Arturelights Avaliações 

210
•
O TrustScore é 2 de um total de 5

2,0

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

We have been delighted with our orders from Arture . We love the sleek and stylish designs we have purchased for our home . Great customer service , and very well packaged products ensure our items ar... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Ich habe bei Arture Lights zwei Lampen bestellt (#8721 und #8723) und dann Ware aus China bekommen. Die Lampen waren schlecht verarbeitet, deswegen habe ich sie zurückgeschickt. Die Rücksendung muss... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Be aware UK buyers‐ this outfit is NOT based in UK even though they say (lie) they are so if something goes wrong returning for refund will be to China at your own expense and good luck getting that... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Ho recentemente acquistato una lampada nel negozio online Arturelights. Il loro sito web era facile da usare e ha reso semplice la ricerca della lampada per me perfetta. Sono rimasto stupito dalla r... Ver mais

A empresa respondeu


Informações de contato

2,0

Ruim

O TrustScore é 2 de um total de 5

210 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Respondeu a 83% das avaliações negativas

Normalmente responde dentro de 48 horas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

2,0

Todas as avaliações

(210)

43 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Poor products and terrible customer service

3 lights delivered 3 weeks after ordering (order # 13255) despite apparently being in stock an coming from Amsterdam which is clearly not the case! Very poor quality so I wish to return and spent the time to provide clear photos but they just keep asking for a video (which would add nothing to the clear issue) and refusing my attempts to return them. Avoid, this is a very bad company with poor products and even worse customer service. I will let my credit card company deal with this.

23 de outubro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Arturelights

Resposta da Arturelights

Dear Nick,

Thank you for taking the time to share your feedback, James. We understand your concerns and would like to address the points you've raised.

Regarding delivery timing (Order #13255):
Your order was placed and delivered within our standard timeframe. We acknowledge that waiting for your products can be inconvenient, and we're continuously working to improve our logistics.

Regarding product quality concerns:
We take product quality seriously. When you raised concerns about the ceramic shade attachment on October 23rd, we immediately engaged with you to understand the issue. Between October 24th and 29th, we made multiple attempts to gather the information needed (requesting either detailed photos or a video) to properly assess whether this was a design flaw, assembly issue, or defective unit.

Our production team specifically asked whether all three lamps had the same issue or just one, which would have helped us determine the appropriate solution. You confirmed you had only opened one lamp, making it difficult for us to assess if this was an isolated manufacturing defect or a broader concern.

Regarding resolution:
We genuinely wanted to find a fair solution for you. After our discussions on October 29th, we processed a complete full refund to your original payment method on October 30th without requiring you to return the items. This refund was issued to ensure your satisfaction, which goes beyond our standard return policy.

We made every effort to resolve this situation fairly. We're disappointed this experience didn't meet your expectations, and we'll use your feedback to improve our customer service processes going forward.

Best Regards,
Arture Light Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

J’ai commandé deux produits sur…

J’ai commandé deux produits sur ArtureLights Amsterdam, pensant acheter auprès d’une boutique européenne sérieuse. Le site donne vraiment l’impression d’être basé aux Pays-Bas, avec un discours sur la qualité et le design européen.
Résultat : grosse déception. Après plusieurs semaines de retard, j’ai découvert que c’était en réalité une entreprise chinoise déguisée.

Les deux articles reçus n’ont rien à voir avec les photos : finitions médiocres, matériaux bas de gamme, et aucun souci du détail.
Le pire ? J’ai découvert trop tard que les mêmes produits sont vendus à moitié prix sur AliExpress (50 € au lieu de 120 € !).

C’est une vraie arnaque marketing qui profite de la crédulité des acheteurs européens.
Fuyez ce site, ne tombez pas dans le piège comme moi !

7 de setembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Arturelights

Resposta da Arturelights

Cher Ilias,

Merci de nous avoir fait part de vos commentaires. Nous constatons dans nos dossiers que vous nous avez contactés le 25 septembre concernant le retard de livraison de votre commande. Notre équipe a collaboré avec vous pour localiser votre colis auprès de DPD. Le suivi indiquait qu'il était en transit pour une livraison le 26 septembre, et nous n'avons pas eu de vos nouvelles depuis.

Nous aimerions savoir si votre commande est bien arrivée et si les produits reçus présentent des problèmes de qualité. Si les articles ne correspondent pas à ceux présentés sur notre site web ou s'ils sont défectueux, nous souhaitons trouver une solution.

Concernant votre remarque sur la disponibilité des produits ailleurs à des prix différents, nous travaillons avec divers fournisseurs et partenaires de fabrication dans le monde entier, ce qui est courant dans le secteur de l'éclairage. Nos prix reflètent l'ensemble des services que nous proposons, incluant le service client, les contrôles qualité, l'entreposage en Europe lorsque cela est possible et la gestion des retours.

Cela dit, si vous n'êtes pas satisfait(e) de votre achat, veuillez nous contacter directement à l'adresse info@arturelights.com en joignant des photos des produits et une description des problèmes rencontrés. Nous pourrons alors discuter d'une solution, qu'il s'agisse d'un remplacement, d'un retour ou d'un remboursement.

Nous sommes là pour vous aider.

Cordialement,

L'équipe Arture Lighting

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Lights arrived broken and it is 10…

Lights arrived broken and it is 10 weeks and I am still waiting for a refund. Poor customer service - I would never ever recommend ordering from here.

25 de agosto de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Arturelights

Resposta da Arturelights

Dear Ts,

Thanks for reaching out and sharing your feedback with us. We're really sorry to hear about the broken lights and the delay with your refund – that's definitely not the experience we want anyone to have.

I've searched through our system using the details from your review, but I'm having trouble pulling up your order information. This sometimes happens if the order was placed under a different name or email address.

Could you help me track this down? Please send us your order number and the email address you used when ordering to info@arturelights.com. You can also reply directly to this message or update your review with the order number, and I'll jump on it right away.

Once I have your details, I'll personally look into what happened with the broken lights and get your refund sorted immediately.
We really do want to make this right for you.

Best regards,
The Arturelights Team,

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Belle arnaque

Belle arnaque ...au bout de quelques jours impossible de recharger la lampe de table sans fil. De très belles photos sur insta mais un produit de bien mauvaise qualité. A fuir

2 de janeiro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Arturelights

Resposta da Arturelights

Dear Favié,

Thank you for sharing your feedback with us. We're really sorry to hear about the charging issue you've experienced with your wireless table lamp – that's definitely not the experience we want for our customers!

We'd love to help resolve this for you. We've checked our records and haven't been able to find any previous communication from you about this concern. Please reach out to us at info@arturelights.com so we can look into this right away and find a solution that works for you.

Looking forward to hearing from you soon!

Best regards,
The Arturelights Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Lamp as expected and reliably delivered

Lamp as expected and reliably delivered

1 de setembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Arturelights

Resposta da Arturelights

Dear Oliver,

Thank you so much for taking the time to share your positive feedback. We're delighted to hear that the lamp met your expectations and was delivered smoothly. It’s always wonderful to know that our efforts to provide reliable service are appreciated.

Your satisfaction is extremely important to us, and we are grateful for your support. If there's anything else we can assist you with, please feel free to reach out.

Best regards,

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Ordering was easy, nice quirky lighting

Ordering was easy. The wait for these to arrive was longer than I expected. There was not really an explanation of the fitting in the promotional material and we had to ‘adapt’ the light to be able to fit it.
I love its’ quirky nature.

15 de outubro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Arturelights

Resposta da Arturelights

Dear Christine

Thank you so much for your review and for choosing our quirky lighting! We're delighted to hear that the ordering process was smooth and that you're loving the unique character of your new light.

We are sorry for the longer-than-expected delivery time and for the lack of clarity around the fitting requirements. We really appreciate you bringing this to our attention – feedback like yours helps us improve.

We're so glad you took the time to adapt the fitting and that the result was worth it!

If you have any questions or need any assistance with your light in the future, please don't hesitate to contact us at info@arturelights.com – our support team is always happy to help.

Thanks again for your support!

Best regards,

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Verkeerde levering

2 kleuren groen geleverd gekregen, klantenservice niet bereikbaar via telefoon, maar wel via mail. Heb uiteindelijk het bedrag van 1 lamp teruggestort gekregen en ook een kortingsbon gekregen ter waarde van het volledige bedrag. Netjes, maar al met al zit ik wel met 2 verschillende lampen en ben ik €84 kwijt. Ik zou hier niet weer bestellen, want volgens bij betreft het dropshipping.

13 de outubro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Arturelights

Resposta da Arturelights

Hallo Willemijn,

Bedankt voor je feedback en onze oprechte excuses voor het ongemak.

Ik wil je ervan verzekeren dat ons supportteam actief communiceert via onze support-e-mail. Neem rechtstreeks contact met hen op, zij zullen je helpen het probleem zo snel mogelijk op te lossen.

We waarderen je ervaring met ons en doen er alles aan om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen.

Met vriendelijke groet,

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great and thoughtful customer care and quick…

Careful customer care and quick responses, always.

13 de agosto de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Arturelights

Resposta da Arturelights

Hello RENATA,

Thank you so much for your kind words!

We're thrilled to hear that our team provided you with thoughtful care and quick responses. Making sure our customers feel valued and supported is at the heart of what we do.

If there's ever anything more we can do for you, please don't hesitate to reach out. We're always here to help!

Thanks again for taking the time to share your experience. 😊

Best regards,

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I wish I had read the reviews before…

I wish I had read the reviews before buying. I have never had such a bad experience. the lighting looks wonderful on pictures and after months of back and forth or missing items on which I have spent a small fortune, finally some cheap nasty smaller version that doesn't resemble the pictures at all arrives and it feels like a joke. As if there is a hidden camera somewhere to see just how disappointed a human can feel. its a total scam and I highly warn anyone against buying of this site

1 de outubro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Arturelights

Resposta da Arturelights

Hello Laura,

Thank you for your feedback. Upon reviewing our conversation, we see that you contacted us regarding the status of your order. There was a logistical issue at one point, but we are pleased to confirm that all the lamps, except for the butterfly lamp, were successfully delivered.

We sincerely apologize for the inconvenience caused by the delay in receiving the butterfly lamp. As part of our commitment to ensuring your satisfaction, we have already arranged for a reshipment, which is currently in transit. You will be receiving it shortly.

We understand your frustration and appreciate your patience as we work to resolve this matter. If you still have any issues or concerns, please feel free to contact us directly at support, and we will be happy to assist you further.

Best regards,

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

FALSE ADVERTISING - TO BE AVOIDED

As other customers have remarked, this company is in CHINA, not in the UK or Europe, as indicated on their website. On top of that, they falsely presented a product as a 75-centimeter "AKARI A Series" pendant light fixture - as if it were the Noguchi original - and listed it at the usual AKARI 75A price of around 1000€, marked down to 525€. So I, of course, imagined that it was a genuine AKARI-manufactured product. A few hours after ordering, I saw that they had very cheap copies of another designer lamp I was familiar with and contacted them. They then admitted that the fixture was an "Akari-style" pendant, and not the genuine article. I immediately tried to cancel that same day. They dragged their feet for another day or two, and finally said they couldn't stop shipment, but that I could return it for a 100% refund. Like others, when it finally arrived - one month later - I saw that it had been shipped from China, and that I, like others, was obligated to return it to China to get my refund... which would cost me hundreds of dollars for such an oversized package. After much negotiating, they finally agreed to refund just 50% of the cost, without returning the product. (They clearly didn't even want it back.) These people are extremely unprofessional and, indeed, scam artists! To be avoided at all costs.

30 de setembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Arturelights

Resposta da Arturelights

Dear Rose,

Thank you for your feedback. We apologize for the inconvenience caused. As a company, we are bound by our return policy, which clearly states that items must be returned in order to receive a full refund. However, we made an exception in your case and issued a 50% refund as a resolution.

We regret that we were unable to fully meet your expectations, but we hope this solution was fair given the circumstances. If you have any further questions or concerns, please don't hesitate to reach out.

Kind regards,
The Arturelights team

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Silk Bubble lamp delight

Ordered a silk bubble lamp for our dining room. The lamp arrived and was dirty. After much emailing back and forth Arture lights made it right and sent me a new clean silk bubble lamp. The four stars are because it took so long to resolve.

28 de agosto de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Arturelights

Resposta da Arturelights

Dear Grace

Thank you for your feedback!

We're glad we were able to resolve this issue and get you the beautiful, clean silk bubble lamp you deserved from the start. We are sorry that your initial lamp arrived dirty and that the resolution process took longer than it should have.

At Arture Lights, we're committed to assisting our customers and making things right when issues arise. While we're pleased we could ultimately deliver the quality you expected, we recognize we should have resolved this more quickly. Your feedback helps us improve our processes.

Thank you for your patience throughout this process and allowing us to make it right.

We truly appreciate and hope you're now enjoying your silk bubble lamp in your dining room!

Best regards
The Arture Lights Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

It is a SCAM

It is a SCAM! Do not buy anything on the website.
We received today the delivery and deeply disapointed to find out that this is the cheap version of the same lights we originally saw and made decide us to buy in the first place. The base of the light is obviously empty and doesnt have the same weight to hold the lights properly, the ring (the handle) is connected in an angle (not straight), the entry of USB connection is not properly open to connect the USB cable, and the light is not warm as the description says but yellow and not illuminating. The desciption says that the light is certificate but is not included in the package, so looks like a bit of a scam. All in all, a big big disappointment. As you mention money guarantee, i would like to verify and confirm what is next stage that i need to do to send back the lights and get refunded.

Still waiting for an answer

23 de setembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Arturelights

Resposta da Arturelights

Dear Filipa,

We have reviewed your conversation with our support team.

You placed your order on 15th September 2025, and it was delivered on 23rd September. Our team has been actively addressing the concerns you've raised regarding the product. To assist you further, they requested pictures and a video of the issues you mentioned, and they are now working on a solution to resolve the matter.

If you have any additional concerns beyond this, please feel free to reach out to us at info@arturelights.com

We appreciate your patience as we continue to resolve this for you.

Best regards,
The Arturelights team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Eye Catching.

The lamp is unique and I get lots of comments on it. Provides just the right amount of light.

19 de setembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Arturelights

Resposta da Arturelights

Dear Teri,

Thank you so much for your kind words!

We’re thrilled to hear that you’re enjoying your unique lamp and receiving so many compliments on it. It’s wonderful to know that it provides just the right amount of light for you. We truly appreciate your feedback!

Best regards,
The Arturelights team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

DO NOT BUY FROM THIS WEBSITE

DO NOT BUY FROM THIS WEBSITE, YOU WILL LOSE YOUR MONEY. ITS CHEAP GOODS FROM CHINA NOT UK OR EUROPE

We ordered a lamp for £250, thinking the company was based in Amsterdam. The picture looked really nice, you could dim the light and would look great. We ordered natural wood finish. A few minutes after my wife ordered i saw tge reviews and could see a potential scam. I got in contact straight away and asked for refund before shipping the item. I was told the ordering process was automatic and thus could not be done. So about 3 weeks later the lamp arrives.

The legs were not a natural finish but dark walnut, this was chipped in various places and other chips covered in black marker pen. The legs and unit where bulb sits is not straight and tge shade does not fit properly. We asked for a warm light colour and have been given a bright white light which only has on off and doesn't dim.

It looks cheap and im sure can be bought for a fraction of the price.

Even though the website says returns cost 9 euro, we have been given an address in China to return and shipping costs would be uneconomical. I doubt we would get a refund as they wouldn't do it before the item shipped. On investigation there are no records of anyone getting a full refund and they also ran a previous light company that shut down.

We've learnt a lesson, check Trust pilot before buying.

16 de setembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Arturelights

Resposta da Arturelights

Dear Lawrence,

I’ve reviewed your order details and the conversation with our team. You placed your order on the 31st of August, and it was delivered to you on the 15th of September. On the same day, you contacted us regarding the issues with the product. We then requested images to assess the situation and offered you a free replacement. However, you chose to proceed with a return, and we provided the return address.

Regarding the return shipping costs, as mentioned on our website, the customer is responsible for covering the return shipping. You can refer to our Return & Exchange Policy for further details: https://arturelights.com/pages/exchange-return

We appreciate your feedback, and if you need further assistance or have any additional questions, please feel free to contact us at info@arturelights.com. We are here to help.

Best regards,
The Arturelights team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I have given this experience five star…

I have given this experience five star before, but still find it’s a good site to buy in the future

15 de setembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Arturelights

Resposta da Arturelights

Dear Jeanette,

Thank you for your kind words and for leaving a five-star review! We’re so glad to hear you had a positive experience and that you’ll consider shopping with us again in the future.

We truly appreciate your support and look forward to serving you again!

Best regards,
The Arturelights team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Awful customer service experience. It took over a month for a replacement lamp

DO NOT PURCHASE.
Absolutely disgusting customer service experience. I have received an email to say that my parcel was delivered 'on porch, as requested'. I never requested that, knowing that our house was on a main road, for everyone to pick up the parcel if they want to. I got in contact with the company and asked them to send proof of my delivery. They did send me a picture with ny parcel in front of a house that is not even ours. Since then, I have been send back and forth from this company to make complaints with the courier, even though the courier specified that the company should be the ones dealing with replacement (obviously, because they have a contractual agreement) and the courier could only just apologise and close the case. I have been waisting time for almost a month with emails to this company to ask for either reimbursement or replacement and they did not care less even though in their emails seemed like the customer experience is their main priority. My complaint was probably handled by so many different people, because every time I kept getting a different response on email and asking for proof even though in every single email I have sent I have been detailed what's happened. I repeat, do not buy. When my replacement came, the bulb was broken, I only had the lamp, the instructions were translated from Chinese to English and made no sense. Luckily I only just bought the one and not have wasted my money on more lamps. Chinese company that states it's designed in Amsterdam, with a London address. AVOID

15 de junho de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Arturelights

Resposta da Arturelights

Dear Alexandra ,

Thank you for taking the time to share your experience. We are truly sorry to hear that you are not satisfied. Unfortunately, we are unable to locate any order in our system based on the information provided.

We would like to assist you further and resolve this issue. Could you please contact us at info@arturelights.com with your order number and any additional details? Alternatively, you can update your review with the order number so we can look into this matter more quickly.

At “Arture Lighting”, we strive to deliver high-quality products and excellent service. If there has been a misunderstanding or issue, we are committed to making it right.

Kind regards,
The Arturelights team

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

scam


con esta reseña solo espero ayudar a que otras personas no malgasten su dinero comprando en esta tienda. Producto de una calidad que podrías encontrar en cualquier bazar chino, pero a un precio bastante elevado. Dejó de funcionar a las pocas semanas y el soporte no me da ninguna solución, simplemente me remiten al fabricante, que?.
Editado 19/09/2025
Buenos días, disiento bastante de lo que ustedes comentan ya que no se ajusta a la realidad.  Efectivamente hicimos una primera reclamación el 11 de agosto en la que obtuvimos la negativa por su parte. Posteriormente por otra vía y apelando a la garantía legal del producto solicitamos una solución puesto que la lámpara había dejado de funcionar, les enviamos videos y ustedes nos han propuesto el envío de una nueva lámpara ( la misma) . NO hemos elegido ningún otro modelo, ni superior ni inferior, simplemente el mismo. Y los costes que hemos abonado ( 14, 98 €) se justifican con el coste de los gastos de envío. Esto  se gestionó el 11 de septiembre pero aún no ha llegado el nuevo producto.  
Espero que este inconveniente quede solucionado lo antes posible. Gracias y un saludo.
345 / 5.000
With this review, I only hope to help other people avoid wasting their money buying from this store. The product is of a quality you could find in any Chinese bazaar, but at a rather high price. It stopped working after a few weeks, and customer service doesn't offer any solutions; they simply refer me to the manufacturer. What? A scam.

9 de setembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Arturelights

Resposta da Arturelights

Estimado Miguel:

Tras revisar su caso con nuestro equipo, nos enteramos de que nos contactó el 11 de agosto para informarle sobre su problema. Inicialmente, le informamos sobre la política de devolución de 30 días, que ya había vencido. Sin embargo, como su satisfacción es importante, solicitamos un video para evaluar el problema con la lámpara. Posteriormente, le ofrecimos la opción de seleccionar un artículo de reemplazo.

Eligió otro producto, de mayor valor que el original, y le solicitamos el pago correspondiente por la diferencia. Una vez recibido el pago, procesamos el pedido rápidamente y se lo enviamos lo antes posible.

Si tiene alguna otra pregunta o necesita ayuda adicional, no dude en contactarnos en info@arturelights.com.

Gracias por su comprensión.

Atentamente,
El equipo de Arturelights

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

UNSAFE GOODS - SCAM COMPANY.

SCAM COMPANY. If I could give minus stars I would. After emailing the company directly prior to placing my order to find out whether the lights I wanted to order were fully safe to fit in the UK, I was assured that the item was double insulated. On receipt, I found they were not and my electrician refused to fit them due to fire safety concerns. Although Arture agreed to refund said faulty items, they absolutely point blank refuse to cover the return costs (“It’s policy”). So I am now faced with huge out of pocket expenses to return to china substandard goods I was assured were safe when they are not. DO NOT ORDER. I quoited the UK Consumer Rights Act 2015 and they tell me it’s does not cover them because they are Hong Kong based, despite a UK registered address. I have now involved the UKCCI but Arture completely unwilling to budge. Absolutely disgusting.

18 de agosto de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Arturelights

Resposta da Arturelights

Dear Nina,

I have reviewed your previous conversations with our team and would like to provide a summary for clarity. You initially contacted us on 31st July with an inquiry, which we resolved promptly. Following this, you placed an order on 4th August, and it was delivered on 16th August.

After receiving your feedback regarding the insulation wires not being double-insulated, we requested photos to assess the issue. To resolve the matter, we offered a replacement item at a nominal cost of 25% of your original order amount. However, you declined this offer and expressed a preference to return the product. In response, we provided you with the return address and also presented alternatives such as partial refunds or store credit. We then extended a 70% partial refund offer, as we value your satisfaction with our service.

We have not heard from you since 10th September. Should you still require further assistance, please do not hesitate to contact us directly at info@arturelights.com. We are happy to assist you.

Thanks for your understanding.

Best regards,
The Arturelights team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Made in China zu Höchstpreisen

Es handelt sich um chinesische Ware. Preis und Produkt Qualität passen nicht zusammen - sehr einfache und teilweise nicht überzeugende Ware zu Preisen von 150 € und mehr müssen verärgern.

6 de setembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Arturelights

Resposta da Arturelights

Sehr geehrter Herr Babak,

Ich habe Ihr vorheriges Gespräch mit unserem Kundenservice bezüglich Ihrer Bestellung gelesen.

Sie haben uns am 26. August kontaktiert, um sich nach dem Status Ihrer Bestellung zu erkundigen. Wir haben Ihnen den Versand des Produkts bestätigt und Ihnen die Sendungsverfolgung mitgeteilt. Ich kann Ihnen nun bestätigen, dass Ihre Bestellung erfolgreich zugestellt wurde.

Was die von Ihnen angesprochenen Bedenken hinsichtlich Produktqualität und Preis betrifft, so sind wir bestrebt, Qualitätsartikel zu wettbewerbsfähigen Preisen anzubieten. Sollten Sie Probleme mit dem erhaltenen Artikel haben oder weitere Hilfe benötigen, wenden Sie sich bitte direkt an uns unter info@arturelights.com. Unser Team wird Ihnen gerne weiterhelfen.

Wir freuen uns über Ihr Feedback und freuen uns darauf, Sie mit Ihrem Kauf zufriedenzustellen.

Mit freundlichen Grüßen
Ihr Arturelights-Team

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Returns to China!!!

Before I bought the light I checked website re returns. It stated returns were possible at buyers expense and usually cost around 9 euros.
Under the company name it says Amsterdam. And again, on checking the website there is a London address listed.
From this information I took the company to be either Europe or UK based.
Instead of taking the stated 10 days to arrive, it took over 3 weeks to get to me.
I tried to cancel the light after around 2 weeks as I’d had to buy a different light to be fitted by my builders before they left site.
I was unable to cancel so when the light arrived I didn’t even open it just contacted Atture to return it.
Prior to ordering their customer service had been great - fast replies to all my questions. Now I was trying to return the service was very slow and not very helpful.
Eventually I was given a return address in China!!! Obviously the costs involved were prohibitively expensive so I was unable to return or get a refund.
I then looked on here (Trustpilot) and found others had had a similar experience - just wish I’d checked before ordering.

1 de junho de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Arturelights

Resposta da Arturelights

Dear Katie,

Thank you for taking the time to share your experience. We are truly sorry to hear that you are not satisfied. Unfortunately, we are unable to locate any order in our system based on the information provided.

We would like to assist you further and resolve this issue. Could you please contact us at info@arturelights.com with your order number and any additional details? Alternatively, you can update your review with the order number so we can look into this matter more quickly.

At “Arturelights”, we strive to deliver high-quality products and excellent service. If there has been a misunderstanding or issue, we are committed to making it right.

Best regards,
The Arturelights Team

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais