Fishdeal Avaliações 

948
•
O TrustScore é 3.5 de um total de 5

3,3

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Alot of items are not available when on offer frustrating, how ever great prices when it's stuff you want, service if first rate. Web site easy to use. Postage to the UK can be slow as parcels have to... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I don't think that fishdeal.co.uk try to hide the fact that they are based in the Netherlands, it really doesn't matter. What does matter is that the prices are cheaper than competitors and the tracki... Ver mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I ordered an item and payment was taken I was given a 6/10 delivery date,on the tenth day of delivery I was informed that my item was out of stock and that I would receive a refund in 48 hrs. Staff... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Very happy with my deeper spark bait boat. It was £150 cheaper than everywhere else 😊👍🏻👍🏻👍🏻 will definitely order again 10/10

Detalhes da empresa


Informações de contato

3,3

Bom

O TrustScore é 3.5 de um total de 5

948 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Respondeu a 42% das avaliações negativas

Normalmente responde dentro de 2 semanas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

3,3

Todas as avaliações

(948)

136 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Ordered a 7ft rod received 8ft rod want…

Ordered a 7ft rod received 8ft rod want me to return and only available pick up carrier for return is 3hours from my home so have to pay 37 euro for dpd to delveiry to gls to then sent it back to fish deal very bad customer service with no help atal and costing me a bomb to return this item that came to me incorrect

3 de junho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Fishdeal

Resposta da Fishdeal

Hi,
Thank you for your feedback and sorry to hear about your experience.

For this type of situation, we are able to arrange a home collection so you would not need to travel to a drop-off point. As a summary of our previous communication, we informed you of exactly this option and offered to schedule a pickup from your address on a weekday of your choice.

Unfortunately, we did not receive a response from you to confirm a preferred day, which is why the collection could not be arranged.

We always do our best to support our customers and resolve any issues as quickly and smoothly as possible.

Kind regards,
Team Fishdeal

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Avoid

Avoid – Poor Customer Service and No Support With Returns
I would not have ordered from Fishdeal had I realised they were based in the Netherlands. The use of a .co.uk website gives the impression that you're dealing with a UK-based retailer, which influenced my decision to purchase.
I returned a bivvy following the instructions provided and have proof of postage and tracking throughout the process. The parcel reached Dutch customs but has now been stuck there for well over a month with no movement.
Despite repeatedly contacting Fishdeal, I have been fobbed off at every opportunity and received little to no meaningful assistance. Rather than helping investigate the issue with the carrier, customs, or their receiving depot, they have effectively left me to deal with the problem alone.
I have asked for clarification regarding the return address, customs documentation, and what will happen if the parcel is ultimately declared lost. These are reasonable questions, yet I have received no satisfactory answers and feel completely ignored.
As a customer, I fulfilled my obligations by returning the item correctly and retaining all the required evidence. I am still waiting for my refund and have now had to raise a dispute through Klarna due to the lack of support and communication.
The most frustrating part is not the customs delay itself, but Fishdeal's apparent unwillingness to take ownership of the issue or assist a customer who is simply trying to obtain a refund for a returned item.
Very disappointing experience.

1 de maio de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Fishdeal

Resposta da Fishdeal

Hi,
Thank you for your feedback and sorry to hear about your experience.

We would like to inform you that we have reviewed your warranty request and will provide you with a response tomorrow. We sincerely apologise for the inconvenience caused and for any lack of communication on our side.

We appreciate your patience and understanding while we handle this for you.

Kind regards,
Team Fishdeal

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Not a UK company. Long delivery time

Didn't realize the company was based in Netherlands. Delivery took ages. So much so I had to order from another company. The package did not arrive in time for my trip.

19 de maio de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Fishdeal

Resposta da Fishdeal

Hi,
Thank you for your feedback and sorry to hear about your experience.

We understand your frustration regarding the delivery time and that the parcel did not arrive in time for your trip. We always aim to dispatch and deliver orders as quickly as possible, however once parcels leave our warehouse, delivery times are handled by the shipping carrier and can occasionally take longer than expected.

We also understand there may have been confusion regarding our location. We are based in the Netherlands.

We appreciate your feedback and apologise for the inconvenience caused.

Kind regards,
Team Fishdeal

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Faulty goods and terrible customer service …

I received a faulty rod pod and initially requested a replacement part. A photo and then a video was requested and it's now been over a week since I sent them. Apparently they are reviewing my return despite their own T&Cs state you can return within 50 without a reason. I've chased this several times and the response is always I'll pass it onto the returns team. Also to note delivery estimates are allot longer than advertised.

22 de maio de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Fishdeal

Resposta da Fishdeal

Hi,
Thank you for your feedback and sorry to hear about your experience.

We understand your frustration regarding the delay in handling your warranty request for the rod pod. As part of our standard warranty procedure, we may request photos and sometimes a video in order to properly assess the issue and determine the correct solution. Once this information is received, it is forwarded to our returns/warranty team for review.

We are sorry that you feel the process has taken longer than expected. Our team is currently handling a high volume of requests, which can unfortunately cause delays in response times, but your case is still under review and will be processed as soon as possible.

Regarding delivery times, these are estimated timeframes provided by the carriers and can occasionally vary due to factors outside of our control.

If your case is still pending, we kindly ask you to contact us again so we can prioritise and help speed up the resolution of your issue.

We appreciate your patience and understanding.

Kind regards,
Team Fishdeal

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I recently purchased some tackle from…

I recently purchased some tackle from Fishdeal and couldn’t be happier with the experience. The website was easy to navigate, with a great range of products at really competitive prices. My order arrived quickly and was well packaged, so everything was in perfect condition.
I also appreciate the regular deals and discounts, which make it even better value for money.
Overall, a smooth and hassle-free shopping experience from start to finish. I’ll definitely be ordering from Fishdeal again and would highly recommend them to anyone into fishing.

3 de maio de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Ease of ordering.

Ease of ordering.
Extensive choice to suit individual needs.
Quality of goods
Fast delivery service at a very competitive price.

19 de maio de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

*****DO NOT USE****

*****DO NOT USE****

Terrible service, this is not a UK based company, they are in Holland. I got a notification that the item has been dispatched and then the link didn't move for 2 days, I alerted fishdeal and just got a standard response of "it's just waiting to be scaned" it then didn't move again for the next few days. I sent daily emails saying that there was clearly something wrong and just got fobbed off. I sent another email today and finally they've admitted that it has been "lost" immensely frustrating and still have no refund. DO NOT USE

10 de maio de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Fishdeal

Resposta da Fishdeal

Hi,
Thank you for your feedback and sorry to hear about your experience.

We understand your frustration regarding the lack of tracking updates and the communication during the process. We would like to clarify that we are based in the Netherlands, and once a parcel is handed over to the carrier, tracking updates depend entirely on the scanning process within their network.

As soon as we identified that your shipment was no longer moving in the system, we escalated the case with the transport company and confirmed the parcel was unfortunately lost in transit. We completely understand how frustrating this situation is, especially after the delays and lack of updates.

We always aim to support our customers as best as we can and continuously follow up with carriers in cases like this, as unfortunately such issues are outside of our direct control.

If you need any further assistance, please do not hesitate in contact us, our customer service team is always happy to help.

Kind regards,
Team Fishdeal

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Awful AVOID!

Can only echo what other people have said. Awful and a pity they use DPD. Never used them and placed an order for upcoming trip. Item never arrived, speak to DPD who tell me item has been delivered to wrong address but driver will sort. This was 2wks ago, and fishdeal say it will take another 2wks to investigate! Avoid they are awful and go elsewhere

1 de maio de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Fishdeal

Resposta da Fishdeal

Hi,
Thank you for your feedback and sorry to hear about your experience.

We understand your frustration regarding the delivery issue. In cases where the carrier confirms that a parcel may have been delivered to a different address, it is necessary for us to open an investigation with the transport company so they can provide further information and clarification. This is an important step in the resolution process.

We are currently still awaiting a response from DPD, as these investigations usually take around 7–10 working days. We sincerely regret the long waiting time and understand this is not ideal.

If the parcel is ultimately confirmed as lost, we always resolve the issue by offering either a reshipment or a refund. Our team always does their best to solve our customers’ issues as quickly and fairly as possible.

Kind regards,

Team Fishdeal

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I ordered an item which never was…

I ordered an item which never was delivered to me and the carrier company has now returned the item back to fishdeal. I tried to contact dpd but as usual never got through. Absolute rubbish service, won't be using this again. Such a let down.

23 de abril de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Fishdeal

Resposta da Fishdeal

Hi,
Thank you for your feedback and sorry to hear about your experience.

We have checked your case and can confirm that the parcel was returned to us by the carrier. When parcels are returned, this can happen for different reasons, such as damage during transport or issues locating the delivery address. Unfortunately, these processes are outside of our control once the parcel is with the transport company.

However, we offered you a solution in the form of either a reshipment or a refund, and you selected the refund option.

We sincerely regret this experience, as we always do our very best to ensure our customers receive their orders correctly and on time.

Kind regards,

Team Fishdeal

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

DO NOT BUY FROM THEM. A nightmare,

A nightmare,
Order placed in March. Was out of delivery after few days, and the parcel disappear. Of course is DPD fault, but from that moment they have started pushing back to DPD and DPD to them. They have started investigation after investigation. And I’m still waiting an answer about my refund. (1 month after the order). I’m sure they will push back again and again. DO NOT BUY FROM THEM.

26 de março de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Fishdeal

Resposta da Fishdeal

Hi,
Thank you for your feedback and sorry to hear about your experience.

We opened an investigation with the carrier as an important part of the process to locate your parcel. Unfortunately, the transport company ultimately confirmed the package as lost.

As a result, we offered you either a reshipment or a refund, and you chose the refund option. This refund has already been processed.

We apologise for the inconvenience caused and understand your frustration. Our team always does their best to solve these situations as quickly and fairly as possible.

Kind regards,
Team Fishdeal

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

I bought a 100 pound carp mystery box…

I bought a 100 pound carp mystery box it’s says u are guaranteed to get more than you payed it was okay I give it a 6 out of 10 I don’t see how it’s worth more than 100 but it was good to do and did get a few nice bits I’ve don’t a lot of carp mystery boxes from a lot of different places so I’ve had better and worst but it’s a mystery at the end of the day

13 de abril de 2026
Avaliação não solicitada

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais