YOSE POWER Avaliações 

167
•
O TrustScore é 4.5 de um total de 5

4,3

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

Really dissapointed. I was looking for a kit for my bike (front or back configuration) so I asked Yose UK support and got the following answer. (I have a standard VooDoo bike from Halfords) "All... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Mi è piaciuto la semplicità nel montaggio del kit, e la ottima durata della batteria, anzi delle batterie. Come difetto direi che il computerino è troppo piccolo, e il caricabatterie si scalda bene,... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Le résultat est très agréable mais pas sans efforts! le point négatif c'est les câbles qu'il faut noyer dans l'ensemble afin que le travail soit propre. Ensuite les poignées de freins vous serons d'... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

High-quality products, good value for money, fast delivery, hassle-free transactions, excellent customer service This is my third Yose conversion kit (350W 13Ah rear 2021 – 12,000 km without any prob... Ver mais

A empresa respondeu

Detalhes da empresa

  1. Loja de Bicicleta
  2. também em
  3. Loja de acessórios para bicicletas
  4. Loja de Motores Elétricos

Escrito pela empresa

Founded in 2011, YOSE POWER is a professional company specializing in e-bike batteries, e-bike conversion kits, and electric bicycle accessories for the global market. With more than 15 years of industry experience, YOSE POWER is committed to providing reliable, innovative, and affordable electric mobility solutions for cycling enthusiasts, commuters, and business partners worldwide. The company offers a wide range of high-quality lithium batteries, hub motor conversion kits, controllers, displays, chargers, and spare parts compatible with various bicycle types, including city bikes, mountain bikes, trekking bikes, and cargo bikes. YOSE POWER products are designed to combine performance, safety, and user-friendly installation, helping customers easily transform traditional bicycles into efficient electric bikes. Headquartered in China with warehouses and service coverage across Europe, YOSE POWER has built a strong reputation for fast delivery, professional customer support, and strict quality control. The company continuously invests in product development and technological innovation to meet the evolving demands of the e-bike industry. Today, YOSE POWER serves customers and business partners across Europe and other international markets, striving to promote greener transportation and a more sustainable lifestyle through electric cycling solutions.


Informações de contato

4,3

Excelente

O TrustScore é 4.5 de um total de 5

167 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Pede aos clientes que avaliem

Esta empresa convida seus clientes a deixarem avaliações, sejam elas positivas ou negativas

Respondeu a 100% das avaliações negativas

Normalmente responde dentro de 48 horas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

4,3

Todas as avaliações

(167)

100 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I decided to convert my two existing…

I decided to convert my two existing bicycles, having done me research I decided to go with Yose Power as the kit they offered suited the bike's conversion requirements. I placed the order and within 3 days I received the conversion kits. On opening the box's I was very impressed with the quality of this kit and was very well packaged ensuring no damage would occur. The instructions are adequate but you do need some previous experience working on bicycle's to understand how to for the conversion kit. Having said that you where provided with the necessary tools and all the items of the kit fitted perfectly without any major issues. Setting up the controller was easy and is easy to read, also it has a back light for those dark nights. Once everything was fitted (took me about 3 hours) and the batteries where fully charge I took the Bicycle out for a test ride, the PAS function works very well (1 to 5 settings) and I would recommend fitting the brake sensors (this cuts out the motor if you are pedalling whilst braking - a v-good safety feature). There are various instruction manuals online (via Yose Power) which helps provide some more information if required. I had to communicate with Yose Power UK via email and all my emails where answered. Last final point make sure you pick the right wheel type as there are two types, cassette type and freewheel type as this will affect if your existing rear cogs will fits - do your research on you existing bike to find out which type you have before you order !.

7 de outubro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da YOSE POWER

Resposta da YOSE POWER

Thank you for sharing your detailed experience. Your satisfaction is an encouragement to us. We will continue to work hard to make more quality products. Please contact us if you have any questions during the use.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Very good service.

I have two kits and had them for a year now. I cannot say that the experience is faultless but the after sales service has been very good. I have been dealing with a person called 'Joey' who is very good and responds promptly to any questions. I would recommend.

3 de outubro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da YOSE POWER

Resposta da YOSE POWER

Thank you very much for your satisfaction with Joey's service.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

J'ai acheté un kit roue + batterie en…

J'ai acheté un kit roue + batterie en mars 2020. Peu de temps après l'avoir utilisé pour environ 300km, la batterie était défectueuse et se coupait après quelques minutes d'utilisation malgré un témoin de charge bon.
Yose Power m'a dit ne plus reprendre les batteries en garantie et m'a envoyé une vidéo pour vérifier le fusible. Le fusible étant bon, ils m'ont proposé de leur acheter un BMS à 24euros qu'ils allaient commander de chine.
J'en ai eu marre alors j'ai directement commandé un BMS en chine et me suis rendu compte que des cellules étaient mortes, que j'ai dû remplacer aussi. Une centaine de kilomètres après la batterie avait encore les mêmes pb.
J'ai donc payé 406e pour moins de 500km et la garantie n'a pas été respecté.
J'espère que les batteries sont maintenant fiables ou prises en garantie réellement.

4 de setembro de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da YOSE POWER

Resposta da YOSE POWER

Bonjour,

Nous sommes sincèrement désolés d'apprendre les difficultés que vous avez rencontrées. Nous travaillons continuellement à améliorer la qualité de nos produits et à affiner nos politiques de garantie. Nos batteries bénéficient d'une garantie de 18 mois, durant laquelle vous pouvez contacter notre service client pour des réparations ou des remplacements en cas de problème.

Étant donné que cela fait maintenant quatre ans que vous avez acheté le produit, cela dépasse la période de garantie. Notre équipe de service client a fait de son mieux pour vous aider durant cette période. Il est également important de noter que l'utilisation du produit et son entretien régulier peuvent affecter sa durée de vie. Nous regrettons que le produit n'ait pas répondu à vos attentes.

Nous nous excusons pour tout mécontentement et vous assurons que nous nous engageons à produire des produits de meilleure qualité à l'avenir.

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

kit roue arrière 250w et batterie : Y-a-t-il un danger d'incendie ?

j'ai acheté un kit roue arrière 250w et une batterie de 36v / 18AH. C'est installé sur un vélo que je n'utilisais plus et j'en suis satisfait pour l'instant.
En discutant avec un vélociste de Reims, il a attiré mon attention sur le danger que représentent certaines batteries fabriquées en Chine et qui ne disposent pas de carte de contrôle BMS et risquent de prendre feu. Qu'en est-il du kit que j'ai acheté ?

2 de setembro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da YOSE POWER

Resposta da YOSE POWER

Bonjour,

Nous sommes ravis d’apprendre que vous êtes satisfait de notre kit. Nous comprenons vos inquiétudes, car la sécurité est une préoccupation importante pour les commerçants comme pour les clients. Yosepower se spécialise dans la production et la vente de batteries pour vélos électriques depuis 12 ans. Nos batteries sont équipées d’un système de protection BMS, vous pouvez donc les utiliser en toute confiance.

Nous vous invitons à en apprendre davantage sur notre marque, votre confiance est très importante pour nous. Merci encore pour votre retour. Nous vous souhaitons de bonnes balades à vélo !

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

there is no after sales service

there is no after sales service, if you have a problem they just answer "send us a video" and then nothing happens.
I bought it on Amazon , there is no A to Z guarantee , you can’t return the stuff if it don’t work correctly.
I can’t recommend neither the seller as the conversion kit.

22 de agosto de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da YOSE POWER

Resposta da YOSE POWER

We apologize for the inconvenience you have experienced. To effectively address product issues, it is essential for us to review video or photographic evidence as part of our troubleshooting process. Text-based descriptions alone may lead to inaccurate assessments and potentially more serious issues. If you provide the necessary videos or photos as requested by our customer service team, we will be able to proceed with the return process. We appreciate your understanding and cooperation.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Yose power poor customer service

Have owned a Yose power rear wheel conversion kit for 14 months, without any issues, I was very happy.
Unfortunately my battery started to suddenly shut down at just around 50% of it's charge.
I contacted customer service as the battery is in warranty for 18 months.
They asked me to return the battery so that could test and repair it, which I did.
After a few days they contacted me to say the battery was beyond repair due the water damage and my best option was to buy a second hand battery at a cost of £120.
I was surprised to here it was water damage as I avoid riding in the rain, and if I've been caught in the rain on my 15min commute I always dry everything when I get to my destination.
I asked them to return the battery, which they did. When I receive it I decided to have a look inside to see how bad the water damage was. To my surprise the inside of the battery was like new with no sign of any water damage.
This is very poor customer service and makes the warranty not worth the paper it's written on and has left me feeling that they just wanted to get more money out of me.

16 de agosto de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da YOSE POWER

Resposta da YOSE POWER

Sorry to hear about your experience. Our repair center did use instruments to confirm that the issue was water damage, and although they attempted to repair it, the damage was too severe to be fixed. Hence, we offered the most beneficial option for you.

Our warranty policy clearly outlines that we cannot provide replacements for issues that are not related to the product itself. We understand this situation is frustrating and appreciate your feedback.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

CANNOT RECOMMEND - INCOMPETENCE & SLOPPY BUSINESS

1) 4 parts missing from original order
2) I was lied to - told new parts or replacement was being sent but it wasn't, and was asked procrastinating questions
3) after return of original order and sending receipts for posting, it took far too long to acknowledge and organise a refund
4) refund never did arrive from the YOSEPOWER even after 13 days
5) I had to involve Amazon ultimately to get the refund
Very bad business practices
No customer service to contact
Very bad sloppy refund system

Sorry; I cannot recommend this company but cannot comment on the product as I did not have an opportunity to use it.

9 de julho de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da YOSE POWER

Resposta da YOSE POWER

Dear Customer,
Thank you for sharing your feedback with us. We greatly value your input and sincerely apologize for the inconvenience caused.
We fully understand the importance of timely and accurate service in your shopping experience, and we are deeply sorry for the missing parts in your order. We have conducted a thorough review of our internal processes to ensure that such issues do not occur again in the future.
Regarding the communication issues and refund delays you mentioned, we apologize for not meeting your expectations in a timely manner. We are strengthening the training of our customer service team and optimizing our refund process to ensure faster and more transparent handling.
We understand your disappointment and sincerely apologize for the experience. Please rest assured that your feedback has been taken very seriously, and we are taking steps to improve our services and processes.
Thank you once again for your feedback, and we hope to have the opportunity to provide you with a better service in the future.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

AVOID

Kit failed under a year and there is virtually no customer support at all it’s been nearly a month since I contacted yose about my faulty kit not replying to messages issue not resolved at all AVOID

1 de agosto de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da YOSE POWER

Resposta da YOSE POWER

We are sorry to hear about your negative experience. There can be many reasons for a product malfunction. If your product is still under warranty, please contact our customer service via email at service@yosepower.com. We will provide replacement or repair services. Yose Power is committed to delivering after-sales service that satisfies every customer.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Definitely a must :)

My kit has a little over 4900 km made in 2 years. The customer support was always helpful, even before the purchase, as I had no idea exactly what model I need to buy. In total 5 spokes broke, but they were replaced on warranty and even paid the bike shop to do it.

A very good experience overall and a cheap, but quality DYI. The fact that you can return the bicycle to the original state is a plus for me.

Easy to use, easy to install, easy to take out the battery to recharge it in the house.

20 de julho de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da YOSE POWER

Resposta da YOSE POWER

Thank you very much for your support of YOSEPOWER. We will continue to strive to produce better products.

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

I was just wondering about the yose…

I was just wondering about the yose triangle battery the 36volt 21ah one is it the same as the ups battery that's been recalled but using yose brand name instead

21 de junho de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da YOSE POWER

Resposta da YOSE POWER

We would like to clarify that the YOSEPOWER triangle battery is designed by our engineers and holds a patent certificate. We manufacture these batteries ourselves with no rebranding involved, and there has been no recall notice for our triangle batteries. YOSEPOWER has already issued a statement on this matter. We appreciate your thoroughness in verifying with us and hope that no one is misled by false information. YOSEPOWER is committed to continually enhancing product quality. Thank you for your understanding and support.

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Its been 2 years since i bought my…

Its been 2 years since i bought my conversion kit from yose power on ebay .
First of all the battery still seems to work. Its not as good as it was but its ok for its age .
Now the main kit , the motor and wheel are of sturdy quality . The motor hub 250w is rather wide . It fitted my tricycle no problem but when i moved the kit to my folding bike i have maybe 1mm of clearance inside the forks . My only real gripe with the wheel is it width is very narrow compared to a normal wheel . The speedo controller thing still works fine. Its of a nice decent looking quality and is good.
The electronics controller unit is also working fine still . Overall its a good bit of kit .

Gripes are narrow wheels ,
Poor quality signal sender disc that goes by the crank although i did purchase the clip disc with magnets seperatly and this is much better .

The thumb throttle is also pretty nasty although functional and works when i connect it .

The free electronics box has got broken unfortunately . Its free so i cant complain but if you would like to send me another 🤣😎..

Overall i rate this kit as good and better than a lot of other electronics ive bought from ebay .

Yes i would buy it again .

11 de junho de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da YOSE POWER

Resposta da YOSE POWER

Thank you for your support of YOSEPOWER. We have noted the issues you mentioned and will continue to improve and upgrade our products.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Yose power 350 watt rear motor.

This kit was given to me as a Christmas present from my stepson
I fitted it to my Carrera Crossfire 2 bicycle.
Being a retired motor mechanic fitting this kit was quite easy for me.
Was pleased with the performance of the 350 watt motor and the mileage is acceptable in all modes.
Having had 2 road bikes I now find cycling more enjoyable with this Yose power electric bike kit, it is well made for the price had it 6 months now without any issues, the hand throttle is usefull when starting off at junctions ect
All things taken in consideration would recommend this kit to start your E Bike journey.

12 de maio de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da YOSE POWER

Resposta da YOSE POWER

Thank you very much for your compliments on YOSEPOWER. We will continue to work hard.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Had rear kit for 2 years no problems at…

Had rear kit for 2 years no problems at all holds charge very happy been through all weathers just ordered another to make into two wheel drive

24 de maio de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da YOSE POWER

Resposta da YOSE POWER

Thank you for your support of yosepower. Wish you a happy ride.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

The motor broke just after 1200 km

The motor broke just after 1200 km, at 2000 km the charger broke. The customer service needed 8 emails and 10 days to tell me I have to buy a new charger, as the warranty is over. I just made 2000km! In 1.5 years. The charger I need is not available on their web anymore. And customer service did not answer anymore since 8 days and 4 emails. No solution provided. Very poor customer service and poor quality of products.

8 de abril de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da YOSE POWER

Resposta da YOSE POWER

We deeply regret that you have encountered such issues after the warranty period has expired. Nevertheless, we are committed to assisting you to the best of our abilities. Given the various reasons for product malfunctions, our customer service team requires technical analysis from engineers after receiving feedback from you to provide effective solutions. Therefore, we appreciate your patience and cooperation during this process. Additionally, we remain dedicated to improving product quality. Thank you for your feedback, and Yosepower will strive to do better.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

They don’t last!!

Purchased a YOSE POWER E-bike Battery 24V 10.4AH it failed 6 months after the 18 month warranty. It was very lightly used but maintained as per instructions. The ‘UK’ based customer service has provided no assistance, warranty has meaning under consumer law, it should last a reasonable amount of time which it has not!! I even purchased a replacement charger first to see if that was the issue and I have had no luck returning that as it obviously wasn’t, so I ended up more out of pocket!!

20 de abril de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da YOSE POWER

Resposta da YOSE POWER

We are very sorry to hear that you are disappointed with our product. We deeply understand your concerns and frustrations. Although the warranty period has expired, our customer service team will still strive to help you resolve the issue. However, this requires following our customer service guidance to diagnose the problem, as there can be many reasons for battery malfunctions, which requires patience and understanding. Additionally, Yosepower is continuously improving products and focusing on quality enhancement. Thank you for your feedback, and Yosepower will keep working hard.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Après remontage le vélo ne fonctionne…

Après remontage le vélo ne fonctionne plus du tout

14 de abril de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da YOSE POWER

Resposta da YOSE POWER

Nous sommes profondément désolés d'apprendre les problèmes que vous avez rencontrés, et nous comprenons votre frustration. Nous vous suggérons de contacter à nouveau le service client pour obtenir de l'aide, car ils sont plus que disposés à vous aider à résoudre le problème et à minimiser vos pertes. Pendant ce temps, nous enquêtons sur les causes profondes de ces problèmes et nous améliorons continuellement la qualité de nos vélos électriques. Nous nous excusons une fois de plus pour tout inconvénient causé, et YOSEPOWER continuera à s'efforcer de s'améliorer.

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

After 3 months, all good.

I have had my rear hub motor kit for 3 months, and so far I am very pleased with it.

I opted for the rear kit without the battery since I wanted a bigger battery for more range.

The kit arrived in 3 days, all working fine, and the trickiest bit of my installation was tidying up the wires.

Like I said, I have put 430 odd miles on it, and so far so good.

8 de janeiro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da YOSE POWER

Resposta da YOSE POWER

Thank you very much for your high praise of YOSEPOWER. User encouragement gives us greater confidence in producing even better products. We hope you enjoy your ride!

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

Some improvements could be made.

I chose Yosepower after seeing several YouTube videos on installation. I bought the front 20 inch ebike kit to add to my new folding bicycle.

To add the PAS to the bottom bearing to create a minimum distance of 4mm to the crank meant removing metal from the crank, lots of sanding.

The cable from the hub motor is 1.8m and far too long. In my case 90cms is sufficient. But unlike other makes they do not have a connector on the front fork to make it easy to remove the front wheel without removing all the cable to the controller.
My battery a 36v-15a is being mounted on a combined controller rack mounted on my rear carrier.

Now my extra gripe is I am not using the thumb throttle controller, the brake levers, the light and the included controller. These I have paid for in the kit, but will be wasted. Far better to allow the customer to choose what is needed, than to add so much extra stuff not needed.

16 de janeiro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da YOSE POWER

Resposta da YOSE POWER

Thank you very much for your valuable feedback. Firstly, some bikes may require the purchase of additional sensors from our website to avoid the grinding issue. Secondly, we have taken note of the issue regarding excessively long cables and have made modifications in our new production. Regarding the suggestion for users to select accessories from the kit themselves, we have forwarded this feedback to the relevant department and look forward to improvements in the near future. Once again, thank you for your feedback. YOSEPOWER will continue to improve.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I've covered over 100 Miles so far with…

I've covered over 100 Miles so far with my 13.5Ah battery. It never gets hot supplying 250w, or whilst charging. I lost some speed after 15 miles but it was still showing over half capacity. Seems like a good product which I would recommend.

26 de dezembro de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da YOSE POWER

Resposta da YOSE POWER

Thank you very much for your high praise of YOSEPOWER. User encouragement gives us greater confidence in producing even better products. We hope you enjoy your ride!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Excellent service

Excellent service. My 36v 250w ebike kit is running smoothly. Their customer service is even more satisfying. Any questions? Ask them and they will help.

1 de novembro de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da YOSE POWER

Resposta da YOSE POWER

Thank you very much for your high praise of YOSEPOWER. User encouragement gives us greater confidence in producing even better products. We hope you enjoy your ride!

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais