Easipay Carpets Ltd Avaliações 

3.874
•
O TrustScore é 4.5 de um total de 5

4,3

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Fantastic, had Living room, Hallway and Bedroom done, me thinking it would be an all day job was done in 2 and half hours and had a cracking laugh with the fitters, Highly recommend! Cheers!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Amazing from start to finish. Rep was informative and helpful and professional. Explained the turn around times costings from the off so no hidden charges. I was contacted within a week to arrange fit... Ver mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Hands down the worst experience I’ve ever had with a company. They have failed to show up for my fitting four times, and on one occasion they even provided me with the wrong fitting date. Eac... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Really happy about the quality of work however the fitters fees are a bit on the higher side £130 to fit a bedroom and hallway with lino while having to remove your old flooring yourself. For comparis... Ver mais

Detalhes da empresa

  1. Loja de Pisos
  2. também em
  3. Fornecedor de pisos de madeira e laminados
  4. Loja de Carpetes

Escrito pela empresa

We are a Yorkshire based company that pride ourselves in providing our customers with products of the finest quality and an excellent personal service.


Informações de contato

4,3

Excelente

O TrustScore é 4.5 de um total de 5

4 mil avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Pede aos clientes que avaliem

Esta empresa convida seus clientes a deixarem avaliações, sejam elas positivas ou negativas

Respondeu a 85% das avaliações negativas

Normalmente responde dentro de 1 semana

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

4,3

Todas as avaliações

(3.874)

583 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Excellent

Excellent, super easy process and my advisor was so helpful

3 de julho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Easipay Carpets Ltd

Resposta da Easipay Carpets Ltd

Thank you, Gemma. We’re so pleased the process was super easy and that your advisor was so helpful. We really appreciate your review.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Flooring never installed, refused refund of monies paid so far

Flooring never installed, but Easipay refuse to refund my payments

I am extremely disappointed with my experience with Easipay Carpets.

I entered into an agreement for flooring to be supplied and installed and have paid £235.56 towards the agreement so far. The flooring has never been installed.

At the point of sale, I was provided with documentation showing a £180 breakdown of installation-related charges, including fitting, removal of the existing flooring and moving my dining table. I was also told that the existing flooring and table could be dealt with by the fitters for the relevant charges.

When the fitter attended, the installation did not go ahead. I was told that the subfloor required further preparation and they refused to remove the existing flooring and refused to move the dining table. I was also not made aware at the point of sale that the condition of the subfloor could prevent installation or that I might subsequently have to arrange and pay for preparation myself.

I was actually willing for the flooring to be installed and offered to accept responsibility for the condition of the floor, but the fitter still refused to proceed.

I subsequently asked Easipay to cancel the agreement and refund the £235.56 I had paid. They refused.

What is particularly concerning is that Easipay's latest response states that the agreement does not contain a separate charge for removal of the existing flooring. I have the original document showing the £180 breakdown of the installation charges, including removal, and will be relying on that documentation in my ongoing dispute.

Easipay themselves acknowledge that the installation has not been completed, yet they are refusing to refund the money I have paid and instead say they remain willing to install the flooring if I bring the subfloor into a suitable condition and bring the payment arrangement up to date.

I do not believe this is simply a case of cancelling an order or paying a restocking fee. I paid towards flooring and its installation, and the installation I contracted for has not been provided.

The matter is now being disputed with my bank and I am also looking at the appropriate consumer protection and dispute-resolution routes.

I would strongly recommend that anyone considering a pay-weekly flooring agreement carefully checks exactly what installation services and charges are included in their written documentation and what happens if installation cannot proceed.

Very disappointing experience and, in my view, very poor handling of a genuine customer dispute.

2 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Easipay Carpets Ltd

Resposta da Easipay Carpets Ltd

We’re sorry to read this review and disappointed that the customer feels they have not received the service expected.

Unfortunately, despite requesting further information from the reviewer, we have not been provided with sufficient details to identify the customer or verify the specific agreement referred to. We therefore cannot comment on the individual circumstances of the case or the figures mentioned in this review.

For clarity, our standard customer agreements include a section confirming that the customer is responsible for ensuring the suitability of the subfloor prior to installation. This is acknowledged by the customer within the agreement, with the relevant confirmation tick box completed at the point of sale. Where a subfloor is found to be unsuitable, our fitter cannot proceed until the necessary preparation has been completed.

Our flooring fitters are fitters and are not a furniture-removal service. Our standard fitting service does not include moving or removing furniture unless this has been specifically agreed as an additional service. Customers are responsible for ensuring the area is suitably prepared and accessible for fitting.

In relation to the £180 installation charge referred to in the review, we would need to see the agreement and documentation being referred to before we can comment on the specific breakdown.

Where flooring has been prepared and dispatched specifically for an installation, a refund would not ordinarily be due simply because the fitting cannot proceed due to the condition or preparation of the subfloor. However, we are always willing to look at alternative ways of resolving matters and, where appropriate, can look at supplying the flooring on a flooring-only basis for the customer to arrange their own installation.

We remain willing to investigate this matter properly, but we need the reviewer to respond to our request for information with their order or agreement details so that we can locate the relevant account and review the circumstances in full.

We aim to deal with all customer disputes fairly and in accordance with the agreement and documentation signed at the point of sale.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Easiest Carprts are excellent

Company is excellent great communication throughout the whole process from start to finish. The fitters were excellent as well very professional and great work on the fitting.

31 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Easipay Carpets Ltd

Resposta da Easipay Carpets Ltd

Thank you so much, Adam. We’re delighted the communication was excellent throughout and that the fitters were professional and did such a great job. It’s lovely to know the whole experience was excellent from start to finish.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

The beginning of the process was fine

The beginning of the process was fine. Had it fitted no problem. But had it down just over a year and beading has started to defect and laminate moving where joined even though floor was level before had flooring down. After complaining and fitters come to investigate, 2 weeks after they have emailed me to say it accidental damage on my part and nothing they can do even though where defects are its not in area where can be touched and damaged by myself or young daughter. And offered a copy of a report.
I might add the fitters who come to investigate absolutely stunk of cannabis. Not professional at all. Will be taking it further. Absolutely disgusting!

13 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Easipay Carpets Ltd

Resposta da Easipay Carpets Ltd

Hi Rebecca,

We’re sorry to hear that you’re unhappy with the outcome of your complaint. However, we feel it is important to clarify the circumstances for anyone reading your review.

The flooring supplied was covered by a one-year warranty, and your concerns were raised after this warranty period had expired. Despite this, we were still willing to investigate the issues you reported and arranged for our fitters to attend and inspect the flooring.

Following the inspection, the chip to the beading was found to be on the corner and clearly consistent with accidental damage, rather than an issue with the flooring product or installation.

The reported movement between the laminate boards was also inspected. This was found to be in the area where your fireplace had previously been situated. Our inspection did not identify any fault with the flooring product or the installation, and therefore there was no basis for us to consider this a product or fitting defect.

We have also offered to provide you with a copy of the inspection report so that you can see the findings for yourself.

We are particularly disappointed by the comments regarding our fitters. The fitters who attended to investigate your concerns were the same fitters who originally installed your flooring — fitters whom you had no issue with and considered professional at the time of installation. We therefore do not feel the comments made about them are a fair reflection of our team or the service provided.

We completely understand that you may be disappointed that we could not uphold your complaint, but we did take the matter seriously and, despite the flooring being outside its one-year warranty, we took the time to investigate the concerns raised.

Based on the inspection findings, there was no evidence of a fault with either the flooring product or its installation. We therefore feel that this review does not fairly reflect the steps we took to assist you or the findings of our investigation.

Many thanks
Easipay Carpets

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Extremely disappointing experience

Extremely disappointing experience – I currently have neither my flooring nor my money back.

I paid a £500 deposit for flooring and fitting for my living room, hallway and kitchen. The salesperson told me he expected to get me fitted within around a week, so I removed my existing carpet ready for the work.

From that point, dealing with the salesperson was extremely frustrating. He repeatedly promised to come back with full-size samples so I could properly see the flooring I had chosen, but despite weeks of asking, he never brought them. I was repeatedly told fitting dates would be arranged and that he would call me back, but I was continually left chasing for answers.

At one point he told me he would call me back in a few minutes and never did. On other occasions I was told things would be sorted “tomorrow”, only for me to still be left without a fitting date. I was chasing him for weeks after paying my deposit and was becoming increasingly worried about both my money and when, or if, the work was actually going to happen.

I was also verbally told by the salesperson that the flooring I was choosing would be a tile/square-style format rather than long rectangular laminate planks. This was important to me and was part of why I agreed to the purchase.

When the flooring eventually arrived, it was long rectangular plank-style flooring, which was not what I understood I had been told I was buying. The fitter also questioned whether the flooring was correct when he arrived, and I therefore did not allow it to be fitted.

I have kept all of my messages with the salesperson, which show the repeated promises, delays, requests for samples and my constant attempts to get a fitting date. The messages also show that I was trying to get the job completed, rather than simply changing my mind.

Despite the flooring never being fitted and being taken away by the fitters, I have been refused a refund. I have paid £641.51 and currently have neither the flooring nor my money back.

I am now having to pursue the matter through a formal complaint with my bank.

The most disappointing part of this whole experience has been the way I was dealt with by the salesperson. In my experience, I was repeatedly fobbed off with promises and excuses day after day, left chasing for basic information and never given the full-size samples I had been promised.

My advice would be to avoid. If you do decide to use them, make sure absolutely everything you are told by the salesperson is confirmed in writing before paying anything.

My Agreement Number is EC014857.

I have already raised this matter directly with your Customer Services team and have received your final refusal of my £641.51 refund. I have also provided the correspondence between myself and the salesperson, which shows the repeated delays, promises of full-size samples and fitting dates, and my attempts to get the order completed.

I would therefore welcome you reviewing the matter again using my agreement number and addressing the specific concerns raised in my review.

12 de julho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Easipay Carpets Ltd

Resposta da Easipay Carpets Ltd

Hi,

We’re sorry to hear that you’ve been disappointed with your experience.

Unfortunately, we’re unable to identify your order from the information provided in this review, so we’re not currently in a position to investigate the concerns you’ve raised or comment on the specific circumstances.

We would very much like the opportunity to look into this properly. Please contact our Customer Services team with your order details so that we can locate your account, review what has happened and assist you further.

Kind regards,
Customer Services

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Vinyl flooring

Love my vinyl flooring in the kitchen and downstairs toilet. You made it affordable for me to have new flooring. Thanks to Easipay Carpets. I.ll definitely be back for more flooring when I need it. Thank you.

28 de agosto de 2026
logotipo da Easipay Carpets Ltd

Resposta da Easipay Carpets Ltd

Thank you, Suzanne. We’re so pleased you love your new vinyl flooring in the kitchen and downstairs toilet, and that the payment options helped make it affordable for you. It’s wonderful to hear you’d come back to us again, and we’d be very happy to help with your next room.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

The company has great selection of…

The company has great selection of flooring at a great price option to pay monthly or fortnightly is a massive help too! Fitters are respectful and professional I would definitely recommend

27 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Easipay Carpets Ltd

Resposta da Easipay Carpets Ltd

Thank you, Caitlin. We’re so pleased you enjoyed the flooring choice and found the flexible payment options helpful. It’s wonderful to hear the fitters were respectful and professional too. Thank you for recommending us!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I was very reluctant at first

I was very reluctant at first, but made the phone call. I didnt need to be. From the first meeting to the final product, which are super quality, was an absolute joy. So easy and super friendly staff. Definitely recommend.

27 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Easipay Carpets Ltd

Resposta da Easipay Carpets Ltd

Thank you so much for giving us a chance! We’re delighted that any initial worries disappeared once you met the team and saw the finished flooring. It’s lovely to hear the whole experience felt easy, friendly and enjoyable.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Wow what is their to say exceptional…

Wow what is their to say exceptional customer service Can’t do enough for u from First contact too fitters Don’t walk Run too your phone Will be recommending to family and friends

26 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Easipay Carpets Ltd

Resposta da Easipay Carpets Ltd

Thank you so much, Samantha. What a fantastic review! We’re thrilled the customer service stood out from the very first contact right through to fitting. Thank you for recommending us so enthusiastically to your family and friends.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Excellent work

Excellent work

25 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Easipay Carpets Ltd

Resposta da Easipay Carpets Ltd

Thank you, Georgia. We’re really pleased you were happy with the work completed. We appreciate your lovely five-star review.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Easy peasy ..

Easy peasy ... no hassle ..easily applied ... fitters where great guys as well 👏

18 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Easipay Carpets Ltd

Resposta da Easipay Carpets Ltd

Thank you, Rachel. “Easy peasy” is exactly how we want the process to feel! We’re delighted everything was hassle-free and that the fitting team were great too. 👏

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Really friendly

Really friendly, no pressure to buy, great price and fitted perfect

24 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Easipay Carpets Ltd

Resposta da Easipay Carpets Ltd

Thank you so much, Sophie. We’re really pleased you felt comfortable and under no pressure during the process. It’s lovely to hear you were happy with the price and that your flooring was fitted perfectly.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I was not happy with the fitters they…

I was not happy with the fitters they took the piss scratched all my living room door and also took the paint of my walls ..... I think that was piss take so really I ain't happy I will not have those again.. I am very sorry for what they have done to me .....

24 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Easipay Carpets Ltd

Resposta da Easipay Carpets Ltd

Hi Wendy,

We’re sorry to hear that you were unhappy with your fitting experience and that you feel damage was caused to your door and walls.

We take reports of damage very seriously and would like the opportunity to look into this for you. We have been unable to identify any details regarding the reported damage from the information available to us, so please contact our Customer Services team with your order details and any photographs you may have, so we can investigate this further.

We’re keen to understand what happened and see if we can help resolve your concerns.

Kind regards,
Customer Services

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Their reply to my review is also a joke no with the £155 fitting fee and £80 deposit it’s borderline £800 don’t try to make me look stupid when it you and your staff who quiet clearly are

We’ve had floors about 2 years ago and had no problems but this time has been an actual nightmare we had to wait 2 weeks for initial appointment even though being returning customers we was told we just have to pay the deposit then we can book an appointment but when we rang they told us something else! Then we got booked in the guy ignored us all day didn’t let us know a rough time so my partner had to rush home from work as I was recovering from a surgery at my grans house, the guy came hungover after the World Cup which is fine aslong as you do your best and my floor looks good which was not the case the floor was the worst I’ve ever seen done professionally bumps everywhere missing gaps where the stairs are visible not all the way to the edges so there’s gaps at the side of all the stairs on both sides, white glue all over my black carpet so we rang up to get it amended was told we had to wait 2 weeks for someone else to come out bare in mind we thought it was to be sorted and refitted it was just an inspector who didn’t even need us to tell him what was wrong it was quiet obvious and said it was a mess and they’re going to have to speak to the fitting company as it’s unacceptable to then be told they’re sending the the same guy out who clearly can’t do his job and has already messed my floor up once and we will have to wait another 2 weeks until he’s in the area for the pleasure: so we did that informed them we can’t take anymore time off work and because it’s done wrong can they work with us and give us a rough time or a morning or afternoon appointment so we can work around work which they agreed and then let us down when it came to the day and be told they don’t do that even though it was a good will gesture for everything we’ve had to deal with when this process is meant to be a simple easy process! The floor was that bad they even offered it us at a hugely discounted price which is ridiculous because I’d still have to pay for the floor to be redone so in that case it should be free because I wouldn’t be keeping it! so anyway we waited for that day the office never contacted us with a time like we asked so the guy messaged saying he will be here the time I had to set off for work so we told him this and his reply was that’s the only time we can do so we said ok I then waited until half 2 making me an hour late for work in the for the guy to never show up now 2 weeks after that our other new appointment was set up and now the guys apparently had a car crash on the motorway and it won’t be until bank holidays Monday so in total we’ve paid a quarter of the floor off before it’s even been laid on the floor would’ve been easier and cheaper at this point to just pay it out right honestly don’t waste your money the flooring is ok but the fitter is not gaurenteed and the floor is double the price it would be to just pay out right save yourself the money and the stress of having not floor for months on end I have pictures and proof of the flooring from the day it was fitted but for some reason Trustpilot won’t let me post a picture I think everyone would be shocked if they seen what they expect us to pay £800 for

They came to rectify it again yesterday the 2nd of September and didn’t send the guy with enough materials so we’ve requested a full refund as I’ve taken some legal advice and now know what they’re doing is illegal as a month after isn’t in a timely manor and is a inconvenience I will be requesting a full refund and if my payment is only £580 when we’ve already paid just under £400 upto now you can confirm we only have £180 left to pay? Or are you sure your staff aren’t stupid and aren’t taking the deposit and £155 fitting fee into consideration?

25 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Easipay Carpets Ltd

Resposta da Easipay Carpets Ltd

Hi Deana,

We’re sorry to hear how disappointed you have been with your experience, and we appreciate that the issues you have raised have caused frustration.

We are aware of the remedial issues with the flooring and, importantly, we are booked in to attend tomorrow to address these concerns. We hope this visit will allow us to put the issues right and get the flooring to the standard you expected.

We would also like to clarify that the reason the same fitter has been arranged to return is because the fitting was originally paid for and signed off at the time of installation. As part of our normal process, customers are asked to check the completed work and confirm they are happy with it before the fitter leaves. However, having subsequently been made aware of the concerns, we are arranging for the fitter to return and rectify the remedial issues.

We also want to clarify that the total order value was £580, rather than the £800 stated in the review.

We understand that there have been delays and frustration throughout this process, and we are sorry that your experience has not matched the service you received from us previously.

We hope that tomorrow's visit will resolve the outstanding issues and leave you happy with the finished flooring.

Kind regards,
Customer Services

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

I’m abit confused as it being from £10 weekly

I’m abit confused as it was only from £10 a week when I looked into having Lino so I booked a appointment a man come to my home I ended up paying £70 up front which does not come off your first bill at all like it says that it does, then 3 days later I paid another £70 as it landed on my payment date so that’s £140 before we’ve even started then I had to pay £100 to the fitters so that’s £240 I’ve paid not like £40 up front and it comes out off your first months bill. really I could have used that £240 and just paid for one out right as my living room and all way is tiny so wouldn’t have cost be much. I thought the whole point off paying £10 weekly is for those who can’t afford to buy carpets but it turns out to be a lot dearer then that and no monies come off your first bill. I didn’t get no choice at all to just pay £10 a week. I just think it’s false advertising the “salesman” gets into your home turn on the gift off the gab and talk you into believing you’ve got a great deal but when you think about it afterwards you realise it would have been cheaper to by my own. The Lino should really have cost £250 I’ve paid over the odds at £700 plus £100 to the fitter this needs to be advertised properly too as its hidden I had to dig deep into stuff to see the fitters had to be paid. I just thought it’s a rip off. And off course the sales person is going to pressure us into buying and paying out more money as it’s a good sale for them. I definitely wouldn’t use again

24 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Both sets of people that came to do my…

Both sets of people that came to do my vinyl and my laminate was polite and friendly & very quick at doing them, would definitely recommend, company was patient with me since I had to cancel a few times due to circumstances out of my control. Big thank you to those four people that came out!

24 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Easipay Carpets Ltd

Resposta da Easipay Carpets Ltd

Thank you so much, Soph. We’re delighted both fitting teams were polite, friendly and quick, and especially pleased we could work around the changes you needed to make along the way. Thank you for your patience and your lovely recommendation.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I am very happy to have come across…

I am very happy to have come across easipay carpets. I moved properties due to my flatmate/Brother committing suicide and they have been a big help due to struggling times with myself starting fresh. The staff are very polite over the phone and in person and i would highly recommend easipay carpets the good services do not stop there, the people they use for fitting flooring are proffesional, polite and helpful. Would i go any where else No ive just ordered new flooring for hallway and really looking forqard to having it fitted. Overall if i had not come across easipay carpets when i did i would not have been able to get flooring at the time i did and i can not thank all the staff enough as i go through difficult times on grieving and sorting a new home out. Quality of flooring is excellent and payment method is so simple to set up i screen zhot payments and mark them off every month.

24 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Easipay Carpets Ltd

Resposta da Easipay Carpets Ltd

Thank you so much for another incredibly kind review, Adrian. We’re really glad we’ve been able to make things a little easier during such a difficult chapter and help you settle into your new home. Your words about our staff and fitting teams mean a great deal to us, and we hope you love your new hallway flooring just as much.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Told me they was coming between 10-11am…

Told me they was coming between 10-11am messaged me at 10:17 and cancelled due to van breaking last night after all furniture moved and carpet ripped up now can’t give me an exact date for it to be done could be tomorrow could be end of the week so currently can’t move in 1 bed flat no flooring and I am on my own due to give birth in 2 weeks I have also been told I can’t get a refund for the money I have paid on time every week for the last 6-7 weeks so my only option is to wait with no bed no sofa and barely any access to my kitchen. Honestly shocked the way they are able to do this to people

24 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Easipay Carpets Ltd

Resposta da Easipay Carpets Ltd

We’re very sorry to read about the experience described in this review and appreciate how frustrating it must have been to have your installation cancelled after the room had been prepared.

Unfortunately, we have been unable to identify the customer or the order from the information provided in this review. We have therefore requested further details so that we can locate the account and properly investigate what happened, including the circumstances surrounding the cancelled fitting and the options that were discussed regarding the payments made.

We understand that having furniture moved and existing flooring removed in preparation for an installation can cause significant inconvenience when an appointment is subsequently unable to go ahead. We take this type of feedback seriously and would like the opportunity to establish exactly what happened and see what can be done to assist.

In relation to refunds, these are considered based on the individual agreement, the stage of the order and the circumstances of the installation, so we would need to identify the account before commenting on this particular case.

We would encourage the reviewer to respond to our request for information through Trustpilot with their order details. Once we are able to identify the account, we will be happy to investigate this fully and work towards an appropriate resolution.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Quick no mistakes

19 de agosto de 2026
logotipo da Easipay Carpets Ltd

Resposta da Easipay Carpets Ltd

Thank you, Joanne. Quick and right first time — we’re very happy to hear it! Thank you for your five-star review.

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais