so thank you for letting others know about your experience with us.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Very good customer service and they…

Very good customer service and they explain what is stated on the service report.

17 de agosto de 2026
logotipo da T W White & Sons - Weybridge

Resposta da T W White & Sons - Weybridge

Saku, we're glad you found our Byfleet servicing team to be supportive throughout, and look forward to your next visit.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Polite and friendly staff

Polite and friendly staff, comfortable waiting area and a clean car returned.

10 de setembro de 2026
logotipo da T W White & Sons - Weybridge

Resposta da T W White & Sons - Weybridge

Raymond, thank you for your kind comments regarding your 'while-you-wait' service at our Byfleet service centre.

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Issue with car bonnet which took the…

Issue with car bonnet which took the excitement away from the new car.

17 de setembro de 2026
logotipo da T W White & Sons - Weybridge

Resposta da T W White & Sons - Weybridge

John, we're sorry that this was your experience when purchasing from us. It was a small dent that neither you nor our team noticed at test drive or handover. Although this has since been rectified to your satisfaction, we do understand how this made you feel.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Very pleased and Harvey was excellent

Harvey in sales was excellent, thoroughly professional, quick to respond to queries and easy to deal with. It is the first time I have owned a Mazda and so far I am very pleased with my decision to purchase the used CX-30 from TW White & Sons.

20 de julho de 2026
logotipo da T W White & Sons - Weybridge

Resposta da T W White & Sons - Weybridge

Tim, we're delighted to read your wonderful review of our Weybridge Mazda showroom team, and very much hope this may be your first Mazda of many.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Very professional

Very professional, friendly and ..had a sense of humour

10 de setembro de 2026
logotipo da T W White & Sons - Weybridge

Resposta da T W White & Sons - Weybridge

Thank you for your positive review, it is appreciated.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

The whole experience was fantastic end…

The whole experience was fantastic end to end. No complaints at all. From asking to book a test drive, it took less than 24h to get in touch, they booked the drive for the very next day. Both Jake and Harvey were helpful and polite and very responsive. From ordering the car (which they had in stock elsewhere), it took less than the expected tine to get it, and I am very pleased with it.
Should I ever need a new car… this is where I’d come!

3 de setembro de 2026
logotipo da T W White & Sons - Weybridge

Resposta da T W White & Sons - Weybridge

Chiara, thank you for your kind review; we are happy to pass along your comments to the Weybridge Mazda showroom team. Hopefully we'll see you again at some point in the future.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great service and easy purchase

3 de setembro de 2026
logotipo da T W White & Sons - Weybridge

Resposta da T W White & Sons - Weybridge

Anne, we're happy to hear you had such a positive experience with our Mazda showroom team, and look forward to seeing you again in the future.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas
logotipo da T W White & Sons - Weybridge

Resposta da T W White & Sons - Weybridge

Kai, we're glad to hear you enjoyed your purchasing experience with our Mazda team. If we can help again in the future, do let us know.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Exactly the level of help I needed

Exactly the level of help I needed: I was guided through the options, process and documents step by step. All my queries and requests were addressed, so I could make an informed decision.

10 de junho de 2026
logotipo da T W White & Sons - Weybridge

Resposta da T W White & Sons - Weybridge

Anna, thank you for your 5 star review for our Mazda showroom team. We're pleased you felt supported to the right level throughout.

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

A professional team

The team is professional, courteous and friendly, and kept me informed on the progress with service on my car. Unfortunately, we're waiting on parts that are back ordered to complete the repair.

20 de agosto de 2026
logotipo da T W White & Sons - Weybridge

Resposta da T W White & Sons - Weybridge

Thank you for your positive feedback for our Byfleet servicing team. Yes unfortunately occasional back order of required parts, following an investigation, is beyond our control.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Good service experience

Good, prompt service with helpful staff.

20 de agosto de 2026
logotipo da T W White & Sons - Weybridge

Resposta da T W White & Sons - Weybridge

John, thank you for those kind words about our Byfleet servicing team. We hope to see you again in the future.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

They always keep me up to date on any…

They always keep me up to date on any problems with my car promptly. This resolves most problems being sorted for a successful same day pickup.
Always treated respectfully and with good humour

6 de agosto de 2026
logotipo da T W White & Sons - Weybridge

Resposta da T W White & Sons - Weybridge

Tom, Thank you for letting our Byfleet team know how they did. We look forward to helping again in the future.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great service from Harvey

2 de julho de 2026
logotipo da T W White & Sons - Weybridge

Resposta da T W White & Sons - Weybridge

Paul, thank you for your kind words for our Weybridge Mazda showroom team. We hope to be of service to you again in the future.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

We had a good experience

We have a great experience, really clear, quick efficient process

18 de junho de 2026
logotipo da T W White & Sons - Weybridge

Resposta da T W White & Sons - Weybridge

Mrs Ewing, thank you for your kind words and this 5 star review for our Weybridge Mazda showroom team.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Good attentive and helpful service

Good attentive and helpful service, no hard sell, great car.

18 de junho de 2026
logotipo da T W White & Sons - Weybridge

Resposta da T W White & Sons - Weybridge

Laurence, thank you, we're pleased that you're delighted with your Mazda and the service you received from our showroom team.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Poor professionalism

Poor service bought the lovely mx5. Agreed to have it delivered once the car was prepped and the paint chips done. It was delivered £200 paid. No chips done nothing polished just washed. Was told the chips were done and the rain washed the paint away on the trip down to me. Never had an apology just told to bring it back to them 140 mile round trip and they would do the chips. So what was the point of me paying to have it delivered as they didn't prep the car at all. Should have just taken it on the day I saw it and save myself £200!! No integrity at this franchise
Please note I can categorically say the stone chips were not done. Yes I accepted delivery of the car because I love it. That said you still did not do what we agreed. Obviously I do not want to drive back up to you for it to be rectified. It should be done locally but you wouldn't agree. Such a shame its been a bad buying experience.
No further comments.

10 de junho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da T W White & Sons - Weybridge

Resposta da T W White & Sons - Weybridge

Rinette,
We are sorry that you weren’t delighted with your purchase from our team as that is always our aim. The prep work that was agreed with you at point of purchase was completed by our team before delivery. And although we spoke with you at point of delivery regarding any concerns, you did not refuse delivery and appeared satisfied with our solution at that point. You have since declined to return the car for further work by us. We do regret that we have not come to an agreeable resolution with you.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

New car

Harvey was very helpful & friendly. Made the whole process of buying a car very easy.

4 de junho de 2026
logotipo da T W White & Sons - Weybridge

Resposta da T W White & Sons - Weybridge

Rob, we're happy to hear you had a great buying experience with our Weybridge Mazda showroom team and will be sure to pass on your comments.

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais